SerieusBvG50 wrote: nieuwe b-front ook weer zo heerlijk overgewaardeerd ... geen storende track maar wat is er nou precies zo bijzonder aan?
Pleasure 2013 is prachtig.
Related topics
- View the latest post: Episode 73 - The Return Of Headhunterz | HARD with STYLE | Presented by Headhunterz
- View the latest post: Headhunterz & MC Villain - Hard with Style Episode 32
- View the latest post: Headhunterz - HARD with STYLE #31
- View the latest post: Headhunterz & Noisecontrollers - Hard With Style #30
- View the latest post: Headhunterz - Hard With Style 29
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: VWAB Indoor × HCL DJ Contest - Charon
- View the latest post: The Straikerz - 777 LIVE | Intents Festival 2026
- View the latest post: VWAB Indoor contest - DJ CRO
- View the latest post: Charon pres. RWND 10 YRS | w. Silvio Aquila
- View the latest post: The Age Of Reverse Bass - Vol. 5
Moderators
Fahrenheit + Les Drums! Yes! Ik zie de classics steeds vaker, helemaal goed.
Voor de rest ziet het er prima uit. Zeker even luisteren!
Voor de rest ziet het er prima uit. Zeker even luisteren!
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
B-Front - Undiscovered (Original Mix) Nondeju!
Die edit van Pleasure, is lekker had alleen nog een tweede hardere mid intro in gemogen
Leuke lijst weer, vind dit ook eigenlijk 1 van de betere, heeft precies van alles wat
Die edit van Pleasure, is lekker had alleen nog een tweede hardere mid intro in gemogen
Leuke lijst weer, vind dit ook eigenlijk 1 van de betere, heeft precies van alles wat
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
ik ken de originele wel hoor, die is nog beter dan deze edit. maar deze synth is anders, nog meer drive en de kicks zijn idd anders. Origineel blijft wel beter offc.tomac wrote: Serieus?. Óf je kent de originele versie niet of je bedoeld dat die melodie gewoon mooi is. Is namelijk alleen een kick edit volgens mij.
Jammer dat heady niet eens wat minder bekende classics draait, de "oude" tracks in deze set zijn redelijk tot erg bekend werk in de hardstyle scene.
Dus? Ze blijven gruwelijk, heb niets op tegen om ook minder bekende classics te draaien, maar ik vind het helemaal niet erg dat ie bekende nummers draait.BvG50 wrote:ik ken de originele wel hoor, die is nog beter dan deze edit. maar deze synth is anders, nog meer drive en de kicks zijn idd anders. Origineel blijft wel beter offc.tomac wrote: Serieus?. Óf je kent de originele versie niet of je bedoeld dat die melodie gewoon mooi is. Is namelijk alleen een kick edit volgens mij.
Jammer dat heady niet eens wat minder bekende classics draait, de "oude" tracks in deze set zijn redelijk tot erg bekend werk in de hardstyle scene.
Ik durf te wedden dat de meerderheid van de hws luisteraars die tracks nog nooit heeft gehoordBvG50 wrote:Jammer dat heady niet eens wat minder bekende classics draait, de "oude" tracks in deze set zijn redelijk tot erg bekend werk in de hardstyle scene.
-
PHardtraxxer
- 339 posts member since 2012
- last seen Nov 2014
02. Wildstylez - Soundstorm
03. Adrenalize - Relax
04. Noisecontrollers - Experience The Beyond (Iqon Anthem 2013)
05. Isaac - Sweetest Sin
07. Wildstylez - Pleasure 2013
11. Joy Kitikonti - Joyenergizer (S Dee 2013 Edit)
13. D-Block & S-te-Fan ft. MC Villain - X gonna give it to Ya
14. Zatox - Check Out The Drop
16. Bass Modulators - Requi3m (Original Mix)
17. B-Front - Undiscovered (Original Mix)

03. Adrenalize - Relax
04. Noisecontrollers - Experience The Beyond (Iqon Anthem 2013)
05. Isaac - Sweetest Sin
16. Bass Modulators - Requi3m (Original Mix)
-
J
Lang geleden dat een TL me zo heeft weten te boeien in de HWS, op een enkel nummertje na van oa de mofjes prima te doen
Zal toch even wat schrijven over deze lijst hier. Soundstorm van Wildstylez kan me helemaal niet bekoren. Die blije zweverige zooi is echt niet aan mij besteed. Zelfs mijn neefje van twee scheet er spontaan zijn pamper van vol. Plaat van Adrenalize vind ik dan nog niet eens zo heel slecht. Maar dan vervolgens die nieuwe van Noisecontrollers. Lijkt wel een op hol geslagen drilboor de kicks in de intro. Verder geen kracht en geen drive. Helemaal niks. Ik ga dan vervolgens even door naar het pareltje van Omegatypez, onze Duitse helden. Klinkt toch van geen meter die hele plaat. Serieus die gasten maken echt muziek waar je spontaan van uit het raam springt. Zo slap en zo inspiratieloos heb ik er nog weinig gehoord. Wat gebeurt er trouwens met die kick op 35:44?
Die plaat van Waverider daarna (na die S Dee) is ook echt HELEMAAL niks. Kan me echt niet voorstellen dat mensen dat nou echt vet vinden. Plaat van D-block en stefan is ook geen ene ruk aan. Die gasten presteren ook gewoon geen fuck meer. Daarnaast ook nog eens de meest lame ass vocals ooit en een ruk plaat ziet wederom het licht. Vervolgens krijgen we ook nog één of andere Ran-D plaat wiens sounds zelfs de doven gaan vervelen.
Alle platen in onderling samenhang bezien kom ik dus wederom tot de conclusie dat dit gewoon een bagger lijst is met hier en daar wat uitschieters en dat bijna alles wat de nieuwe ''talenten'' of gevestigde producers maken mij totaal niet meer kan interesseren.
Die plaat van Waverider daarna (na die S Dee) is ook echt HELEMAAL niks. Kan me echt niet voorstellen dat mensen dat nou echt vet vinden. Plaat van D-block en stefan is ook geen ene ruk aan. Die gasten presteren ook gewoon geen fuck meer. Daarnaast ook nog eens de meest lame ass vocals ooit en een ruk plaat ziet wederom het licht. Vervolgens krijgen we ook nog één of andere Ran-D plaat wiens sounds zelfs de doven gaan vervelen.
Alle platen in onderling samenhang bezien kom ik dus wederom tot de conclusie dat dit gewoon een bagger lijst is met hier en daar wat uitschieters en dat bijna alles wat de nieuwe ''talenten'' of gevestigde producers maken mij totaal niet meer kan interesseren.
Met de dikgedrukte gedeeltes moest ik keihard lachen, vooral die laatsteKettingzaag wrote:Zal toch even wat schrijven over deze lijst hier. Soundstorm van Wildstylez kan me helemaal niet bekoren. Die blije zweverige zooi is echt niet aan mij besteed. Zelfs mijn neefje van twee scheet er spontaan zijn pamper van vol. Plaat van Adrenalize vind ik dan nog niet eens zo heel slecht. Maar dan vervolgens die nieuwe van Noisecontrollers. Lijkt wel een op hol geslagen drilboor de kicks in de intro. Verder geen kracht en geen drive. Helemaal niks. Ik ga dan vervolgens even door naar het pareltje van Omegatypez, onze Duitse helden. Klinkt toch van geen meter die hele plaat. Serieus die gasten maken echt muziek waar je spontaan van uit het raam springt. Zo slap en zo inspiratieloos heb ik er nog weinig gehoord. Wat gebeurt er trouwens met die kick op 35:44?
10. Omegatypez - Beyond My Power
12. Waverider - What I Need
Dit stukje is echt het kutste wat ik ooit heb gehoord.
-
J
Same here, alhoewel 13 wel een lekker plaatje is opzich imoPommer wrote:10. Omegatypez - Beyond My Power
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
HWS luisteraars bestaan dan ook voor 80 % uit hipsters vd middelbare school, die alles luisteren wat toevallig opeens 'in' is, en geen eigen mening hebben als het gaat om muziekCrash wrote:Ik durf te wedden dat de meerderheid van de hws luisteraars die tracks nog nooit heeft gehoordBvG50 wrote:Jammer dat heady niet eens wat minder bekende classics draait, de "oude" tracks in deze set zijn redelijk tot erg bekend werk in de hardstyle scene.
Ik ben nu ook bij die track van Omegatypez, en dit klinkt echt bagger... Vind hier echt helemaal niks aan, vervolgens is de reverse van die S-Dee Remix gedoe nog wel leuk. maar dan slaat het noodlot toe, jezus wat een hoop zooi bij elkaar
... En die nieuwe B-Front is weer een toppertje, wat een held 
Hier op school ook last van, heel veel luisteren Hardstyle, zeggen ze. Ze luisteren alleen Lose My Mind, YoS en Wake Up e.d. Ook veel van HHZ en Brennan Heart enzo. Als ik zeg dat ik HS luister, dan komen ze niet meer bij van het lachen. Maar ik ben de enige die écht hardstyle luister.Qre8ive wrote:Ja ... want die luisteren alleen naar muziek die andere leuk vinden, zelf hebben ze waarschijnlijk geen flauw idee of ze het leuk vinden of niet ... :')BvG50 wrote:HWS luisteraars bestaan dan ook voor 80 % uit hipsters vd middelbare school, die alles luisteren wat toevallig opeens 'in' is, en geen eigen mening hebben als het gaat om muziek
Als ik de volgende vragen zou stellen zou het volgende antwoord er ongeveer uit komen:
Wat vind je van Raw-hardstyle?
Huh, wat is raw?
Wat vind Frequencerz, B-Front, Josh & Wesz, Theracords?
Weet niet, nooit van gehoord.
Hoe heet HHZ bij de echte naam?
Ja uhm, weet ik veel.
Bij welk label zit HHZ?
Bij scantraxx, toch?
Best leuke episode! Veel oude tracks die hij gebruikt zijn natuurlijk super, en de nieuwe tracks zijn over 't algemeen ook wel ok
. Enige platen die me weinig doen zijn de nieuwe Omegatypez, D-Block & S-Te-fan, Ran-D & na een paar keer luisteren doet die Pleasure remix mij helaas ook niks. Verder leuke lijst, met de nieuwe B-Front als absolute topper! 
echt alleen 16 en 17, verder helemaal niks aan vind ik!
Op middelbare scholen is veel meeloop gedrag. Dat weet je zelf ook wel, mag ik hopenQre8ive wrote:Ja ... want die luisteren alleen naar muziek die andere leuk vinden, zelf hebben ze waarschijnlijk geen flauw idee of ze het leuk vinden of niet ... :')
Gast lekker fucking boeiendSL8492 wrote:Hier op school ook last van, heel veel luisteren Hardstyle, zeggen ze. Ze luisteren alleen Lose My Mind, YoS en Wake Up e.d. Ook veel van HHZ en Brennan Heart enzo. Als ik zeg dat ik HS luister, dan komen ze niet meer bij van het lachen. Maar ik ben de enige die écht hardstyle luister.Qre8ive wrote:Ja ... want die luisteren alleen naar muziek die andere leuk vinden, zelf hebben ze waarschijnlijk geen flauw idee of ze het leuk vinden of niet ... :')BvG50 wrote:HWS luisteraars bestaan dan ook voor 80 % uit hipsters vd middelbare school, die alles luisteren wat toevallig opeens 'in' is, en geen eigen mening hebben als het gaat om muziek
Als ik de volgende vragen zou stellen zou het volgende antwoord er ongeveer uit komen:
Wat vind je van Raw-hardstyle?
Huh, wat is raw?
Wat vind Frequencerz, B-Front, Josh & Wesz, Theracords?
Weet niet, nooit van gehoord.
Hoe heet HHZ bij de echte naam?
Ja uhm, weet ik veel.
Bij welk label zit HHZ?
Bij scantraxx, toch?
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
eindelijk een plaatje van isaac die me wel kan bekoren 
-
HHardtraxxer
- 128 posts member since 2012
- last seen Apr 2013
02. Wildstylez - Soundstorm
05. Isaac - Sweetest Sin
08. The KGB's - Fahrenheit (Technoboy remix)
09. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY remix)
15. Ran-D - Dimensions (big bang version)
18. Zatox - Brutal
05. Isaac - Sweetest Sin
15. Ran-D - Dimensions (big bang version)
18. Zatox - Brutal
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
lekker lijstje, deeper inside remix
ook wel wat lekkere promo's
ook wel wat lekkere promo's
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Niet zo heel interessant.

Pluspunten!06. Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside remix)