Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
oké een tip, beatmatchen, dat kan jou misschien nog redden, als je eerst dat probeert komt de rest later wel is aan bod
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
G1LL wrote:Klaar met dat gerotzooi nu mensen, iedereen moet leren. Geef dan in ieder geval feedback waar hij wat aan heeft ipv dat gezeik dat 't zo slecht is.
Ben ik met je eens, en misschien dat er teveel overdreven reacties (ook van mij) worden gegeven, maar ik kom in het Liveset gedeelte om lekkere setjes met een goede opbouw en goed mixwerk te horen en ik irriteer me dus ook steeds vaker dat er gewoon home-made bout setjes staan.
Apart gedeelte voor setjes van members zou volgens mij geen kwaad kunnen.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Je zou jezelf ook eerst eens kunnen gaan verdiepen in het mixen voordat je je setje hier plaatst. Echt.. Als je zelf al niet door hebt dat dit niets met mixen te maken heeft, kun je beter direct stoppen.
Hardtraxxer
391 posts member since 2009
last seen Mar 2013
grappig dat op de setjes die minder kwalitatief zijn altijd wordt gereageerd :/
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Nairobi wrote:grappig dat op de setjes die minder kwalitatief zijn altijd wordt gereageerd :/
Zou wel iets menselijks zijn.. Het in de grond boren gaat tegenwoordig vaak voor complimentjes geven!

Maargoed, Leer eerst eens beatmatchen en kijk hoe een hardstyle track tegenwoordig ongeveer in elkaar zit (opbouw, punten waar je wat mee kan doen in de track, de moment in een track wanneer je de volgende track er in moet ''gooien''), denk dat je dan al een stukje verder komt ;) .