Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg, Nazale, Marino - Salmonday Mix #1
http://www30.zippyshare.com/v/52965742/file.html

Tracklist:
01) Gentalica – Musik
02) The KGB’s – Channel KGB’s (TNT Remix)
03) The Hose – Piano Song (Alla Vecchia Mix)
04) D-Block & S-Te-Fan vs Coone – Creation Of Life
05) Josh & Wesz – Let’s Get Dirty
06) Scope DJ – Mashed Up Vol 1
07) D-Block & S-Te-Fan – Supernova
08) The Prophet & Frontliner – New Perspective
09) Tatanka – Borderline (Parto Mix)
10) Tuneboy – Tunebeat
11) Alphaverb ft. The Digital Society – 10011010001
12) Time ‘n Space – Pep’n Up (Frequencerz DJ Tool)
13) Kevin Kaos vs Low-E - Legend
14) The Killers – Human (Deepack Bootleg Remix)
15) DJ Ezteq – Fuck You Up
16) Bass Modulators vs B-Front – Quarantine

PM voor een lekker recept trouwens!

Omdat wij als 3 goede vrienden ervan houden om regelmatig zalm te eten en we op maandagavond altijd vrij zijn, eten wij sinds elke een jaar zo ongeveer elke maandag zalm. Maandag is nu dan ook omgedoopt tot Salmonday. Omdat we alle 3 ook heel erg van hardstyle houden zijn we op het idee gekomen om een Salmonday Mix op te nemen. We zijn van plan om vanaf deze week elke maandagavond een set op te nemen, die we na het eten zullen draaien. Bij deze deel ik met jullie de eerste Salmonday Mix van Gangsterdwerg, Nazale en DJ Marino. Comments zijn welkom! En voor de liefhebbers is er ook nog een leuke albumart!

http://nl.tinypic.com/r/21ee24j/7
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 11:03 
 
Hardtraxx Veteran

Deze check ik vanavond even. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 11:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha dikke rofl om het verhaal, mooi man! :D Doe mij dat recept maar!
Ga 'm ook luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

08) The Prophet & Frontliner – New Perspective is deze uit?? nee toch??

hahah leuk verhaal trouwens haha:P...zalm :love:

16) Bass Modulators vs B-Front – Quarantine
deze blijft ook echt vet draai hem nog regelmatig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 12:51 
 
Hardtraxx Addict

donkeyrollers schreef:
08) The Prophet & Frontliner – New Perspective is deze uit?? nee toch??


Viel mij ook meteen op!
Wel leuke lijst opzich
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Haha dikke rofl om het verhaal, mooi man! :D Doe mij dat recept maar!
Ga 'm ook luisteren.


Recept:

http://www.globaldutchstore.com/WebRoot/ce_nl/Shops/265891/4A68/6BED/99D6/1463/A229/C0A8/8007/BD24/Maggi_0020_Ovenschotel_0020_Zalm.jpg

Per persoon 1 zo'n pakje. 300 ML water erbij en giet het in een ovenschaal. Flikker daarbij 2 stukjes ingevroren zalm van 125 gram en zet het 40 minuten in een oven, voorverwarmd op 190 graden. Bak er zelf nog aardappeltjes bij en eventueel iets van groente (Wij doen altijd gebakken champions). Gooi de zalm met de aardappels en de champions op je bord en doe er vervolgens zoveel mogelijk saus op. Eet smakelijk!

OT: Mensen nog commentaar op de mix? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kom je aan New Perspective?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 16:29 
 
Hardtraxx Veteran

Die heb ik ook.. is een geleakte promo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 16:59 
 
Artiest

Ramirez schreef:
Die heb ik ook.. is een geleakte promo ;)

dus dan heb je toestemming om 'm te draaien?

goh gangsterdwerg, altijd een grote mond maar wanneer die zelf een mix maakt gebruikt 'ie illegaal spul :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 17:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
gangsterdwerg, altijd een grote mond


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

downloaden is wat mij betreft de beste uitvinding sinds muziek zelf. Illegaal is downloaden overigens niet, alleen uploaden is illegaal. Alle nummers die ik draai komen van forums af en daar schaam ik me ook niet voor. En @ Pithune: grote monden heb ik alleen bij inhoudelijke discussies over hardstyle. En new perspective is al zo oud dat boeit toch niet meer. Nog comments over de mix? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Punt blijft echter dat het dus eigenlijk niet mag..

Citaat:
Sets met promo's (tracks die nog niet officieel uitgebracht zijn) worden zonder pardon verwijderd.


Hier hebben we het over promo's die je niet van de artiest zelf hebt gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
downloaden is wat mij betreft de beste uitvinding sinds muziek zelf. Illegaal is downloaden overigens niet, alleen uploaden is illegaal. Alle nummers die ik draai komen van forums af en daar schaam ik me ook niet voor. En @ Pithune: grote monden heb ik alleen bij inhoudelijke discussies over hardstyle. En new perspective is al zo oud dat boeit toch niet meer. Nog comments over de mix? :cool:


Het boeit mij eigenlijk wel degelijk, waar heb je deze vandaan? Ik kan 'm nergens vinden namelijk.

EDIT: had jouw post nog niet gelezen Khadber ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 18:04 
 

Liever een grote mond met een mening, dan een lafaard die niks kan onderbouwen..

Anyway, ik vond zelf dat ik 2 wat mindere overgangen had, bij mashup volume 1 en Borderline. Rest was vrij lekker! Nog comments over het mixwerk zelf?

Er zijn trouwens ook heerlijke variaties op de zalm. Je kan ook verse zalm pakken, lekker kruiden en dan vervolgens heerlijk op de grill. Ook kun je de aardappeltjes vervangen door een heerlijke portie friet. Prima binne te houwe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noem je mix volgende keer: Nazale, Marino & Gangsterdwerg presents. Promozalm!

Jullie lijken wel een stelletje kinderen bij elkaar, op G1LL en Khad na die informeren naar een promo maar er geen duidelijk antwoord op krijgen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Noem je mix volgende keer: Nazale, Marino & Gangsterdwerg presents. Promozalm!

Jullie lijken wel een stelletje kinderen bij elkaar, op G1LL en Khad na die informeren naar een promo maar er geen duidelijk antwoord op krijgen. >.<

Volgens mij is het anders wel duidelijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 01:02 
 

Gangsterdwerg schreef:
downloaden is wat mij betreft de beste uitvinding sinds muziek zelf. Illegaal is downloaden overigens niet, alleen uploaden is illegaal. Alle nummers die ik draai komen van forums af en daar schaam ik me ook niet voor. En @ Pithune: grote monden heb ik alleen bij inhoudelijke discussies over hardstyle. En new perspective is al zo oud dat boeit toch niet meer. Nog comments over de mix? :cool:
Ramirez schreef:
Die heb ik ook.. is een geleakte promo ;)


Nee, geen toestemming. Geleakte promo. Is dit nu gewoon moeilijk doen om het moeilijk doen? Ik snap best dat moderators dit vervelend vinden, maar de 'normale' users hoeven hier geen probleem van te maken. Daar zijn dus de mods voor! + dat het inderdaad wat je zegt al 3x is aangekaart. Fijn bedankt. In ieder geval, we posten dit omdat we graag feedback willen over onze mixjes, omdat we graag wat luisteraars willen krijgen! We zullen er in het vervolg op letten dat we geen promo's meer zullen posten. Het spijt ons ontzettend.......

Of had je het wel geluisterd? Of vond je de tracklist niks arnold? Of... iets wat toegevoegde waarde kon brengen?
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle