Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 20:34 

Festuca @ Freaqshow

Tracklist:
1. Headhunterz - Now Is The Time (Audiofreq Remix)
2. Devin Wild & Festuca - Electrifying
3. Festuca - Live Your Dream
4. Festuca - Fundamental Notes
5. Killer Clown - Silentium (NC & Festuca Edit)
6. Festuca - TBA (1)
7. Festuca - Can't Help It (Edit)
8. Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight
9. Festuca - Starlight
10. Festuca - TBA (2)
11. Festuca - Slenderman
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 20:36 

Donateur

Moet toegeven, was een aardige set. Vind het alleen nog net iets teveel Festuca, maar goed de platen die je uitkiest zijn wel top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 20:40 

Nu herinner ik het weer dat hij hier de plank volledig missloeg. Met het wat 'hardere' euforische van Psyko Punkz naar weer een set met blije deuntjes (eigen tracks)! En dat vóór Frequencerz xd Hij snapt toch zelf ook wel dat je op dat tijdstip de set zo moet voorbereiden dat je 'aansluit' op hetgeen wat na je staat >.< :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 20:51 

Hardtraxx Veteran

Ik dacht dat Festuca Atrocious had gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 02:36 

Artiest

Kiloknaller schreef:
Nu herinner ik het weer dat hij hier de plank volledig missloeg. Met het wat 'hardere' euforische van Psyko Punkz naar weer een set met blije deuntjes (eigen tracks)! En dat vóór Frequencerz xd Hij snapt toch zelf ook wel dat je op dat tijdstip de set zo moet voorbereiden dat je 'aansluit' op hetgeen wat na je staat >.< :/

Ga jij 't maar lekker doen dan, met al je raw hitjes die 100x gedraaid zijn :) !

Ohja en Freaqshow is een euforisch feest en ik ben over 't algemeen een euforische dj/producer + hoe kan ik anders laten horen (op groot podia) wat ik gemaakt heb, denk daar maar eens over na als je 30 minuten krijgt.

Maargoed 90% vond het wel vet en daar gaat 't om :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 09:05 

Hardtraxxer

Ik vind de kritiek geheel onterecht. Het was een heerlijke set, uiteraard veel eigen werk want daar ben je toch trots op als dj? Als je naar een feest als freaqshow gaat weet je dat je euforische hardstyle kan verwachten, anders moet je naar de hidden room of naar loudness gaan! Ik persoonlijk vond zijn set prima aansluiten op zowel psyko punkz en frequencerz! Hij draaide de boel in de zaal echt niet dood.

Al moet ik wel zeggen dat de doe het maar lekker zelf reactie een beetje kinderachtig is
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 09:36 

Festuca schreef:
Ga jij 't maar lekker doen dan, met al je raw hitjes die 100x gedraaid zijn :) !

Ohja en Freaqshow is een euforisch feest en ik ben over 't algemeen een euforische dj/producer + hoe kan ik anders laten horen (op groot podia) wat ik gemaakt heb, denk daar maar eens over na als je 30 minuten krijgt.

Maargoed 90% vond het wel vet en daar gaat 't om :)

:lol: Ik luister nagenoeg geen raw.. :thumbup: En ik had dit inderdaad beter gedaan :cool: Veel van je tracks zijn gewoon nog niet goed genoeg voor grote podia. Denk je echt dat jij om je tracks daar stond op dat tijdstip? Zo'n plek en podium moet je verdienen en niet krijgen ;) Helaas gebeurd dit tegenwoordig wel vaker :thumbdown: Denk jij daar dan maar eens over na! Dat is voor mij de reden om kritischer te zijn op een upcoming artiest. En 90% is een beetje overdreven als ik de zaal in keek...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 09:44 

Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:
Ga jij 't maar lekker doen dan :)

Mag ik het doen? Houd het plekje maar warm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 10:06 

Donateur

Perfect geregeld door de organisatie; zo'n half uur om even te gaan doen waar je anders geen tijd voor hebt. :thumbsup:

Naar het toilet gaan, en wat eten en wat drinken halen, of hergroeperen met de mensen die naar andere zalen zijn uitgeweken. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 10:13 

Hardtraxx Veteran

Jesse zit ik er nou volledig naast? :huh: Ik zweer toch echt dat ik Atrocious heb gehoord! Verder heb ik genoten van je set. Ik was kritisch toen ik je naam zag staan, maar ik vond je set vermakelijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 10:32 

Hardtraxx Veteran

Altijd weer die eeuwige discussie over Festuca en dat hij het niet zou verdienen op die podia te staan... wat een gejank >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 10:45 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Altijd weer die eeuwige discussie over Festuca en dat hij het niet zou verdienen op die podia te staan... wat een gejank >.<

Inderdaad en als je het zo erg vind moet je bij Qdance zijn en niet elke keer weer die jongen volledig afbranden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 10:48 

Donateur

Brmn schreef:
Rickzel schreef:

Inderdaad en als je het zo erg vind moet je bij Qdance zijn en niet elke keer weer die jongen volledig afbranden

Ik gaf eerder juist een enorme pluim aan de organisatie! Mij hoor je juist niet klagen! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 10:55 

Hardtraxx Elite

11. Festuca - Slenderman :love:

Deze ging wel lekker hoor door het Ziggodome :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 11:15 

Hardtraxx Veteran

Jeetje Kiloknaller, jij hebt wel echt een kut Freaqshow gehad of niet? :lol:
Hoe je in dit topic reageert, en daarbij ook nog onderstaande reacties:

Kiloknaller in Freaqshow 2014-2015 | Max Enforcer schreef:
Slecht op vermaakt toen! Nu weet ik weer waarom als ik kijk naar de tracklist >.<

Kiloknaller in Freaqshow 2014-2015 | Adaro schreef:
Pipa schreef:
Vond het juist een van de minste sets

Vond ik ook :/

En daarbij, als je de set van Festuca echt zo kut vond, dan snap ik niet zo goed waarom je dit hieronder postte? Dan zou je je dat toch nog wel herinneren?
Kiloknaller schreef:
TiMOTHYb schreef:
Festuca schreef:
Top, eindelijk een bet. Hoe meten we dat, en wat wordt de reward?

Wat vond je hier eigenlijk van Festuca? Geslaagd? Vette nacht gehad?

Tracklistje misschien? Ben wel benieuwd wat je gedraaid hebt namelijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 11:16 

Hardtraxx Veteran

OT: ik vond het een prima setje. Was van tevoren ook wat huiverig omdat ik veel van je platen niet ken en wist dat je veel eigen platen draait meestal, maar heb me er meer dan prima op vermaakt! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 11:24 

Hardtraxx Veteran

Even nog een ander vraagje trouwens. Wie binnen Q-Dance vond het een goed idee om jou als mystery guest neer te zetten? Niet om jou ermee aan te vallen oid, maar de bedoeling van een mystery guest is over het algemeen om laat nog een extra hype-momentje te kweken, met als bedoeling de reactie "ooooh wat vet dat hij er ook staat" op te wekken en niet een "oh, staat hij er ook?" zoals het nu een beetje was. Denk dat het voor de naamsbekendheid beter was geweest om de naam er gewoon direct te hebben staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 12:11 

Hardtraxx Veteran

Kwam de grote zaal weer in tijdens Killer Clown - Silentium (NC & Festuca Edit)...Nou das lekker binnen komen hoor :woot:

Niet alles gehoord dus maar was goed te doen, was even een overgang van de Hardcore naar dit maar was leuk kwartiertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 12:21 

Hardtraxxer

Pipa schreef:

Weet ook 100% zeker dat Atrocious is gedraaid, maar vraag me nu wel af door wie dan :D
Wel vette tracklist dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 12:26 

Hardtraxx Addict

Vind het een prima set hor :thumbup: en Kiloknaller je kan ook overdrijven met je reactie. Het is eerder Q-dance die je moet aankijken aangezien hun de planning maken (en volgens mij ook wel weten wat de dj ongeveer gaat draaien) Tevens heeft ie gelijk dat ie zijn eigen tracks draait, als je nieuwe dingen hebt wil je weten of het bevalt bij het publiek, dan is freaqshow de beste gelegenheid om dat dan te testen. Al moet ik wel zeggen dat je op het laatst dan opeens naar Festuca - Slenderman gaat, dan had je iets eerder wat rauwer moeten beginnen imo, mja je hebt ook maar 30 min :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 12:55 

Hardtraxx Veteran

ParanoidNL schreef:
Pipa schreef:

Weet ook 100% zeker dat Atrocious is gedraaid, maar vraag me nu wel af door wie dan :D

Was het misschien dan PP die Atrocious draaide?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 12:56 

Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:

Je hoeft natuurlijk niet de hitjes te draaien. Daar kies je zelf voor.

Maar je draait buiten je eigen platen om ook leuke platen van anderen. Altijd fijn om wat oudere plaatjes te horen op een feest :)

hoebedoelje schreef:
Ik gaf eerder juist een enorme pluim aan de organisatie! Mij hoor je juist niet klagen! ^^

Er komt een artiest op het forum reageren en jij bent er weer als de kippen bij om de artiest af te kraken. Vind je niet dat je een beetje kinderachtig bent voor je leeftijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 14:28 

Artiest

ParanoidNL schreef:
Pipa schreef:

Ik heb hem niet gedraaid! Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 14:36 

Hardtraxx Veteran

Nummer 6 :love: Hoor ook vaak een soort "wildstylez 2009/2010/2011" stijl in je tracks en dat is heel positief! Ga zo door :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 14:39 

Bierkoning

Daveytl schreef:
hoebedoelje schreef:

Er komt een artiest op het forum reageren en jij bent er weer als de kippen bij om de artiest af te kraken. Vind je niet dat je een beetje kinderachtig bent voor je leeftijd?

Verschrikkelijk die vent met z'n bijdehante posts altijd. Sowieso op zo'n leeftijd je nog druk maken om een paar tieners op een forumpje :')
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle