Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een (afsluit)setje van deze heren + Klokgebouw.. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2016 18:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Geck-O stond gewoon op De Tijdmachine afgelopen kerst hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Geck-O stond gewoon op De Tijdmachine afgelopen kerst hoor :P

Ja maar dat was niet gepland toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
wootum schreef:
Geck-O stond gewoon op De Tijdmachine afgelopen kerst hoor :P

Ja maar dat was niet gepland toch?


Klopt, hoorde dat Mondello kon 'opeens' niet meer komen dus vroeg de organisatie aan Geck-O & Titan die toevallig aanwezig waren om een setje te draaien. Was erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 15:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Vinyl Pimp stond er ook nog bij. En klopt, was een heerlijke set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat was een leuk setje inderdaad. Heb volgens mij ook de laatste 3 uur van het feest alleen maar bij de OJK gestaan, was gaaf.

Dit setje is gewoon prachtig. Hoop binnenkort ook eens zoiets mee te kunnen maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 16:29 
 
Hardtraxx Addict

Wat een super set :worship:.
Beste stuk kunst dat ik in tijden heb gehoord. Veel vergeten platen en veel voor mij onbekende platen. Maar wel precies de sound die ik geweldig vind. :love:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle