Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke lijst :loving: Fijn dat hij weer terug is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 15:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Heerlijke lijst :loving: Fijn dat hij weer terug is!

De heerlijke lijst is nooit weggeweest hoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
SL8492 schreef:
Heerlijke lijst :loving: Fijn dat hij weer terug is!

De heerlijke lijst is nooit weggeweest hoor?

Deze lijst is uberhaupt nooit eerder geweest hoor ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 17:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kippenvel tijdens die oude intro :loving: :loving: :loving:

Lijstje hoor :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 12:17 
 
Hardtraxxer

Doet me ook gelijk weer terug denken aan de 1e HWS episode
:love: :love: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt, laatste dagen kippenvel als nooit tevoren gehad bij een hardstyle plaat/gebeuren. Dit als klap op de vuurpijl, kan niet anders zeggen dan hulde.
:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ik ben de hardstyle een beetje op het zelfde moment uit het zicht verloren. Ken echt helemaal niets meer. Mooi moment om Hard With Style weer te gaan volgen. Eerste kwartier bevalt me wel. ^^


Dit.

Ik ben de hardstyle ook aardig uit het zicht verloren de laatste jaren. Er zullen heus wel toffe dingen zijn uitgekomen in die tijd maar het is allemaal een beetje aan mij voorbij gegaan. Ik begin het nu wel steeds weer meer te volgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luister deze episode best vaak, wat een heerlijke episode. :)
Ik denk wel dat het feit dat Headhunterz HWS weer heeft overgenomen kan betekenen dat de euforische hardstyle weer wat meer bekendheid en aanhang krijgt. Positieve ontwikkeling. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 13:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Luister deze episode best vaak, wat een heerlijke episode. :)
Ik denk wel dat het feit dat Headhunterz HWS weer heeft overgenomen kan betekenen dat de euforische hardstyle weer wat meer bekendheid en aanhang krijgt. Positieve ontwikkeling. :)


volledig mee eens ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke lijst. Hier heeft die ook al een paar keer volledig aan gestaan. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit zou zomaar de line-up voor het feest in de Ziggo kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 13:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat prachtig dit :cry:
Die intro, "Hey there, this is Headhunterz", de tracklist, ik hou ervan.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle