Tsja, jij zegt het ...ttthijss wrote:haha, smaken verschillen toch, gelukkig![]()
wel een chill lijstje maar indedaad niet bijzonder, maar maak maar eens een bijzondere lijst, het niveau ligt zo hoog op moment!
Related topics
- View the latest post: Q-Dance & Hardstyle Top 40 presents: Hardstyle Top 100 2014
- View the latest post: The Hardstyle top 40 @ Fear FM - November 2009
- View the latest post: Fear FM Hardstyle Top 40 MegaPost
- View the latest post: Fear FM Presents: The Hardstyle Top 40 October 2009
- View the latest post: The Hardstyle Top 40 @ Fear FM August 2012
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: The Straikerz - 777 LIVE | Intents Festival 2026
- View the latest post: VWAB Indoor contest - DJ CRO
- View the latest post: Charon pres. RWND 10 YRS | w. Silvio Aquila
- View the latest post: The Age Of Reverse Bass - Vol. 5
- View the latest post: Helemaal Koekkoek 03-10-26 Warm-Up mix by TrixX
Moderators
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
-
THardtraxxer
- 290 posts member since 2011
- last seen Jan 2016
inderdaad:P!!!
-
NHardtraxx Newbie
- 48 posts member since 2010
- last seen Jul 2025
Omdat niet iedereen de muziek van '' The Machine ''Lyst wrote:Met alle respect, maar hoe kun jij in die lijst staan en iemand als The Machine niet.Neilio wrote:Echt vet! #88:D:D
Ik snap ook niet wat gimme love daar zo hoog doet
Niet iedereen vind The Machine vet, maar die platen zijn kwalitatief wel 10000 keer beter dan wat er in deze lijst staat :p .
Ja maar het draait niet om kwaliteit in deze lijstG1LL wrote:Niet iedereen vind The Machine vet, maar die platen zijn kwalitatief wel 10000 keer beter dan wat er in deze lijst staat :p .
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Ik heb al elders op het forum aangegeven dat ik de lijst echt om te janken vindt, maar vooral #7 is echt gewoon ON-BE-GRIJ-PE-LIJK 
Haha ik kan er ook echt niet over uit, zelden zo'n irritant nummer gehoord. Dan heb ik 100 x liever MelancholliaLove_Fulfilled wrote:Ik heb al elders op het forum aangegeven dat ik de lijst echt om te janken vindt, maar vooral #7 is echt gewoon ON-BE-GRIJ-PE-LIJK
plaat is niets mis mee hoor, tegenover de andere die ze hebbem. maar nummer 1 is ook weer niet terechtWZY wrote:Mhhm door het zachte weer hier zijn zeker alle penguinzZZZzzZZ-fanboyZzzZzZzZzzzz eerder wakker uit hun winterslaap en vanuit hun geweldige holletjes weer achter de pc gekropenmet als jehova getuige festuca die het penguinz geloof moet blijven verkondigen hier. Ik word ook emotioneel van deze #1, begin er namelijk van te janken. Klaar.
En van Neilio wel?NeuroticZ wrote:Omdat niet iedereen de muziek van '' The Machine ''Lyst wrote:Met alle respect, maar hoe kun jij in die lijst staan en iemand als The Machine niet.Neilio wrote:Echt vet! #88:D:D
vind
Ik snap ook niet wat gimme love daar zo hoog doetmaar vind het niet een raar lijstje
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
dit noem ik nou is een kermis/commercieel/mainstream lijst 
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
haha held!WZY wrote:Mhhm door het zachte weer hier zijn zeker alle penguinzZZZzzZZ-fanboyZzzZzZzZzzzz eerder wakker uit hun winterslaap en vanuit hun geweldige holletjes weer achter de pc gekropenmet als jehova getuige festuca die het penguinz geloof moet blijven verkondigen hier. Ik word ook emotioneel van deze #1, begin er namelijk van te janken. Klaar.
die dronken vogels hebben gewoon verrassend veel fans thats all
vind hun plaatjes ook ontzettend slecht en niet afgemaakt
maarja we doen er niks tegen dus gewoon lekker verder irriteren!
-
CHardtraxxer
- 71 posts member since 2011
- last seen Jul 2014
lijst van niks als je het mij vraagt.. jammer
-
MHardtraxxer
- 51 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
Gefeliciteerd!Neilio wrote:Echt vet! #88:D:D
Heb er zelf niet op gestemd, maar als ik 20 tracks had kunnen stemmen had ie er wel bij gezeten.
wat is dit dan??? wasted sletjes op 1.. Fearfm kan je ook nief meer serieus nemen, wat een kut lijst 
welke lijst wel tegenwoordigroberttt wrote:wat is dit dan??? wasted sletjes op 1.. Fearfm kan je ook nief meer serieus nemen, wat een kut lijst
geen 1! magic show en dit... slaat totaal nergens op ;( kunnen ze beter afschaffen....The Anim0l wrote:welke lijst wel tegenwoordigroberttt wrote:wat is dit dan??? wasted sletjes op 1.. Fearfm kan je ook nief meer serieus nemen, wat een kut lijst
of gewoon door de dj's alten bepalen haharoberttt wrote:geen 1! magic show en dit... slaat totaal nergens op ;( kunnen ze beter afschaffen....The Anim0l wrote:welke lijst wel tegenwoordigroberttt wrote:wat is dit dan??? wasted sletjes op 1.. Fearfm kan je ook nief meer serieus nemen, wat een kut lijst
Bij het zien van de nummer 1 had ik al geen zin meer om verder te kijken 
-
V
- 3 posts member since 2011
- last seen Jan 2013
Huilen met de pet op
-
RHardtraxxer
- 184 posts member since 2012
- last seen Apr 2012
ik vind um juist wel vet! 
-
G
magellan wrote:CUE file:
http://www8.zippyshare.com/v/47941217/file.html
Zatox - Another level is missing a part.
Waar maak je je druk om johSvonD wrote:WZY wrote:Mhhm door het zachte weer hier zijn zeker alle penguinzZZZzzZZ-fanboyZzzZzZzZzzzz eerder wakker uit hun winterslaap en vanuit hun geweldige holletjes weer achter de pc gekropenmet als jehova getuige festuca die het penguinz geloof moet blijven verkondigen hier. Ik word ook emotioneel van deze #1, begin er namelijk van te janken. Klaar.
Het gaat ook niet om wat jullie vet vinden, anders vroegen ze wel of jullie een top100 samen wilde stellen.
misschien een idee voor volgend jaar "Hardtraxx top100"
Dit is een lijst van alle fear luisteraars. dus uiteraard mainstream, het grote publiek.
En dan denk ik dat de top20 aardig klopt.
Dit is een lijst van alle fear luisteraars. dus uiteraard mainstream, het grote publiek.
-
G
maak jij even een systeem om alle stemmen netjes te tellen en tracks uit elkaar te houden?Sanderson wrote:Het gaat ook niet om wat jullie vet vinden, anders vroegen ze wel of jullie een top100 samen wilde stellen.