Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download E-Q-Lizer vs. Dawasiknie - LionStyle Battleshow (PC FINALE):
Set E-Q-Lizer: http://www50.zippyshare.com/v/33322856/file.html
Set Dawasiknie: http://www66.zippyshare.com/v/36839055/file.html (De mix is genaamd: Battle 2 tegen Arnold. Let hier niet op. Deze was in eerste instantie bedoeld voor een battle tegen mijzelf.)

Tracklist E-Q-Lizer:
01. Crypsis & Thera - If All Fails (Intro Mix)
02. Toneshifterz - Can't Fail (Cut)
03. Zatox - Irreplaceable Rawstyle (E-Q-Lizer Ft. Jolle Mash)
04. E-Q-Lizer - Fearful Surge Of Scratch
05. AVIO - Roots Of Evil
06. E-Q-Lizer - Mini Mix
07. Tatanka - Don't Move (Crypsis Remix)
08. Solutio & The I's - Payne
09. B-Front - Darkside
10. Ran-D & Adaro - My Name Is Hardstyle
11. Coone Ft. B-Front - Crossin Over (E-Q-Edit)
12. B-Front - Inner Creativity
13. Zany - Ghoulish Delight
14. Solutio & The I's - Against Us
15. Phrantic - Become One (Merge Mix)
16. Hardstyle Masterz Ft. Max EnForcer - The Stage Is Our Home (Max Enforcer Remix)
17. Donkey Rollers - Followers
18. Donkey Rollers - 2012

Tracklist Dawasiknie:
01. Headhunterz – D-Tuned
02. Southstylers – Diz Tortion
03. Showtek & Gizmo – 3 The Hard Way
04. The Prophet vs Wildstylez – Alive!
05. Deepack – One Night In Paris
06. SMD – All For The Thrill (Noisecontrollers refix)
07. Lowriders – Don’t Get Back (DJ Isaac remix)
08. Geck-O – I Eat Woofers
09. The Beholder vs The Prophet – Mani-X
10. Luna meets Dutch Master – The Scene (Hard edit)
11. Outsiders – Infectious (Wildstylez remix)
12. JDX – Kick It In Ur Face
13. Dark Oscillators – Trapped (Solaio Mix)
14. Zany – Animated Audio
15. Black & White - Dirty Games (Tatanka remix)
16. Francesco Zeta – Maniak Psyko
17. DJ Mad Dog vs Tommyknocker – Snap Off

Hier is die dan! De finale van de battleshow voor PC DJ's!
Ik moet zeggen; een finale waardig!

Voorwaarden stemmen:
* Duidelijke uitleg i.v.m. tracklist!
* Duidelijke uitleg i.v.m. mixwerk!

BELANGRIJK: QUOTE stemmen worden niet meegeteld!

Je kan stemmen tot Woensdag 18 mei 20:00!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 21:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Veel Succes Dawasiknie!

Dit is tevens mijn laatste PC Mix ,ik stap nu over op de Gear en zal dus geen PC mixen meer Posten!

Dus Stemmen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 22:44 
 
Donateur

dit zijn 2 mooie lijsten. ga ze beiden mee nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 00:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette lijsten hoor, gaat beluisterd worden! wordt vervolgd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 14:42 
 
Hardtraxx Newbie

Het mixwerk van E-Q-Lizer was wat gewaagder dan Dawasiknie vond ik, hoewel dawasiknie het ook aardig deed.
Ook vond ik de tracklist van E-Q-Lizer stukken beter en gaat daarom mijn stem uit naar E-Q-Lizer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komop mensen! Stemmen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik stem op de set van E-Q-Lizer zijn mixwerk was gewoon stukje leuker aan te horen dan die van Dawasiknie al vond ik de tracklist van Dawasiknie wel iets leuker.
En mixwerk verdiend van mij gewoon wat meer puntjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou daar komtie dan. Waarschuwing vooraf: Ik ben vrij kritisch in mijn comments op het mixwerk omdat het PC-mixen zijn én omdat het een finale is.

EQ-Lizer:

Qua traclist vrij hard en veel recent werk. Opzich wel een leuk lijstje al zouden niet alle nummers mijn keus zijn geweest :)

Leuke intro mashup, gaat aardig hard. Jammer dat de set daarna zo soft begint, je moet meteen 2 stappen terug na het 1e nummer. Can't fail vind ik ook een matige track.
De mix naar Irreplaceable Rawstyle vind ik te druk, beetje te snel ingemixt imo.
Fearfull surge of scratch is wel een aardige mashup en wordt verder redelijk ingemixt.
Roots of evil: Mix ligt er de hele tijd langs en wordt niet gecorrigeerd, jammer.
Dan een Minimix, vond hem best leuk :)
Don't move wordt gruwelijk ingemixt op de break. goed gedaan :yay:
Payne: leuk trackje en prima gemixt.
De volgende mix is Darkside en deze is prima. Vind het nummer niet zo bijzonder, Development is beter.
My name is hardstyle zie je niet zovaak meer en is ook wel een leuk nummertje, mix is erg lekker, mid-intro, goeie timing. Toppie!
Crossing over: past prima bij de voorgaande nummers. Helaas is de mix vrij kort en loopt hij er ook langs.
Inner Creativity wordt prima ingemixt op de 2e climax van Crossin' Over.
Ghoulish delight lag er in het begin ff langs maar wordt deze keer wél gecorrigeerd. Jammer dat je IC al killt als de bass van GD erin klapt, had je nog wel ff door kunnen mixen imo.
Against us vind ik een matige track maar wordt wel ok ingemixt :)
Become One - vind de Fuse mix persoonlijk beter- wordt kort ingemixt maar daarna wel meteen leuk geteased met de vocals van Followers. Er zit trouwens wel een lekker tempo-tje in nu.. Wow!
Stage is Our Home wordt prima ingemixt, niks op aan te merken. Hoor je ook niet vaak meer trouwens deze track.
Dan als afsluiting 2x Donkeys achter elkaar, Followers wordt ingemixt op de mid-intro, daar hou ik van. Helaas ligt hij er bij de bass switch wel langs en wordt dit niet gecorrigeerd, iets wat helaas wel wat minpunten oplevert.
Na de mix meteen 2012, dit is dan ook de afsluiter.

Al met al een prima setje met over het algemeen redelijk mixwerk, met een paar positieve en een paar negatieve uitschieters. Oroginaliteit van de tracklist is niet zo hoog maar de meeste tracks kan ik wel waarderen. De opbouw is overall gezien wel oke al had het op sommige punten beter gekund.


Dawasiknie
Deze luisteraar vanaf het 1e uur van de Salmonday mixen krijgt natuurlijk ook uitgebreide feedback ;)

Tracklist is totaal anders als die van EQ-Lizer: Veel ouder werk en aardig wat nummertjes die ik niet eens ken. Wel erg origineel alleen persoonlijk vind ik niet alle nummers even vet. Tijd voor een luisterbeurt!

D-Tuned: Leuke intro om mee te beginnen.
Distortion wordt volgens mij prima ingemixt, ken de sounds en het nummer niet echt dus kan de platen moeilijk scheiden maar het was wel strak.
3 The Hard Way wordt lekker smooth ingemixt zonder dat het te lang duurt, netjes!
De mix naar alive duurt vrij lang maar is verder wel oké. Lang niet gehoord trouwens, leuk plaatje :)
One Night in Paris wordt op het goeie moment erin gegooid, en lekker doorgemixt, goed gedaan :thumbsup:. Wel een boutnummer als ik eerlijk mag zijn.
All for the thrill: ik snap niet wat deze track in deze set doet. Past totaal niet bij de rest van de nummers. Wel prima ingemixt overigens.
Don't get back: Past er beter bij, terug naar de oldskool nummertjes! Mix is vrij druk en rommelig maar klopt opzich wel. Jammer dat je nog 2 vocals over elkaar had.
I eat woofers: goed gemixt man! Op de melo begonnen met mixen en doorgemixt naar de mid-intro? Ken het nummer niet echt maar ingemixt met veel drive! Vind de track overigens weinig aan.
Mani-X. Ook een nummer wat ik niet ken. En da's ook niet erg want vind het geen leuke plaat.
The Scene: Heerlijk ingemixt! Ondanks dat ik de tracks los allemaal niet zo vet vind vormt de set tot nu toe wel een geheel (Behave All for the Thrill) en dat is toch wat puntjes waard!
Infectious: Na een paar mindere nummers nu weer een plaatje dat ik kan waarderen! En wederom goed gemixt op de climax!
Kick it in your face: Op de climax ingemixt, niet zo bijzonder gemixt en ook geen track die ik snel zal draaien.
Trapped past echt perfect bij de vorige track, nice mix man!
Animated audio wordt verder prima ingemixt, niks op aan te merken.
Dirty games idem dito, leuke track trouwens, die heb ik écht al heel lang niet meer gehoord.
Maniak Psycho gaat aardig hard op dit tempo :D Bam bam bam. Goeie voorbereiding op een hardcore afsluiting.
Laatste nummer vind ik niet zo boeiend, ben sowieso niet echt een hardcore man.

Samenvatting: Alhoewel ik de tracks minder vond vormde deze set meer een geheel dan die van EQ-Lizer. Ook de originaliteitsprijs heb je dik verdiend. Heb geen mixfouten gehoord en bij EQ-Lizer wel een paar. Daarentegen vond ik bij EQ-lizer de tracks leuker, maar ook makkelijk gekozen omdat het allemaal recente bekende nummers waren.

Hierdoor hebben jullie allebei voor- en nadelen en mijn eerste gedachte is gelijkspel. Maar omdat een finale een winnaar moet hebben ga ik er toch 1 aanwijzen, en dat is voor mij Dawasiknie.. Als ik mijn persoonlijke mening over de tracks laat varen dan wint hij het gewoon dik op originaliteit en nipt op mixwerk.

Dawasiknie krijgt dus mijn stem, maar EQ-Lizer hoeft niet ontevreden te zijn.

Succes ermee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 18:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thanks! voor je mooie reactie mijn set is nog nooit zo ontleed en besproken geweest haha :P
De tracklist kon inderdaad beter maar deze heb ik gemixt op de dag dat de finale zou plaats vinden (voor dat ik wist dat hij verzet werd)
En in die andere week geen tijd gehad voor een nieuwe mix dus vandaar.. maar des ondanks is het geen excuus
en ben het PC mixen nu wel beu, geef mij dan toch de dekjes maar dat vindt ik persoonlijk leuker en compleet anders gaan (voor mezelf)
>.<

maar bedankt dat je er zo de tijd voor hebt genomen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 21:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg :worship: Niet alleen voor de stem, maar ook voor de uitgebreide feedback. Ben het wat betreft All For The Thrill wel een beetje met je eens trouwens ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 22:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

zal deze setjes ook is uitgebreid ontleden ^^ comments volgen nog en uiteraard mijn stem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 13:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kom op mensen stemmen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Kom op mensen stemmen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo ! Ik ga ze heel kritisch beoordelen dus maak u borst maar nat!

E-Q-Lizer :
Opener is prima te doen! maar toch stoor ik me aan die hardbass vocals op 1 of andere manier...
Overgang is oke. Maargoed Can't Fail? You did Fail sorry ... Had je beter hiermee kunnen openen ipv een hardere track als If All Fails.
Overgang die daarop volgt passen de sounds totaal niet bij elkaar, ligt niet lekker in het gehoor, overgang is daardoor ook wat rommelig.
Track zelf ben ik ook niet echt fan van helaas...
Overgang naar je volgende mashup is wel oke, niet veel bijzonders.
Mashup is ook wel oke :)
Dan hoor ik ineens de trein van Utrecht Centraal richting Nijmegen ...
Sorry maar als je in de finale staat vind ik niet dat je je dit soort fouten nog kunt permiteren maargoed.
Vind Roots of Evil wel een oke plaat jammer dat ie er dus naast ligt.
De overgang naar je minimix is ook niet echt mega fantastisch speciaal of wat dan ook ... Wel weer een oke overgang.
Minimix is wel lekker, petje af!
Overgang naar Don't Move is netjes, prima plaat ook verder!
Overgang naar Payne is ook prima, heb alleen verder niets met die plaat.
Dan Darkside, overgang is prima sounds passen prima bij elkaar!
Volgende overgang verloopt ook prima, My Name is Hardstyle al een tijdje niet meer gehoord... Je had alleen de Bass van Darkside beter op de voorgrond kunnen laten lopen heb ik het idee...
Ik hoor nu intercity naar Amsterdam Centraal....
Jammer de 2e keer dat ie ernaast ligt ... Overgang is ook nog eens erg kort, spijtig.
Vind Crossin Over ook een mindere plaat helaas.
Overgang naar IC is oke, IC is ook een prima plaat.
Ik persoonlijk vind Ghoulish Delight geen vette plaat als 1 van de weinigen geloof ik, vind de overgang opzich wel prima.
Against Us een prima plaatje, alleen weten de kicks van die plaat me niet te overtuigen, overgang is ook gewoon prima.
Become One is echt een dikke plaat, vind de overgang niet helemaal lekker in het gehoor liggen, hij word ook ineens zo afgekapt.
En het lijkt wel alsof deze plaat veel zachter staat dan de rest, heel apart.
Dan vervolgens een prima overgang!
Dikke plaat ook, al een tijdje niet meer gehoord!
Followers is ook dik, maar man wat ligt die plaat ernaast zeg ... In een finale ronde vind ik dit nogmaals niet kunnen maargoed.
2012 is ook goed te doen, maar ik denk niet de juiste afsluiter voor deze set.

Al met al een hele wisselvallige set die me niet weet te overtuigen, mixwerk schort er hier en daar een beetje aan en de platenkeus ligt me niet zo goed.
Ook vond ik het tempo wat laag.

Dawasiknie :
Lekkere opener! Lang niet meer gehoord! Tempo ligt ook direct wat hoger dan bij E-Q-Lizer heb ik het idee.
Overgang verloopt soepel ook Diz Tortion al tijden niet meer gehoord, lekker man!
Overgang die daarop volgt is ook vet, The Hard Way eveneens al tijden niet meer gehoord, wat een opening van de set!
Alive word wederom ook prima ingemixt, lekkere plaat ook!
Doormixovergangetje volgt, ligt goed in het gehoord, vocals lopen lekker mee, dikke overgang!
Overgang naar All for The Thrill loopt prima, tracks is alleen misplaatst wat hier al gezegd is, en man wat zijn die pitchkicks lelijk...
Don't Get Back ook erg lekker, overgang is ook weer prima! Plaat ook al een tijdje niet meer gehoord, lekker zeg!
I eat Woofers! Lekker lekker lekker, overgang loopt ook lekker door!
Overgang naar Mani-X is wat vaagjes vind ik...
Mani-X is daarentegen wel een echte bazenplaat (denkt terug aan zijn eigen The Prophet Tribute)
Overgang naar The Scene is ook erg dik!
Ook weer een tijdje geleden dat ik die heb gehoord, je weet ze wel uit te zoeken kerel!
Volgende overgang ligt ook prima in het gehoor, en weer een plaat die ik al een tijdje niet meer heb gehoord, echt te lekker dit gewoon!
Je zegt altijd dat ik een baas ben maar :worship:
Kick it in your face vind ik wel een aardige plaat, niet geweldig, overgang verloopt wel weer goed.
Overgang naar Trapped is wat vaagjes, jammer dat je die vocal zo vaag wegfade ...
Trapped is wel een dijk van een plaat, helaas wat te vaak gehoord de laatste tijd.
Animated Audio ! Wat een overgang, wat een plaat, lekker bezig Klabanusdanus!
Tempo er meteen in, dat had je dan wat meer gelijdelijk aan mogen doen maar het is niet storend ofzo.
Dirty Games, ratatatata lekker lekker! goed bezig Daan, prima overgang ook weer!
Overgang naar Maniak is wat kort en abrupt... jammer maar kan er mee door.
Wel een lekkere plaat, 1ste plaat die ik niet kende. Je gooit ook op het juiste moment het tempo derin, normaal niet zo van dit hoge tempo, maar zo klinkt het wel erg dik.
Overgang daarna kan ik niet volgen, hoor niks storends dus het zal wel goed zijn.
Einde klinkt verder ook gewoon prima!

Godsamme wat een set zet je hier neer Daan.
Vlekkeloos mixwerk en stuk voor stuk hele dikke platen op All For The Thrill na dan.
Jij bent bij deze mijn baas gozer!

Alles op een rijtje...
Sorry E-Q-Lizer maar je valt echt in het niet bij mij in vergelijking met Dawasiknie.
Ben zelf wat meer van de early sound dus dat valt al meteen beter in de smaak!
Verder vond ik het mixwerk bij Dawasiknie vrijwel vlekkeloos en soms speciaal en dat had ik bij E-Q-Lizer helemaal niet, 3 overgangen die ernaast lagen en verder niet veel bijzonders!

Dawasiknie krijgt dikverdiend mijn stem, je geeft hier een heel dikke set weg, vraag me af waar Katja de comment van het mixwerk op basseerd maar dat terzijde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 18:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thanks voor de feedback! :thumbup: , en je hebt ook groot gelijk, de set is gehaast gemaakt en had niet echt wta kunnen voor bereiden (platen uitzoeken van vroeger en edits/cuts etc. te maken)
want kzit in mijn examen jaar en de finale werd al heel lang uitgesteld en toen moest ik in 1 dag die set maken want de finale was savonds en toen werd de finale weer verschoven en had geen tijd meer
this allemaal geen excuus maar wel storende factoren waardoor ik zelf ook niet tevreden ben met mijn finale set..
had hem graag anders gezien maar goed het is niet anders :yes:

nogmaals thanks voor je feedback! en ook gangsterdwerg nog een keer bedankt :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 08:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2 mooie lijsten. als ik tijd heb probeer ik nog voor 20.00 uur te stemmen vandaag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 16:06 
 
Hardtraxxer

Dawasiknie's mixwerk vond ik iets beter en meer als 1 geheel klinken.
Tracklist spreekt mij ook meer aan.
Dus mijn stem is voor: Dawasiknie
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 16:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Het mixwerk was iets beter van dawasiknie, maar tracklist vond ik van E-q-lizer wel veel vetter.

Dus mijn stem gaat naar

E-Q-Lizer
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Het mixwerk was iets beter van dawasiknie, maar tracklist vond ik van E-q-lizer wel veel vetter.

Dus mijn stem gaat naar

E-Q-Lizer


Bijzonder dat je dan voor E-Q-Lizer gaat.

Maarja, maakt even niet uit. De eindstand is 3-3, oftewel, we hebben nog geen winnaar.
Zoals ik kan zien aan de reacties zijn er nog mensen die willen stemmen.

Vanwege dit verschuif ik de deadline voor het stemmen naar a.s. woensdag 20:00!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 12:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze ga ik dan nog even snel meenemen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 12:25 
 
Donateur

dat klopt, ik wou nog stemmen maar was het helemaal vergeten.
heb beide sets vorige week wel geluisterd maar niet gestemd.
Bij deze stem ik dus op dawasiknie.
dit omdat het mixwerk beter was. je kan wel een goede tracklist hebben maar als het niet goed gemixt is geef ik al snel de ander met misschien wel een mindere tl de stem. omdat voor mij het mixen belangrijker is ;)
sorry e-q-lizer ;) was ook gewoon lekker om jou mix te luisteren en beide gewoon goede lijsten neer gezet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 14:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb ze ook geluisterd was alleen vergeten te stemmen nog :$

Tracklist van E-Q-Lizer vond ik toch wat lekkerder.. Maar het mixwerk van dawasiknie was beter, deze luisterde ook lekkerder weg.

Vandaar dat ik mijn stem ook geef aan DAWASIKNIE
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben benieuwd wie der nog gaat winnen !
het was soiezo leuk om mee te hebben gedaan aan de battleshow!
Thanks iedereen voor het stemmen en het beluisteren :thumbsup:
en thanks arnold voor de organiesatie :worship:
toch blij dat ik al zover ben gekomen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 06:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ja ik ook helemaal vergeten.
ze waren allebei erg geslaagd in tracklist. bij E-Q Lizer was de mini mix leuk :thumbup:
Dawasiknie heeft iets beter werk geleverd met het mixen. daarom stem ik op hem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 21:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

#winning :D

Bedankt iedereen voor het luisteren, stemmen en supporten :cool:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle