Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Gangsterdwerg, Nazale, Marino - Salmonday 16
http://www53.zippyshare.com/v/64014978/file.html

Geen lang lulverhaal deze week. Enjoy & Comment!

Tracklist:
01) Blutonium Boy – Make It Loud (Headhunterz Remix)
02) The Pitcher – Start Rocking (DBSTF Remix)
03) The Pitcher – Serenity
04) Alphaverb – The Otherside (Album Mix)
05) The R3bels – Blog
06) Pavo - Communicate
07) Phrantic – Become One (Fuse Mix)
08) Zatox & DBSTF - Madhouse
09) Organ Donors – Blackout (Zany Rmx)
10) Zatox – Tanz Elektric (The R3bels Rmx)
11) Wildenberg – Wars Of Religion
12) Crypsis – The Demand
13) Alphaverb – F*ck The Nice Guys
14) B-Front & Digital Punk - Elements
15) The Machine – State Of Mind
16) Max Enforcer - Damned
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 11:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

08) Zatox & DBSTF - Madhouse

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 12:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
08) Zatox & DBSTF - Madhouse

?



Foei gangstadwarf :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 13:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Neem hem weer even mee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
08) Zatox & DBSTF - Madhouse

?

Full op itunes

oja ik luister um nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Pommer schreef:
08) Zatox & DBSTF - Madhouse

?

Full op itunes

oja ik luister um nu.


Daar gaan we weer, sorry maar alleen daarom neem ik 'm dus niet mee...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 14:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
p-stylez schreef:
Pommer schreef:
08) Zatox & DBSTF - Madhouse

?

Full op itunes

oja ik luister um nu.


Daar gaan we weer, sorry maar alleen daarom neem ik 'm dus niet mee...


Oke dat is dan jou keuze maar ik ben benieuwd of jij de track als die uitkomt in mei uberhaubt nog vet vind...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

erg leuke tracklist :thumbup:
kvond hem mixwerk ook goed..het klonk als een geheel en luisterde lekker weg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJMarino schreef:
Oke dat is dan jou keuze maar ik ben benieuwd of jij de track als die uitkomt in mei uberhaubt nog vet vind...


Heb ´m nooit echt heel vet gevonden, en ben ´t met je eens dat het lang duurt maar dan nog.. sorry heb echt een verschrikkelijke hekel aan Itunes, wacht gewoon tot de track te koop is via de officiele downloadportals..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 16:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
DJMarino schreef:
Oke dat is dan jou keuze maar ik ben benieuwd of jij de track als die uitkomt in mei uberhaubt nog vet vind...


Heb ´m nooit echt heel vet gevonden, en ben ´t met je eens dat het lang duurt maar dan nog.. sorry heb echt een verschrikkelijke hekel aan Itunes, wacht gewoon tot de track te koop is via de officiele downloadportals..

ITunes IS een officieel downloadportal. Niet zo haten jonge, is echt nergens voor nodig ;) Die jongens zijn amateur DJ's die mixjes maken voor de lol, laat ze lekker...

Organ Donors – Blackout (Zany Rmx), heeeeel vet... maar de rest spreekt me wat minder aan deze keer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
G1LL schreef:
DJMarino schreef:
Oke dat is dan jou keuze maar ik ben benieuwd of jij de track als die uitkomt in mei uberhaubt nog vet vind...


Heb ´m nooit echt heel vet gevonden, en ben ´t met je eens dat het lang duurt maar dan nog.. sorry heb echt een verschrikkelijke hekel aan Itunes, wacht gewoon tot de track te koop is via de officiele downloadportals..

ITunes IS een officieel downloadportal.


Dat. En bovendien, wat boeit mij het nou dat hij gelekt is, zal mij een zorg zijn of ik hem nu vandaag gratis download en draai of in mei. Tis gewoon een vet nummer en als hij beschikbaar is draaien we hem. Als Zatox nie wil dat hij gedraaid wordt dan moet hij hem niet op iTunes zetten. En bovendien MAG het gewoon dus vind ik dat je er niet over moet zeuren, zeker niet als je een MOD bent en daarmee dus deels medeverantwoordelijk voor het beleid op de site.

@ Intervention, P-Stilo en Roberttt en de rest: Bedankt voor het meenemen! Reacties altijd welkom uiteraard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik houd mij ook aan het beleid, anders had hier allang een slotje op gedaan... Het probleem is dat ik Itunes NIET een officiele downloadportal vind aangezien het nummer te koop is voor de officiele datum dat deze uitkomt en dus is het in mijn ogen gewoon een promo... Maargoed het mag, maaar ik neem 'm nog steeds niet mee ondanks dat de tracklist er verder prima uit ziet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 18:23 
 

vind deze tracklsit helaas één van je mindere ;)
sla deze over en ik wacht tot volgende week maandag :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 19:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik houd mij ook aan het beleid, anders had hier allang een slotje op gedaan... Het probleem is dat ik Itunes NIET een officiele downloadportal vind aangezien het nummer te koop is voor de officiele datum dat deze uitkomt en dus is het in mijn ogen gewoon een promo... Maargoed het mag, maaar ik neem 'm nog steeds niet mee ondanks dat de tracklist er verder prima uit ziet :)

Jij hoeft niks te vinden in dit geval. Je moet je aan de feiten houden.
En feit is dat indien er een full op Itunes staat, dit met voorbedachte rade is gedaan door de artiest en het label, want zonder hun medewerking komt er niks op Itunes. Itunes is 100% legaal en officieel.

Sommige nummers hebben een officiële release-datum, en hardstyle.com brengt de nummers vaak 2 weken eerder uit. Is hardstyle.com nu ook een "onofficieel promo-verkoop kanaal" ofzo? Kom op man...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
G1LL schreef:
Ik houd mij ook aan het beleid, anders had hier allang een slotje op gedaan... Het probleem is dat ik Itunes NIET een officiele downloadportal vind aangezien het nummer te koop is voor de officiele datum dat deze uitkomt en dus is het in mijn ogen gewoon een promo... Maargoed het mag, maaar ik neem 'm nog steeds niet mee ondanks dat de tracklist er verder prima uit ziet :)

Jij hoeft niks te vinden in dit geval. Je moet je aan de feiten houden.
En feit is dat indien er een full op Itunes staat, dit met voorbedachte rade is gedaan door de artiest en het label, want zonder hun medewerking komt er niks op Itunes. Itunes is 100% legaal en officieel.

Sommige nummers hebben een officiële release-datum, en hardstyle.com brengt de nummers vaak 2 weken eerder uit. Is hardstyle.com nu ook een "onofficieel promo-verkoop kanaal" ofzo? Kom op man...


We snappen elkaar wel denk ik ;) we hebben beide ons put duidelijk gemaakt ;) OT nu maar weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik houd mij ook aan het beleid, anders had hier allang een slotje op gedaan... Het probleem is dat ik Itunes NIET een officiele downloadportal vind aangezien het nummer te koop is voor de officiele datum dat deze uitkomt en dus is het in mijn ogen gewoon een promo... Maargoed het mag, maaar ik neem 'm nog steeds niet mee ondanks dat de tracklist er verder prima uit ziet :)

Ik snap je punt ook deels wel want volgens mij zijn die iTunes procedures niet echt goed kortgesloten met de artiest maar om dan het setje niet mee te nemen terwijl je de tracklist wel vet vind dat snap ik dan echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
G1LL schreef:
Ik houd mij ook aan het beleid, anders had hier allang een slotje op gedaan... Het probleem is dat ik Itunes NIET een officiele downloadportal vind aangezien het nummer te koop is voor de officiele datum dat deze uitkomt en dus is het in mijn ogen gewoon een promo... Maargoed het mag, maaar ik neem 'm nog steeds niet mee ondanks dat de tracklist er verder prima uit ziet :)

Ik snap je punt ook deels wel want volgens mij zijn die iTunes procedures niet echt goed kortgesloten met de artiest maar om dan het setje niet mee te nemen terwijl je de tracklist wel vet vind dat snap ik dan echt niet.


Volgens mij is de kwaliteit ook nog eens niet zo goed als je 't vergelijkt met HS.com of DT, maar dat kan ik fout hebben :) . Nou vooruit, ik luister 'm wel effe dan heb ook geen zin dit gezeik over promo's nu :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 22:09 
 

G1LL schreef:
Gangsterdwerg schreef:
G1LL schreef:
Ik houd mij ook aan het beleid, anders had hier allang een slotje op gedaan... Het probleem is dat ik Itunes NIET een officiele downloadportal vind aangezien het nummer te koop is voor de officiele datum dat deze uitkomt en dus is het in mijn ogen gewoon een promo... Maargoed het mag, maaar ik neem 'm nog steeds niet mee ondanks dat de tracklist er verder prima uit ziet :)

Ik snap je punt ook deels wel want volgens mij zijn die iTunes procedures niet echt goed kortgesloten met de artiest maar om dan het setje niet mee te nemen terwijl je de tracklist wel vet vind dat snap ik dan echt niet.


Volgens mij is de kwaliteit ook nog eens niet zo goed als je 't vergelijkt met HS.com of DT, maar dat kan ik fout hebben :) . Nou vooruit, ik luister 'm wel effe dan heb ook geen zin dit gezeik over promo's nu :)


Sterk.. :D

Nee geintje, relaxed dat je m luistert. Ben benieuwd wat je ervan vind!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle