Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 10:25 

Hardtraxx Addict

oké een tip, beatmatchen, dat kan jou misschien nog redden, als je eerst dat probeert komt de rest later wel is aan bod
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 19:47 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Klaar met dat gerotzooi nu mensen, iedereen moet leren. Geef dan in ieder geval feedback waar hij wat aan heeft ipv dat gezeik dat 't zo slecht is.

Ben ik met je eens, en misschien dat er teveel overdreven reacties (ook van mij) worden gegeven, maar ik kom in het Liveset gedeelte om lekkere setjes met een goede opbouw en goed mixwerk te horen en ik irriteer me dus ook steeds vaker dat er gewoon home-made bout setjes staan.
Apart gedeelte voor setjes van members zou volgens mij geen kwaad kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 19:49 

Aan het typen...

Je zou jezelf ook eerst eens kunnen gaan verdiepen in het mixen voordat je je setje hier plaatst. Echt.. Als je zelf al niet door hebt dat dit niets met mixen te maken heeft, kun je beter direct stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 00:09 

Hardtraxxer

grappig dat op de setjes die minder kwalitatief zijn altijd wordt gereageerd :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 01:23 

Hardtraxx Veteran

Nairobi schreef:
grappig dat op de setjes die minder kwalitatief zijn altijd wordt gereageerd :/

Zou wel iets menselijks zijn.. Het in de grond boren gaat tegenwoordig vaak voor complimentjes geven!

Maargoed, Leer eerst eens beatmatchen en kijk hoe een hardstyle track tegenwoordig ongeveer in elkaar zit (opbouw, punten waar je wat mee kan doen in de track, de moment in een track wanneer je de volgende track er in moet ''gooien''), denk dat je dan al een stukje verder komt ;) .
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle