Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
D
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Oct 2012
ttthijss wrote:haha, smaken verschillen toch, gelukkig :P

wel een chill lijstje maar indedaad niet bijzonder, maar maak maar eens een bijzondere lijst, het niveau ligt zo hoog op moment!
Tsja, jij zegt het ...
T
Hardtraxxer
290 posts member since 2011
last seen Jan 2016
inderdaad:P!!!
N
Hardtraxx Newbie
48 posts member since 2010
last seen Jul 2025
Lyst wrote:
Neilio wrote:Echt vet! #88 :D:D:D
Met alle respect, maar hoe kun jij in die lijst staan en iemand als The Machine niet. >.<
Omdat niet iedereen de muziek van '' The Machine '' :drool: vind :aww:
Ik snap ook niet wat gimme love daar zo hoog doet >.< maar vind het niet een raar lijstje :P
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Niet iedereen vind The Machine vet, maar die platen zijn kwalitatief wel 10000 keer beter dan wat er in deze lijst staat :p .
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
G1LL wrote:Niet iedereen vind The Machine vet, maar die platen zijn kwalitatief wel 10000 keer beter dan wat er in deze lijst staat :p .
Ja maar het draait niet om kwaliteit in deze lijst xd
L
Hardtraxxer
427 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Ik heb al elders op het forum aangegeven dat ik de lijst echt om te janken vindt, maar vooral #7 is echt gewoon ON-BE-GRIJ-PE-LIJK :x
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 24 days ago
Love_Fulfilled wrote:Ik heb al elders op het forum aangegeven dat ik de lijst echt om te janken vindt, maar vooral #7 is echt gewoon ON-BE-GRIJ-PE-LIJK :x
Haha ik kan er ook echt niet over uit, zelden zo'n irritant nummer gehoord. Dan heb ik 100 x liever Melanchollia :P
Hardtraxx Veteran
14322 posts member since 2011
last seen 8 minutes ago
WZY wrote:Mhhm door het zachte weer hier zijn zeker alle penguinzZZZzzZZ-fanboyZzzZzZzZzzzz eerder wakker uit hun winterslaap en vanuit hun geweldige holletjes weer achter de pc gekropen :sleep: met als jehova getuige festuca die het penguinz geloof moet blijven verkondigen hier. Ik word ook emotioneel van deze #1, begin er namelijk van te janken. Klaar.
plaat is niets mis mee hoor, tegenover de andere die ze hebbem. maar nummer 1 is ook weer niet terecht
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
NeuroticZ wrote:
Lyst wrote:
Met alle respect, maar hoe kun jij in die lijst staan en iemand als The Machine niet. >.<
Omdat niet iedereen de muziek van '' The Machine '' :drool: vind :aww:
Ik snap ook niet wat gimme love daar zo hoog doet >.< maar vind het niet een raar lijstje :P
En van Neilio wel? :huh:
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
dit noem ik nou is een kermis/commercieel/mainstream lijst >.<
S
Hardtraxxer
612 posts member since 2011
last seen Oct 2017
WZY wrote:Mhhm door het zachte weer hier zijn zeker alle penguinzZZZzzZZ-fanboyZzzZzZzZzzzz eerder wakker uit hun winterslaap en vanuit hun geweldige holletjes weer achter de pc gekropen :sleep: met als jehova getuige festuca die het penguinz geloof moet blijven verkondigen hier. Ik word ook emotioneel van deze #1, begin er namelijk van te janken. Klaar.
haha held! :worship:

die dronken vogels hebben gewoon verrassend veel fans thats all :P
vind hun plaatjes ook ontzettend slecht en niet afgemaakt -.-

maarja we doen er niks tegen dus gewoon lekker verder irriteren! :D
C
Hardtraxxer
71 posts member since 2011
last seen Jul 2014
lijst van niks als je het mij vraagt.. jammer
M
Hardtraxxer
51 posts member since 2010
last seen Nov 2014
CUE file:

http://www8.zippyshare.com/v/47941217/file.html

Zatox - Another level is missing a part.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
Gefeliciteerd!

Heb er zelf niet op gestemd, maar als ik 20 tracks had kunnen stemmen had ie er wel bij gezeten.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
wat is dit dan??? wasted sletjes op 1.. Fearfm kan je ook nief meer serieus nemen, wat een kut lijst :lol:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
roberttt wrote:wat is dit dan??? wasted sletjes op 1.. Fearfm kan je ook nief meer serieus nemen, wat een kut lijst :lol:
welke lijst wel tegenwoordig :D
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
The Anim0l wrote:
roberttt wrote:wat is dit dan??? wasted sletjes op 1.. Fearfm kan je ook nief meer serieus nemen, wat een kut lijst :lol:
geen 1! magic show en dit... slaat totaal nergens op ;( kunnen ze beter afschaffen....
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
roberttt wrote:
The Anim0l wrote:
geen 1! magic show en dit... slaat totaal nergens op ;( kunnen ze beter afschaffen....
of gewoon door de dj's alten bepalen haha
Hardtraxxer
148 posts member since 2011
last seen Jan 2013
Bij het zien van de nummer 1 had ik al geen zin meer om verder te kijken :cry:
V
3 posts member since 2011
last seen Jan 2013
Huilen met de pet op
R
Hardtraxxer
184 posts member since 2012
last seen Apr 2012
ik vind um juist wel vet! ^^
G
magellan wrote:CUE file:

http://www8.zippyshare.com/v/47941217/file.html

Zatox - Another level is missing a part.
:thumbsup:
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
SvonD wrote:
Waar maak je je druk om joh
Hardtraxxer
485 posts member since 2011
last seen May 2015
Het gaat ook niet om wat jullie vet vinden, anders vroegen ze wel of jullie een top100 samen wilde stellen.

misschien een idee voor volgend jaar "Hardtraxx top100"

Dit is een lijst van alle fear luisteraars. dus uiteraard mainstream, het grote publiek.
En dan denk ik dat de top20 aardig klopt.
G
Sanderson wrote:Het gaat ook niet om wat jullie vet vinden, anders vroegen ze wel of jullie een top100 samen wilde stellen.

misschien een idee voor volgend jaar "Hardtraxx top100"

Dit is een lijst van alle fear luisteraars. dus uiteraard mainstream, het grote publiek.
En dan denk ik dat de top20 aardig klopt.
maak jij even een systeem om alle stemmen netjes te tellen en tracks uit elkaar te houden?