Is bij Tonight ofniet? Wel echt een uberfoutSan Miquel wrote:en wat voor fout he... sta je dan, defqon mainstage...Timmer wrote:bij 35 min 40,, gaat hij ff de fout in
Related topics
- View the latest post: Frontliner - Raining Melodies(X-Qlusive Frontliner Soundtrack) (Q110)
- View the latest post: Frontliner @ X-Qlusive Frontliner | Radioshow
- View the latest post: Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption (KIU017)
- View the latest post: Frontliner - Q-dance Presents Frontliner EP (Q093)
- View the latest post: Frontliner - Angels Falling In Space (Defqon 2025 Edit)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Nuracore | Brennan Heart
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland DJ Contest // Early to the Millenium
- View the latest post: Nuracore @ Decibel Outdoor 2026 | Full Liveset
- View the latest post: Silvio Aquila - Decibel Outdoor 2026
- View the latest post: Charon pres. RWND 10 YRS | w. Silvio Aquila
Moderators
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
wat doet ie dan, heb de set nog niet beluisterd
-
RHardtraxxer
- 93 posts member since 2008
- last seen Apr 2011
Damn ja, wanneer je er op gaat letten
Crossfader naar de verkeerde kant geschoven?.
Igvl.. terplekke heb ik er geen hinder aan ondervonden, zal op zo'n 13000 stappen heben gezeten.
Crossfader naar de verkeerde kant geschoven?.
Igvl.. terplekke heb ik er geen hinder aan ondervonden, zal op zo'n 13000 stappen heben gezeten.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Haha op 50:36 zegt die MC "This is Head.. Uh... Frontliner" 
-
SHardtraxxer
- 237 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Defqon Blue AreaSan Miquel wrote:en wat voor fout he... sta je dan, defqon mainstage...Timmer wrote:bij 35 min 40,, gaat hij ff de fout in
Maar idd Lol @ die fout, lijkt wel mashup op FFWD lol
ik vind het een set om tijden mee te nemen, goeie kwaliteit, held van een dj (pakt lekker door, ook al maakt hij dan eens een foutje zoals ook tatanka deed @ x-qlusive technoboy) en gruwlijke kicks.
Frontliner

Frontliner
-
DHardtraxxer
- 593 posts member since 2009
- last seen Nov 2023
wat voor fout maakte tatanka daar danD-tail wrote:ik vind het een set om tijden mee te nemen, goeie kwaliteit, held van een dj (pakt lekker door, ook al maakt hij dan eens een foutje zoals ook tatanka deed @ x-qlusive technoboy) en gruwlijke kicks.
Frontliner![]()
![]()
nummers liepen niet lekker geluid waardoor je steeds het nummer hoort pitch bendenDj rudestylez wrote:wat voor fout maakte tatanka daar danD-tail wrote:ik vind het een set om tijden mee te nemen, goeie kwaliteit, held van een dj (pakt lekker door, ook al maakt hij dan eens een foutje zoals ook tatanka deed @ x-qlusive technoboy) en gruwlijke kicks.
Frontliner![]()
![]()
dat heb ik niet gemerkt
-
EHardtraxx Newbie
- 11 posts member since 2008
- last seen Jul 2011
Goede set. Gemist, maar klinkt erg lekker! 
Die fout op 35:40
Achja.. kan iedereen wel overkome denk ik dan maar !
Inderdaad. Wat een balzak van een MC.Kryptica wrote:Haha op 50:36 zegt die MC "This is Head.. Uh... Frontliner"
Vind ik die fout erger dan de mixfout... Welke MC was dat??