Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2010 15:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mistahmastah schreef:
Het zou wel leuker zijn als de gerenomeerde DJ's het fijn vinden als er iemand anders ook graag zijn DJ talenten laat zien? Daarom is er hier dit forum toch? Denken jullie DJ's meteen aan broodroof; is-ie zo goed dat het meteen een concurrent is of moet men er per definitie niets van hebben?

Psykko schreef:
wat dizzorder wil zeggen is dat met de komst van traktor/virtual dj.. iedereen die een beetje kan cracken wat nrs aan mekaar "klikt" en het vervolgens hier op hardtraxx dumpt.. terwijl t zoon fantastisch mixje nog niet eens is (let wel.. ik heb het nu niet alleen over Dries, gaat over het algemeen, en denk dat dizzorder het ook over het algemeen bedoelt). maar als iedere persoon nou gewoon een willekeurig setje hier dumpt. dat het zeer onoverzichtelijk hier word.
hoop dat ik het een beetje goed verwoord heb ^^


Nee, want het lijkt nu net alsof alleen goede DJ's hier nu mogen posten. En, hoe word je een goede DJ?
Juistem
Door feedback op je setjes :x


ja.. maar let wel.. t gaat niet over dries alleen he.. over het algemeen.. dat mensen er geen moeite voor doen en gelijk om feedback vragen. zelf eerst actie ondernemen en dan om feedback vragen.. anders zou namelijk ieder willekeurig persoon vdj trail downloaden. een paar nummers klikken en dan hierop gooien.. een dag werk, terwijl djen als vak beschouwt moet worden.. en een vak beoefenen leer je ook een paar jaar voor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2010 15:37 
 
Hardtraxx Newbie

Citaat:
ja.. maar let wel.. t gaat niet over dries alleen he.. over het algemeen.. dat mensen er geen moeite voor doen en gelijk om feedback vragen. zelf eerst actie ondernemen en dan om feedback vragen.. anders zou namelijk ieder willekeurig persoon vdj trail downloaden. een paar nummers klikken en dan hierop gooien.. een dag werk, terwijl djen als vak beschouwt moet worden.. en een vak beoefenen leer je ook een paar jaar voor ;)


Ik snap niet hoe je er op komt dat er geen moeite wordt gedaan. Ik heb de moeite niet eens genomen om een setje te maken, maar alle muziek die ik heb, pfoeh daar kan een lange set van gemaakt worden. Normaal gesproken struin in het forum af en doe ik niet aan reageren, maar blijkbaar is er iets waar ik wel de moeite voor wil nemen deze keer. Je hebt het over een DJ, dat is een vak etc etc. Dat raakt noch kant noch wal, want je mag gewoon DJ worden. En wat dan nog als het zonder moeite in elkaar gepropt is, want feedback krijg je een keer en als je er de volgende keer om vraagt moet er wel een wezenlijk verschil zijn! (als je al feedback krijg hier op hardtraxx -.- ).
Als je het op de manier brengt zoals hierboven in je quote, kan je misschien beter beginnen over de personen die daadwerkelijk de muziek in elkaar zetten, want die krijgen niets voor alle muziek die wij als gebruikers downloaden. Kan ik nu verwachten van een DJ dat de muziek die hij bezit heeft gekocht? Al die zippyshares zijn gratis, maar toch iemand heeft de moeite genomen om het vak van muzikant te leren. Want, wat heb je aan een DJ zonder muziek.
Het neigt naar het kip en ei verhaal, zonder een duidelijke lijn.

Je kunt als goede DJ natuurlijk altijd nog een workshop geven om anderen te leren hoe het wel moet. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2010 16:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mistahmastah schreef:
Citaat:
ja.. maar let wel.. t gaat niet over dries alleen he.. over het algemeen.. dat mensen er geen moeite voor doen en gelijk om feedback vragen. zelf eerst actie ondernemen en dan om feedback vragen.. anders zou namelijk ieder willekeurig persoon vdj trail downloaden. een paar nummers klikken en dan hierop gooien.. een dag werk, terwijl djen als vak beschouwt moet worden.. en een vak beoefenen leer je ook een paar jaar voor ;)


Ik snap niet hoe je er op komt dat er geen moeite wordt gedaan. Ik heb de moeite niet eens genomen om een setje te maken, maar alle muziek die ik heb, pfoeh daar kan een lange set van gemaakt worden. Normaal gesproken struin in het forum af en doe ik niet aan reageren, maar blijkbaar is er iets waar ik wel de moeite voor wil nemen deze keer. Je hebt het over een DJ, dat is een vak etc etc. Dat raakt noch kant noch wal, want je mag gewoon DJ worden. En wat dan nog als het zonder moeite in elkaar gepropt is, want feedback krijg je een keer en als je er de volgende keer om vraagt moet er wel een wezenlijk verschil zijn! (als je al feedback krijg hier op hardtraxx -.- ).
Als je het op de manier brengt zoals hierboven in je quote, kan je misschien beter beginnen over de personen die daadwerkelijk de muziek in elkaar zetten, want die krijgen niets voor alle muziek die wij als gebruikers downloaden. Kan ik nu verwachten van een DJ dat de muziek die hij bezit heeft gekocht? Al die zippyshares zijn gratis, maar toch iemand heeft de moeite genomen om het vak van muzikant te leren. Want, wat heb je aan een DJ zonder muziek.
Het neigt naar het kip en ei verhaal, zonder een duidelijke lijn.

Je kunt als goede DJ natuurlijk altijd nog een workshop geven om anderen te leren hoe het wel moet. :yay:


in principe geef ik je ook grotendeels gelijk, ik weet alleen wel hoe dizzorder hier tegenaan keek en wilde het uitleggen (as a matter of speech) ik probeer ook zoveel mogelijk feedback te geven (niet op hardtrax misschien) maar vaak vrage van mensen beantwoord ik wel.. maar als ik dan veel van dezelfde vragen krijg word ik het op een gegeven moment ook moe.. maarja.. ik kan natuurlijk niet zegge of bij deze set er moeite voor is gedaan of niet, want heb m nog niet beluisterd daarom had ik het ook over het algemeen mogen dat duidelijk zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2010 19:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zoals ik al zei: Het is mijn eerste set!
Ik blijf gewoon lekker door oefenen en ik zal hier regelmatig een setje posten, zoals mistahmastah al zei: Je leert het meeste bij door Feedback.
Daarom post ik mijn setje hier toch gewoon, ik wil gewoon weten wat ik slecht doe en wat ik daar aan kan doen.
Sommige mensen begrijpen dit (Zoals dutch_hardstyle & mistahmastah) , andere weer niet :whistle: . Maar dit zal wel altijd zo blijven denk ik.

Thx voor comments ;)

p.s @ Psykko
Niemand houd je tegen om het eens te beluisteren en hier je gedachten te plaatsen. :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle