Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 15:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dj Thera vs Geck-o (Theracords/byte classics):


Tracklist:
01. Gatty - Spread The Shadow
02. Dj Thera vs Mark EG & Chrissi - Monsta
03. Dj Thera & Sinith - Necessary Evil
04. Geck-e - Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix)
05. Dj Thera - Underground
06. Geck-o - Let's Talk About You
07. Louk - Evil Intent (Dj Thera Remix)
08. Geck-o - Tribal Dance
09. Mic-E - Age Of Freedom (DJ Thera Remix)
10. Gatty - Code
11. Geck-o & The Undoing - This Is It
12. Dj Thera - Doggystyle (Martin Gaus Edit)
13. Geck-o - Invisible Toothpaste
14. Wavolizer meets Dj Thera & Geck-o - Two and A Half Kings
15. Geck-o - Bacteria
16. Dj Thera - A Little Touch (Geck-o Oldskool Remix)
17. Open Source - 2012 (Catatonic Overload Mix)
18. Catatonic Overload & Geck-o - Rotten From The Inside
19. Geck-o - Underground At Night
20. Geck-o - Parallel Worlds
21. Dj Thera vs Geck-o - Mindblowing Music
22. Geck-o - Snap 88
23. Dj Thera - No More Misunderstanding
24. Geck-o - Instant Fame
25. Dj Thera vs Geck-o - Kill The Trespassers / Troll Face (Mashup)
26. Geck-o - Smasher
27. Geck-o - How Low Can You Go
28. Dj Thera vs Geck-o - Trespassing
29. Wavolizer - Done
30. Catatonic Overload - Goddamn
31. Geck-o - Mister House
32. Dj Thera - Do You Know Who I Am
33. Geck-o - Forces Of The Universe
34. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
35. Geck-o - It's What We Are VIP
36. Matt Restless - And It Goes
37. Geck-o - Soul Train


Kan hem denk het best hier plaatsen. Wat een lijst :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:surrender: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig, in 2012 was ik sowieso een TC fanboii/ambassador geweest.

Wat een fantastisch geweld :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 17:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik had na 3 tracks al gruwelijk veel spijt dat ik hier niet bij was
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Ik had na 3 tracks al gruwelijk veel spijt dat ik hier niet bij was

Godverdomme terecht. Lul :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 19:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als ik de volgende editie nou met iemand mee zou kunnen rijden :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering, wat vet. Het hele tempo in de set gecombineerd met de kicks die om je oren vliegen. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 21:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mwa...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijk dik, ook zo vet die 2 Gatty platen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy guacamoly wat was dit goed :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 23:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lijkt me enorm gaaf om bij te zijn geweest, toch veel tracks die je niet tot amper hoort. Wel een gemiste kans om Clash een keer te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 00:31 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wel een gemiste kans om Clash een keer te draaien.

Omdat je dr niet was natuurlijk! :P

TheJoker schreef:
Mwa...

Echt nix voor jou nee met je Therabyte tattoo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 08:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme alleen het lezen van de tracklist geeft me weer kippevel tot op het bot.
Wat. Was. Dit. Goed. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 08:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
TheJoker schreef:
Mwa...

Echt nix voor jou nee met je Therabyte tattoo :lol:


:P

Mijn kippenvel deed zelfs pijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 11:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:woot: Thera en Geck-O , doe snel eens nog zo'n set. Dit moet ik eens live meemaken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 11:17 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Crippled schreef:
:woot: Thera en Geck-O , doe snel eens nog zo'n set. Dit moet ik eens live meemaken!

Wij willen wel hoor! Nu de organisaties nog haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Crippled schreef:
:woot: Thera en Geck-O , doe snel eens nog zo'n set. Dit moet ik eens live meemaken!

Wij willen wel hoor! Nu de organisaties nog haha


Lose Your Mind, lezen jullie mee? Ideale afsluiter voor Tijdmachine in Klokgebouw. Deze set op dat geluid daar. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeie, beide heren hebben ook in 2010/2011 op een paar grote podia/festivals gestaan... Ik vind het een plan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 12:24 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker setje! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
DjThera schreef:
Crippled schreef:
:woot: Thera en Geck-O , doe snel eens nog zo'n set. Dit moet ik eens live meemaken!

Wij willen wel hoor! Nu de organisaties nog haha


Lose Your Mind, lezen jullie mee? Ideale afsluiter voor Tijdmachine in Klokgebouw. Deze set op dat geluid daar. :love:


:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Goeie, beide heren hebben ook in 2010/2011 op een paar grote podia/festivals gestaan... Ik vind het een plan :)


Gaat hem niet worden doordat Thera en Geck-O vaak op HardClassics staan, Rob wil daar zijn vingers niet aan branden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kut, ik wist dat er iets was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 14:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jaa dit was heerlijk :thumbsup:

ErikZ schreef:
The Skribbler schreef:
Goeie, beide heren hebben ook in 2010/2011 op een paar grote podia/festivals gestaan... Ik vind het een plan :)


Gaat hem niet worden doordat Thera en Geck-O vaak op HardClassics staan, Rob wil daar zijn vingers niet aan branden

Dat is niet waar, ik heb daar in geen eeuwen meer gedraaid. Bovendien gaat dat feest om hele andere muziek :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren deze mix even helemaal geluisterd. In 1 woord briljant _o_
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Geck-O

Misschien in jou ogen niet waar Rik maar zo denkt Rob er wel over:
Lose Your Mind schreef:
Thera/Geck-o sluiten wij zeker niet uit, maar er zijn vele anderen die ook op onze shortlist voor DTM line ups staan. Daarnaast zijn deze namen residents bij een ander 'classics' evenement, waardoor ze (dit jaar) minder interessant voor onze edities zijn.


Dit staat in de Tijdmachine topic voor het Klokgebouw.

Geef LYM eens een belletje zou ik zeggen ;)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle