Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 14:57 

Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:
ParanoidNL schreef:
Pipa schreef:
Ik dacht dat Festuca Atrocious had gedraaid?

Weet ook 100% zeker dat Atrocious is gedraaid, maar vraag me nu wel af door wie dan :D
Wel vette tracklist dit :thumbsup:

Ik heb hem niet gedraaid! Haha

Was het dan toch Psyko Punkz
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 23:58 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Moet toegeven, was een aardige set. Vind het alleen nog net iets teveel Festuca, maar goed de platen die je uitkiest zijn wel top.

Dit, zat er lekker in tijdens deze set en paar oudere nummertjes erbij maakte het af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 10:25 

hoebedoelje schreef:
Perfect geregeld door de organisatie; zo'n half uur om even te gaan doen waar je anders geen tijd voor hebt. :thumbsup:

Naar het toilet gaan, en wat eten en wat drinken halen, of hergroeperen met de mensen die naar andere zalen zijn uitgeweken. :thumbsup:

Denkt iemand grappig te zijn echter valt compleet door de mand. Wel goed geprobeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 10:35 

Hardtraxxer

Soms vraag ik me echt af waar het respect naar een artiest is gebleven. Deze set is ook niet echt mijn stijl, maar klinkt zeker niet verkeerd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 11:34 

Hardtraxx Veteran

Festuca - TBA (1) is echrt lekker man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 12:18 

Donateur

Youri schreef:
Soms vraag ik me echt af waar het respect naar een artiest is gebleven. Deze set is ook niet echt mijn stijl, maar klinkt zeker niet verkeerd ;)

Heb je daar zelf ook last van als artiest zijnde? Ik vind in principe bijvoorbeeld zeggen dat ik iets een kutset vond (met onderbouwing) bijvoorbeeld geen kwestie van respectloosheid. Ik zeg gewoon waar het op staat zonder een artiest met fluwelen handschoen te behandelen.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle