Is het je alleen daar om te doen?Pommer wrote:Promooooos!![]()
Related topics
- View the latest post: Episode 73 - The Return Of Headhunterz | HARD with STYLE | Presented by Headhunterz
- View the latest post: Headhunterz & MC Villain - Hard with Style Episode 32
- View the latest post: Headhunterz - HARD with STYLE #31
- View the latest post: Headhunterz & Noisecontrollers - Hard With Style #30
- View the latest post: Headhunterz - Hard With Style 29
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Charon b2b w/ Dozer | Reignite Festival 2026 Liveset
- View the latest post: Praise The Reverse Bass | Vol.02 | Mixed by Nuracore Invited by Consequent
- View the latest post: Nuracore @ Decibel Outdoor 2026 | Full Liveset
- View the latest post: Nuracore | Brennan Heart
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland DJ Contest // Early to the Millenium
Moderators
-
J
Is toch logisch dat je promos wilt horen, of hoor jij liever een hele rits met tracks van 2/3 jaar terug die al grijs gedraaid zijn?Khadber wrote:Is het je alleen daar om te doen?Pommer wrote:Promooooos!![]()
Heeft iemand toevallig ook een MP3 bestand? Kan 'm anders niet op mijn mp3 speler zetten 
Als je nou de rest van m'n reactie ook ff leestKhadber wrote:Is het je alleen daar om te doen?Pommer wrote:Promooooos!![]()
En het is idd leuk als er promo's in zitten, je wilt toch nieuwe tracks horen in HQ?
-
FHardtraxx Newbie
- 27 posts member since 2010
- last seen Nov 2015
Oeh The Anarchist - Outrageouz is ook wel heel erg lekker hoor! Vind het weer een prima lijstje, lekker setje voor de treinreis na het werk.
Is onderweg!G1LL wrote:Heeft iemand toevallig ook een MP3 bestand? Kan 'm anders niet op mijn mp3 speler zetten
-
J
Die Winne edit bevalt me beter dan ik had gedacht.
Weer dik 
Edit :Die nieuwe van The Anarchist is echt weer nice !
Edit :Die nieuwe van The Anarchist is echt weer nice !
Last edited by Nrgizer on 01 Sep 2011 21:03, edited 1 time in total.
Ik vind het niet erg om inderdaad ook wel eens wat "oudere" tracks te horen in plaats van een rijtje verplichte promotie.JEFSKIII wrote:Is toch logisch dat je promos wilt horen, of hoor jij liever een hele rits met tracks van 2/3 jaar terug die al grijs gedraaid zijn?Khadber wrote:Is het je alleen daar om te doen?Pommer wrote:Promooooos!![]()
Over het algemeen luisterden de eerste 3 fijn weg, jammer dat hier geen oudere tracks tussen zitten. Toch even meenemen.
-
J
van die andere track van Brennan en Wildy krijgen we dus binnenkort een video preview, ben benieuwd. 
Kings of the Underground & Tonight remix!!!!!
Rest is iets minder en vond de vorige beter in zijn geheel
Rest is iets minder en vond de vorige beter in zijn geheel
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Hoogtepunten voor mij deze keer.
-Ik word echt bang van die Tonight Remix!! Beangstigend mooi!
-Lift Me Up is echt een geweldige track, een keer wat anders van Brennan Heart
-The Anarchist heeft een weer een fan bij!! Hard!
-Arkaine heeft ook weer een meesterwerkje afgeleverd.
-The Universe Was Born... het begin van iets speciaals zeiden ze?? Maybe an album? Xqlusive maybe??
-Kings Of The underground eindelijk in een HQ!
TOP!!

PS: Er komt waarschijnlijk een anthem op het album van Heady
-Ik word echt bang van die Tonight Remix!! Beangstigend mooi!
-Lift Me Up is echt een geweldige track, een keer wat anders van Brennan Heart
-The Anarchist heeft een weer een fan bij!! Hard!
-Arkaine heeft ook weer een meesterwerkje afgeleverd.
-The Universe Was Born... het begin van iets speciaals zeiden ze?? Maybe an album? Xqlusive maybe??
-Kings Of The underground eindelijk in een HQ!
TOP!!
PS: Er komt waarschijnlijk een anthem op het album van Heady
Last edited by GT500eleanor on 01 Sep 2011 21:02, edited 1 time in total.
Ik kreeg kippenvel bij Tonight Remix 
-
J
Denk niet dat Noisecontrollers met een album gaat komen. Want het heeft iets met de track te maken
Wat eeeeeeeeen heldenschijf die Universe was Born, tot nu toe mijn nummer 1 plaat, wat een sound!

Wat eeeeeeeeen heldenschijf die Universe was Born, tot nu toe mijn nummer 1 plaat, wat een sound!
05. Brennan & Heart - We Are Possessed (Headhunterz Remix) best wel benieuwd daar of leef ik onder een steen en is die plaat al wat ouder? de HHZ remix dan)
-
A
Die is al wat ouder, dikke remix!
Tja wat moet ik zeggen, zoek 'm 's op op http://www.hardstyle.comKepro wrote:05. Brennan & Heart - We Are Possessed (Headhunterz Remix) best wel benieuwd daar of leef ik onder een steen en is die plaat al wat ouder? de HHZ remix dan)
Moest HHZ zelf ookG1LL wrote:Tja wat moet ik zeggen, zoek 'm 's op op http://www.hardstyle.comKepro wrote:05. Brennan & Heart - We Are Possessed (Headhunterz Remix) best wel benieuwd daar of leef ik onder een steen en is die plaat al wat ouder? de HHZ remix dan)
Ik zie het, heb onder een steen geleefd. Ken ik het nummer wel, dacht alleen altijd dat dat het origineel was. (fail)
Lekker goedkoop scoren met promo's, vooruit voor deze ene keer tolereer ik het voor de HQ van Tonight Remix. 
EDIT: Elke x als ik die Tonight remix luister denk ik aan die gozer van Dumpert @ Mysteryland.

EDIT: Elke x als ik die Tonight remix luister denk ik aan die gozer van Dumpert @ Mysteryland.
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Noisecontrollers - Universe Was Born
Wat een nummer zeg,
Mis heeft iets te maken met Qlimax ofzo,
Ben echt wel benieuwd wat ze nou bedoelen
Wat een nummer zeg,
Mis heeft iets te maken met Qlimax ofzo,
Ben echt wel benieuwd wat ze nou bedoelen
-
THardtraxxer
- 94 posts member since 2010
- last seen Oct 2011
Last edited by The_Gustler on 01 Sep 2011 21:22, edited 1 time in total.