BOTS! Deel 9. Omdat we de laatste tijd vaak de vraag krijgen hoe de zalm was hebben we deze voor jullie vast beantwoord in een filmpje.
Over de mix: We denken dat we de belofte van hard en opbouwend wel hebben waargemaakt. Mixwerk was over het algemeen prima denk ik. Luisteren = Commenten!
Tracklist: 01) Alphaverb – Back! 02) Ambassador Inc – Put This On Youtube 03) Luna vs Thilo – Existence (DBSTF Remix) 04) Dozer – Robin’s Revenge 05) TNT – Tritolo (Yellow Compound Mix) 06) Stereotuners – Breathing 07) Titan – Strength & Fury 08) Josh & Wesz – I’ve Lost You 09) Outsiders – Infectious (Seizure Remix) 10) Deepack & DBSTF – In Other Wordz 11) Zany & Brennan Heart – Bang The Bass 12) Zairon – Stand Up (Zatox Piano Mix) 13) Alpha2 - Unleashed 14) Luna & Deepack – I Wanna C U 15) Slim Shore & B-Front – Chemical 16) The Reb3ls – Pattern 1
Zonde dat de zalm minder was, maar waarom zulke hoge cijfers? 7- ben ik op school hartstikke blij mee
Setje wordt aankomende tijd beluisterd in de auto
Er was eigenlijk maar naar mijn inziens maar 1 matige component, en dat was de zalm. En die heb ik nog wel voor 3/4e opgegeten! Ook vond ik er genoeg aardappel bij zitten dus het kon er best mee door! Maar wel een puntje van kritiek ook nog dus.
Maar dit is wel weer een lekker setje imo, wat harder en toch redelijk origineel denk ik zo.
Haha je stem doet me inzien waarom je jezelf Gangsterdwerg noemt! Mooi filmpje. Lijstje is wel leuk, neem 'm mee! Ben heel benieuwd hoe Bang The Bass klinkt na In Other Wordz! Ook leuk dat je Unleashed & I Wanna C U doet!
Haha je stem doet me inzien waarom je jezelf Gangsterdwerg noemt! Mooi filmpje. Lijstje is wel leuk, neem 'm mee! Ben heel benieuwd hoe Bang The Bass klinkt na In Other Wordz! Ook leuk dat je Unleashed & I Wanna C U doet!
Er komt de volgende keer wel een filmpje waar ik ook met mn fok opsta. . Ik ben benieuwd wat je van de mix vindt!