Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2010 21:58 

Hardtraxx Veteran

Weer een hardstyle mixje van mijn kant
http://www11.zippyshare.com/v/75074230/file.html

ik vind hem zelf wel lekker doorknallen, alleen wil ik af en toe iets te snel mixen, dit klinkt live wel vet (lekker doorpoffen :P ) maar als ik het zo terugluister vind ik het soms wat minder klinken :( gelukkig zitten er ook heerlijk geslaagde overgangen in :D

lengte: 50 Minuten

graag feedback :) of zeg in ieder geval bedankt als je hem meeneemt ;)
Tracklist:
01. JDX - Victimz
02. DBSTF & Coone - Crank
03. Toneshifterz - Rock da Place
04. Deepack - Fire in tha Place
05. JDX - In da Baze
06. Bonkers (Pinky & The Brain RMX)
07. Frontliner - Expressionz
08. Zany & Pavo 99.NiNE
09. Hardstyle Masterz - Bcool
10. Duro & The Prophet - Shizzle My Dizzle (Brennan & Heart RMX)
11. Speedwave - Hardstyle Factory
12. Donkey Rollers - Innocent
13. Deepack - The Prophecy
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2010 22:01 

Hardtraxx Veteran

Uh, waarom een poll? En waarom een ID-tracklist? Ik neem hem niet mee, omdat ik vind dat het zo wel heel slecht opgemaakt is. Sorry.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2010 22:10 

Hardtraxx Veteran

Crank, Expressionz, Innocent, The Prophecy. Rest kan ik even niet op komen. ;) Morgen luister ik hem wel even helemaal. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2010 22:27 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Uh, waarom een poll? En waarom een ID-tracklist? Ik neem hem niet mee, omdat ik vind dat het zo wel heel slecht opgemaakt is. Sorry.

tracklist ist da
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 02:52 

Hardtraxx Veteran

Neem em mee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 11:07 

Donateur

Vanaf nummer 8 wordt ie interessant. Gaat ff mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 23:04 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Vanaf nummer 8 wordt ie interessant. Gaat ff mee!

wat vond je van het mixwerk? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2010 17:10 

Hardtraxx Veteran

lol, meer dan 100 x gedownload en gene feedback :thumbdown: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2010 18:20 

volges mij had ik em ook gedownt, maar ben nu de livesets van Dominator 2009 aan het luisteren [zijn er 25 volges mij :P] dus moet jouw setje nog ff wachten, srry ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2010 15:56 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
volges mij had ik em ook gedownt, maar ben nu de livesets van Dominator 2009 aan het luisteren [zijn er 25 volges mij :P] dus moet jouw setje nog ff wachten, srry ;)

al geluisterd? iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2010 17:32 

dj-rico01 schreef:
al geluisterd? iemand?

srry, nog niet ;)
had em blijkbaar nog neit gedownload :S
en die 25 Dominator setjes zoek ik ook niet te luisteren, zijn toch allemaal meer van hetzelfde :P
ben em nu aant downen en zet em in me afspeellijst :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2010 18:15 

net geluisterd
en een lekker setje hoor!
die Bonkers Mix vond ik erg vet ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2010 18:35 

Hardtraxx Elite

Ik vind het een super relaxede tl :)

Vooral Victimz, Crank, Expressionz en Innocent _0_

Ik luister!
:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2010 19:52 

Hardtraxx Elite

40:50 :thumbdown:

Verder wel toppie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2010 20:28 

Hardtraxx Newbie

Klinkt goed!
Druk aan't luisteren!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2010 21:08 

Hardtraxx Veteran

Frankert schreef:
40:50 :thumbdown:

Verder wel toppie :thumbsup:

hehe klopt, zitten wel meer van die verschillen in dat ik hem wat zachter zet, dan komt mn pa weer woest binnenstormen xD

--EDIT--

ik vind wel dat het hardtrax publiek wat kritischer mag zijn, op een andere plek kreeg ik dit als kritiek:

Citaat:
Bij de eerste overgang hoor je wel 16 claps maar geen bass of wat dan ook eronder.
Next time gooi crank er iets eerder op met de bass, of gooi ´m pas naa die 16 beats erop. krijg je net iets nettere overgang.
En 2e overgang is erg snel idd, maar goed als jij van die stijl houd is het je eigen keuze, hij is wel netjes gedaan i.i.g!

van rock tha place naa fire in the place, zeer rommelig. niet om aan te horen eigenlijk emo-nopompom.gif maar dat is mijn mening

dan ga je over naar in da baze, kun je beter de bass van deepack erop laten, die overheerst wat meer. Ligt weer beetje aan tracklisting, deepack is nogal hard en die bass die erna komt is wat minder. Maar verder wel goeie overgang goed gematcht!
Dan die bonkers remix, is weer tracklisting, je gaat van harde hardstyle (deepack) naar die jumpmix van bonkers. Begin met die jumpstyle, opbouwen.
Dan expressions goed gemixt, lekker nummertje ook, wederom tracklisting, 99 nine is ouder nummer, gooi die in het begin van je set.

weer een leuke overgang naa bcool, waar ik persoonlijk niet kapot van ben dat plaatje.
lekkere ruige sounds van de shizzle my dizzle kun je wel aan het eind van je set zetten maar de nustyle van deepack komt er weer overheen.

dan speedwave plaatje, weer wat rustiger, shizzle my dizzle was kei hard en dan ineens zo´n rustige plaat. klopt niet echt
overgang naar innocent , beetje snel maar dat ligt aan je stijl.

the prophecy, beetje oude plaat weer.... de andere deepack komt er nog steeds overeen , en shizzle my dizzle ook.

Let op die tracklist, bouw hem op en zorg dat je volume op 1 niveau blijft staan.

sta ik op zich wel achter... ik heb nog veel te leren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2010 01:34 

dj-rico01 schreef:
ik vind wel dat het hardtrax publiek wat kritischer mag zijn

ja kijk, zo aandachtig luister ik niet naar de setjes, ik doe altijd andere dingen tijdens het luisteren van de setjes, dus kan ik niet aandachtig naar al het mixwerk luisteren
sorry, maar kheb wel wat beters te doen ;)

en tis toch ook: als wij, de luisteraars, niets speciaals horen, en het ons bevalt, heb je toch wat je wilt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2010 16:35 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
dj-rico01 schreef:
ik vind wel dat het hardtrax publiek wat kritischer mag zijn

en tis toch ook: als wij, de luisteraars, niets speciaals horen, en het ons bevalt, heb je toch wat je wilt? :P

op zich een goed punt, maar ik heb liever krietiek als enkel lof. Aan mensen die onderbouwd kunnen afzijken kan je nog wat van leren wat een goed geformuleerde zin is dit geworden xD )
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle