Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 19:23 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom alleen de intro van Strike you down :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 19:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Waarom alleen de intro van Strike you down :cry:

Oh, zo ver was ik nog niet. Maar dat is wel jammer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik begin bijna automatisch Geck-O - It's What We Are mee te neuriën.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 19:37 
 
Hardtraxx Veteran

Thommy schreef:
Ik begin bijna automatisch Geck-O - It's What We Are mee te neuriën.


Precies dit idd :lol: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Ik begin bijna automatisch Geck-O - It's What We Are mee te neuriën.


Dat dat onderhand al weer 6 jaar geleden is... :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 20:30 
 
Hardtraxxer

Hardstylahr schreef:
Thommy schreef:
Ik begin bijna automatisch Geck-O - It's What We Are mee te neuriën.


Dat dat onderhand al weer 6 jaar geleden is... :$


Hoow wacht even... is het al bijna 6 jaar geleden dat de 1e episode van hws er was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nondeju wat een lijst :surrender:
Betere return had ik me niet kunnen wensen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Waarom alleen de intro van Strike you down :cry:


Dit deed mij ook veel pijn. Ook niet eens een paar mooie woorden over Phuture Noize :cry: .
Voelt wel weer vertrouwd om zijn stem te horen. Stopte met hws luisteren ergens tussen episode 15-25 ofzo. Denk dat ik t nu wel weer ga oppakken. Wel mooie woorden voor B-Front trouwens :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 21:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Genoten :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 21:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch wel even mierentietjes bij die intro :loving:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 21:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo fijn :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 23:01 
 
Hardtraxx Veteran

Makreel schreef:
Hardstylahr schreef:
Thommy schreef:
Ik begin bijna automatisch Geck-O - It's What We Are mee te neuriën.


Dat dat onderhand al weer 6 jaar geleden is... :$


Hoow wacht even... is het al bijna 6 jaar geleden dat de 1e episode van hws er was?


Meer dan 6 jaar. Eerste episode 1 juni 2011. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 00:13 
 
Hardtraxx Veteran

Niet normaal waar die tijd blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 02:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is zo mooi! Alsof je meest mooie ex vriendin waar je al jaren lang nog steeds verliefd op bent weer bij je terug komt en nooit meer bij je weg gaat.
Zo fijn dat headhunterz weer terug is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 09:00 
 
Hardtraxxer

OutsideSpacer schreef:
Meer dan 6 jaar. Eerste episode 1 juni 2011. :P


Haha zo voelt het echt niet, wat heb ik ik die 6 jaar gedaan dan, gaat veels te snel :P

Maar gisteren de podcast aangehad, hele dikke episode! Denk ook wel dat al die promo's nodig waren om de comeback echt goed te doen trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 10:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oke ik was nog niet 100% overtuigd van deze hype maar dit is toch wel vet. Vooral die intro, pure nostalgie. Ik denk dat ik nu pas begin te beseffen dat hij echt terug is. Hopelijk geeft hij ook een deel aandacht aan de classic hype. En die Hardwell track, ja als ik die intro nog een keer luister is het toch wel een hele vette track ^^.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 10:22 
 
Hardtraxx Elite

TSFH schreef:
Ook niet eens een paar mooie woorden over Phuture Noize

Kom op zeg.

Ontopic: Alsof hij nooit is weggeweest, wat een lijst ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 11:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan hier zo erg van genieten.

En echt bizar veel kippenvel bij de intro :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 11:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:

En ja kippenvel bij die oude intro! Weet nog goed dat ik pas ècht de hardstyle in werd gezogen door Hard With Style 1. Als 16 jarig jochie die hele podcast 2x luisteren tijdens mijn krantenwijk en iedere maand weer uitkijken naar de nieuwe haha. Wat mooi dit :cry:


Bizar veel herkenning in dit stukje tekst, mooie tijden :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
TSFH schreef:
Ook niet eens een paar mooie woorden over Phuture Noize

Kom op zeg.

Ontopic: Alsof hij nooit is weggeweest, wat een lijst ook!


Sorry ik zeik teveel ik weet t. Ben gewoon wel benieuwd hoe hij naad dat soort artiesten kijkt haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 13:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lang geleden dat ik een HWS episode helemaal geluisterd heb, maar dit was echt genieten :loving: Stuk voor stuk kwaliteitsplaten. En natuurlijk prachtig dat Heady het weer presenteert, klinkt ook iets soepeler dan bij Sound Rush :P

Wel geweldig om te zien hoe de muziek zich de laatste tijd weer ontwikkeld na een paar magere jaren. De liefde die ik 4/5 jaar geleden voor hardstyle had is weer helemaal terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
Meer dan 6 jaar. Eerste episode 1 juni 2011. :P


Tering. :lol:

Alles is zo'n beetje al benoemd, wat een lijst en nostalgie. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 15:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Lang geleden dat ik een HWS episode helemaal geluisterd heb, maar dit was echt genieten :loving: Stuk voor stuk kwaliteitsplaten. En natuurlijk prachtig dat Heady het weer presenteert, klinkt ook iets soepeler dan bij Sound Rush :P

Wel geweldig om te zien hoe de muziek zich de laatste tijd weer ontwikkeld na een paar magere jaren. De liefde die ik 4/5 jaar geleden voor hardstyle had is weer helemaal terug.

Zoveel mensen merken idd op dat er echt hele magere jaren zijn geweest de laatste 2/3 jaar, maar dat het nu allemaal weer samen komt. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste twee jaar zijn juist weer top, daarvoor was 't idd wat minder...

Maar idd, die oude intro haha, gewoon genieten.

kan me vooral erg vinden in de omschrijving van Hekzitter :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Baas.
Eternal Voice en Strike You Down ook (L)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle