Leonidas schreef:
wootum schreef:
Ik vermijd ze/Zatox voortaan ook op een classics stage. Totaal niet wat ik wil horen op dit soort feesten/stages. Tatanka solo zet meestal nog wel gave setjes neer.
Maar ze waren als WMF geboekt toch? De meeste van hun plaatjes komen ook uit dit tijdperk dus ik snap het wel. Als er nou Zatox & Tatanka had gestaan had ik liever andere plaatjes gezien ja.
Toen Zatox een paar jaar geleden als Zairon geboekt stond hield ie zich er ook niet aan

Dus de naam van de act zegt niet alles meer.