Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 21:03 

Hardtraxx Veteran

BvG50 schreef:
nieuwe b-front ook weer zo heerlijk overgewaardeerd ... geen storende track maar wat is er nou precies zo bijzonder aan?

Pleasure 2013 is prachtig. :loving:

Serieus :huh: ?. Óf je kent de originele versie niet of je bedoeld dat die melodie gewoon mooi is. Is namelijk alleen een kick edit volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 21:05 

Hardtraxx Veteran

Fahrenheit + Les Drums! Yes! Ik zie de classics steeds vaker, helemaal goed.

Voor de rest ziet het er prima uit. Zeker even luisteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 21:14 

Hardtraxxer

B-Front - Undiscovered (Original Mix) Nondeju! :woot:
Die edit van Pleasure, is lekker had alleen nog een tweede hardere mid intro in gemogen :)
Leuke lijst weer, vind dit ook eigenlijk 1 van de betere, heeft precies van alles wat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 21:19 

Hardtraxx Addict

tomac schreef:
Serieus :huh: ?. Óf je kent de originele versie niet of je bedoeld dat die melodie gewoon mooi is. Is namelijk alleen een kick edit volgens mij.

ik ken de originele wel hoor, die is nog beter dan deze edit. maar deze synth is anders, nog meer drive en de kicks zijn idd anders. Origineel blijft wel beter offc.

Jammer dat heady niet eens wat minder bekende classics draait, de "oude" tracks in deze set zijn redelijk tot erg bekend werk in de hardstyle scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 21:57 

Hardtraxx Veteran

BvG50 schreef:
tomac schreef:

ik ken de originele wel hoor, die is nog beter dan deze edit. maar deze synth is anders, nog meer drive en de kicks zijn idd anders. Origineel blijft wel beter offc.

Jammer dat heady niet eens wat minder bekende classics draait, de "oude" tracks in deze set zijn redelijk tot erg bekend werk in de hardstyle scene.

Dus? Ze blijven gruwelijk, heb niets op tegen om ook minder bekende classics te draaien, maar ik vind het helemaal niet erg dat ie bekende nummers draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 22:48 

Hardtraxxer

BvG50 schreef:

Ik durf te wedden dat de meerderheid van de hws luisteraars die tracks nog nooit heeft gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 23:02 

Hardtraxxer

02. Wildstylez - Soundstorm
03. Adrenalize - Relax
04. Noisecontrollers - Experience The Beyond (Iqon Anthem 2013)
05. Isaac - Sweetest Sin
07. Wildstylez - Pleasure 2013
11. Joy Kitikonti - Joyenergizer (S Dee 2013 Edit)
13. D-Block & S-te-Fan ft. MC Villain - X gonna give it to Ya
14. Zatox - Check Out The Drop
16. Bass Modulators - Requi3m (Original Mix)
17. B-Front - Undiscovered (Original Mix)

:yes: :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 23:04 

Lang geleden dat een TL me zo heeft weten te boeien in de HWS, op een enkel nummertje na van oa de mofjes prima te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 23:14 

Hardtraxx Addict

Zal toch even wat schrijven over deze lijst hier. Soundstorm van Wildstylez kan me helemaal niet bekoren. Die blije zweverige zooi is echt niet aan mij besteed. Zelfs mijn neefje van twee scheet er spontaan zijn pamper van vol. Plaat van Adrenalize vind ik dan nog niet eens zo heel slecht. Maar dan vervolgens die nieuwe van Noisecontrollers. Lijkt wel een op hol geslagen drilboor de kicks in de intro. Verder geen kracht en geen drive. Helemaal niks. Ik ga dan vervolgens even door naar het pareltje van Omegatypez, onze Duitse helden. Klinkt toch van geen meter die hele plaat. Serieus die gasten maken echt muziek waar je spontaan van uit het raam springt. Zo slap en zo inspiratieloos heb ik er nog weinig gehoord. Wat gebeurt er trouwens met die kick op 35:44?

Die plaat van Waverider daarna (na die S Dee) is ook echt HELEMAAL niks. Kan me echt niet voorstellen dat mensen dat nou echt vet vinden. Plaat van D-block en stefan is ook geen ene ruk aan. Die gasten presteren ook gewoon geen fuck meer. Daarnaast ook nog eens de meest lame ass vocals ooit en een ruk plaat ziet wederom het licht. Vervolgens krijgen we ook nog één of andere Ran-D plaat wiens sounds zelfs de doven gaan vervelen.

Alle platen in onderling samenhang bezien kom ik dus wederom tot de conclusie dat dit gewoon een bagger lijst is met hier en daar wat uitschieters en dat bijna alles wat de nieuwe ''talenten'' of gevestigde producers maken mij totaal niet meer kan interesseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 23:18 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Zal toch even wat schrijven over deze lijst hier. Soundstorm van Wildstylez kan me helemaal niet bekoren. Die blije zweverige zooi is echt niet aan mij besteed. Zelfs mijn neefje van twee scheet er spontaan zijn pamper van vol. Plaat van Adrenalize vind ik dan nog niet eens zo heel slecht. Maar dan vervolgens die nieuwe van Noisecontrollers. Lijkt wel een op hol geslagen drilboor de kicks in de intro. Verder geen kracht en geen drive. Helemaal niks. Ik ga dan vervolgens even door naar het pareltje van Omegatypez, onze Duitse helden. Klinkt toch van geen meter die hele plaat. Serieus die gasten maken echt muziek waar je spontaan van uit het raam springt. Zo slap en zo inspiratieloos heb ik er nog weinig gehoord. Wat gebeurt er trouwens met die kick op 35:44?

Met de dikgedrukte gedeeltes moest ik keihard lachen, vooral die laatste :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 23:20 

Bierkoning

10. Omegatypez - Beyond My Power
12. Waverider - What I Need

Dit stukje is echt het kutste wat ik ooit heb gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 23:33 

Pommer schreef:
12. Waverider - What I Need

Dit stukje is echt het kutste wat ik ooit heb gehoord.

Same here, alhoewel 13 wel een lekker plaatje is opzich imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 00:32 

Hardtraxx Elite

Dik lijstje :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 01:27 

Hardtraxxer

niet de nieuwe bootleg :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 01:45 

Hardtraxx Addict

Crash schreef:
BvG50 schreef:

Ik durf te wedden dat de meerderheid van de hws luisteraars die tracks nog nooit heeft gehoord

HWS luisteraars bestaan dan ook voor 80 % uit hipsters vd middelbare school, die alles luisteren wat toevallig opeens 'in' is, en geen eigen mening hebben als het gaat om muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 10:44 

Donateur

Ik ben nu ook bij die track van Omegatypez, en dit klinkt echt bagger... Vind hier echt helemaal niks aan, vervolgens is de reverse van die S-Dee Remix gedoe nog wel leuk. maar dan slaat het noodlot toe, jezus wat een hoop zooi bij elkaar xd... En die nieuwe B-Front is weer een toppertje, wat een held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 12:44 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
BvG50 schreef:
HWS luisteraars bestaan dan ook voor 80 % uit hipsters vd middelbare school, die alles luisteren wat toevallig opeens 'in' is, en geen eigen mening hebben als het gaat om muziek

Ja ... want die luisteren alleen naar muziek die andere leuk vinden, zelf hebben ze waarschijnlijk geen flauw idee of ze het leuk vinden of niet ... :')

Hier op school ook last van, heel veel luisteren Hardstyle, zeggen ze. Ze luisteren alleen Lose My Mind, YoS en Wake Up e.d. Ook veel van HHZ en Brennan Heart enzo. Als ik zeg dat ik HS luister, dan komen ze niet meer bij van het lachen. Maar ik ben de enige die écht hardstyle luister.

Als ik de volgende vragen zou stellen zou het volgende antwoord er ongeveer uit komen:

Wat vind je van Raw-hardstyle?
Huh, wat is raw?

Wat vind Frequencerz, B-Front, Josh & Wesz, Theracords?
Weet niet, nooit van gehoord.

Hoe heet HHZ bij de echte naam?
Ja uhm, weet ik veel.

Bij welk label zit HHZ?
Bij scantraxx, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 13:18 

Hardtraxx Veteran

Best leuke episode! Veel oude tracks die hij gebruikt zijn natuurlijk super, en de nieuwe tracks zijn over 't algemeen ook wel ok :) . Enige platen die me weinig doen zijn de nieuwe Omegatypez, D-Block & S-Te-fan, Ran-D & na een paar keer luisteren doet die Pleasure remix mij helaas ook niks. Verder leuke lijst, met de nieuwe B-Front als absolute topper! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 17:41 

Hardtraxxer

echt alleen 16 en 17, verder helemaal niks aan vind ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 17:42 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Ja ... want die luisteren alleen naar muziek die andere leuk vinden, zelf hebben ze waarschijnlijk geen flauw idee of ze het leuk vinden of niet ... :')

Op middelbare scholen is veel meeloop gedrag. Dat weet je zelf ook wel, mag ik hopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 18:20 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Qre8ive schreef:
BvG50 schreef:

Hier op school ook last van, heel veel luisteren Hardstyle, zeggen ze. Ze luisteren alleen Lose My Mind, YoS en Wake Up e.d. Ook veel van HHZ en Brennan Heart enzo. Als ik zeg dat ik HS luister, dan komen ze niet meer bij van het lachen. Maar ik ben de enige die écht hardstyle luister.

Als ik de volgende vragen zou stellen zou het volgende antwoord er ongeveer uit komen:

Wat vind je van Raw-hardstyle?
Huh, wat is raw?

Wat vind Frequencerz, B-Front, Josh & Wesz, Theracords?
Weet niet, nooit van gehoord.

Hoe heet HHZ bij de echte naam?
Ja uhm, weet ik veel.

Bij welk label zit HHZ?
Bij scantraxx, toch?

Gast lekker fucking boeiend >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 15:59 

Hardtraxx Veteran

eindelijk een plaatje van isaac die me wel kan bekoren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 17:07 

Hardtraxxer

02. Wildstylez - Soundstorm
05. Isaac - Sweetest Sin
07. Wildstylez - Pleasure 2013
08. The KGB's - Fahrenheit (Technoboy remix)
09. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY remix)
14. Zatox - Check Out The Drop
15. Ran-D - Dimensions (big bang version)
17. B-Front - Undiscovered (Original Mix)
18. Zatox - Brutal
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 19:57 

Hardtraxx Elite

lekker lijstje, deeper inside remix :love:
ook wel wat lekkere promo's :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 20:04 

Hardtraxx Veteran

Niet zo heel interessant.

Citaat:
06. Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside remix)
08. The KGB's - Fahrenheit (Technoboy remix)
09. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY remix)

Pluspunten! :thumbup:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle