w00t thanks!KSwoosh wrote:hier de albumart:
Related topics
- View the latest post: Q-Dance & Hardstyle Top 40 presents: Hardstyle Top 100 2014
- View the latest post: The Hardstyle top 40 @ Fear FM - November 2009
- View the latest post: Fear FM Hardstyle Top 40 MegaPost
- View the latest post: The Hardstyle Top 40 @ Fear FM August 2012
- View the latest post: Fear.FM Hardstyle Top 100 - 2011
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Nuracore | Brennan Heart
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland DJ Contest // Early to the Millenium
- View the latest post: Nuracore @ Decibel Outdoor 2026 | Full Liveset
- View the latest post: Silvio Aquila - Decibel Outdoor 2026
- View the latest post: Charon pres. RWND 10 YRS | w. Silvio Aquila
Moderators
-
G
en als je wil weten hoe ze werken... check dan me sig maarMichiel. wrote:Okefreddyadu8 wrote:CUE zit erbijMichiel. wrote:Zijn dit losse nummers? Mocht dit er niet zijn en hier behoefte aan zijn dan wil ik deze wel posten.
usenetMichiel. wrote:Inmiddels welKhadber wrote:Je kan de nummers zelf splitten, er is een topic in algemeen waar staat hoe het werkt.. En volledige nummers worden sowieso niet gedeeld hier, dat had je hopelijk al door.
Ik vind het jammer dat er altijd zoveel bekenden artiesten instaan. Je zou bijna een aparte top 40 maken voor op coming en minder bekend.
Ik heb ze inderdaad van usenet. FTD-gebruiker?usenet![]()
Ik vind het jammer dat er altijd zoveel bekenden artiesten instaan. Je zou bijna een aparte top 40 maken voor op coming en minder bekend.
ja, beter richting zever topic @_@.Michiel. wrote:Ik heb ze inderdaad van usenet. FTD-gebruiker?usenet![]()
überbump, maar heeft iemand deze nog?
überbump, maar heeft iemand deze nog?