Frankert schreef:
40:50
Verder wel toppie

hehe klopt, zitten wel meer van die verschillen in dat ik hem wat zachter zet, dan komt mn pa weer woest binnenstormen xD
--EDIT--
ik vind wel dat het hardtrax publiek wat kritischer mag zijn, op een andere plek kreeg ik dit als kritiek:
Citaat:
Bij de eerste overgang hoor je wel 16 claps maar geen bass of wat dan ook eronder.
Next time gooi crank er iets eerder op met de bass, of gooi ´m pas naa die 16 beats erop. krijg je net iets nettere overgang.
En 2e overgang is erg snel idd, maar goed als jij van die stijl houd is het je eigen keuze, hij is wel netjes gedaan i.i.g!
van rock tha place naa fire in the place, zeer rommelig. niet om aan te horen eigenlijk emo-nopompom.gif maar dat is mijn mening
dan ga je over naar in da baze, kun je beter de bass van deepack erop laten, die overheerst wat meer. Ligt weer beetje aan tracklisting, deepack is nogal hard en die bass die erna komt is wat minder. Maar verder wel goeie overgang goed gematcht!
Dan die bonkers remix, is weer tracklisting, je gaat van harde hardstyle (deepack) naar die jumpmix van bonkers. Begin met die jumpstyle, opbouwen.
Dan expressions goed gemixt, lekker nummertje ook, wederom tracklisting, 99 nine is ouder nummer, gooi die in het begin van je set.
weer een leuke overgang naa bcool, waar ik persoonlijk niet kapot van ben dat plaatje.
lekkere ruige sounds van de shizzle my dizzle kun je wel aan het eind van je set zetten maar de nustyle van deepack komt er weer overheen.
dan speedwave plaatje, weer wat rustiger, shizzle my dizzle was kei hard en dan ineens zo´n rustige plaat. klopt niet echt
overgang naar innocent , beetje snel maar dat ligt aan je stijl.
the prophecy, beetje oude plaat weer.... de andere deepack komt er nog steeds overeen , en shizzle my dizzle ook.
Let op die tracklist, bouw hem op en zorg dat je volume op 1 niveau blijft staan.
sta ik op zich wel achter... ik heb nog veel te leren