Lang geleden dat ik zo genoten heb van een set
Is qua mixwerk ook om je vingers bij af te likken
Is qua mixwerk ook om je vingers bij af te likken
Ik denk dat ik 1 daarvan was haha ;P Heerlijkwrote:Er stonden een stuk of 5 mensen perfect mee te trommelen voor mewrote:Done![]()
Heerlijke binnenkomer dit!![]()
![]()
@Geck-O: draaide je Sonic Sabotage nou omdat er iemand met een Crypsis shirt vooraan stond?
Was leuk om die te horen iig.
Ik ga me wel zorgen maken. Pitcher, summer in the city, Sonic sabotage. Moet ik iemand bellen??wrote:Waarom kan elke set niet gewoon als deze zijn.
Leukwrote:Zie-ke set. Heb dit jaar nog geen beter setje langs zien komenEcht super goed.
Wij worden wel vaker door elkaar gehaald.wrote:Huh ik dacht altijd dat jij Henk-Jan was
Zaten enkele misplaatste platen in. Maar de set bestond voor de helft uit oude (alias) platen en voor de helft uit platen van z'n Vintage EP/Creation EP tijd. En die kan ik beide ontzettend waarderen. Daarnaast mixte hij ook vlot door. Dat kwam niet altijd super uit de verf, maar dat hield wel de energie in de set.wrote:Die Zairon set was maar deels leuk vond ik. Dit blijft vet
mooiste moment van de dag. Rond de remember stonden wat mensen een beetje rond te lopen beetje het terrein verkennen die allemaal stil bleven staan en zoiets hadden wat de fak gebeurt hier. Er zijn natuurlijk wel meer trommelmuziekjes te horen op decibel maar hoe veel mensen tegelijk dat perfect in sync konden was echt uniek. De mensen die de plaat kende gingen er helemaal in op en de mensen die hem niet kende hadden totale verontwaardiging.wrote:Er stonden een stuk of 5 mensen perfect mee te trommelen voor me![]()
Maar het is ook wel genieten om daar naar te kijkenwrote:mooiste moment van de dag. Rond de remember stonden wat mensen een beetje rond te lopen beetje het terrein verkennen die allemaal stil bleven staan en zoiets hadden wat de fak gebeurt hier. Er zijn natuurlijk wel meer trommelmuziekjes te horen op decibel maar hoe veel mensen tegelijk dat perfect in sync konden was echt uniek. De mensen die de plaat kende gingen er helemaal in op en de mensen die hem niet kende hadden totale verontwaardiging.wrote:Er stonden een stuk of 5 mensen perfect mee te trommelen voor me![]()
Magnifiek.
Niet gezien! Was destijds al een favoriet van me, en nu weer goede mogelijkheid om hem te draaienwrote:@Geck-O: draaide je Sonic Sabotage nou omdat er iemand met een Crypsis shirt vooraan stond?
Was leuk om die te horen iig.