Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
dj-rico01 wrote:
Atraxisz wrote:Lekker mixje, en ook lekker gemixt, maar soms was het iets rommelig. Ik ga geen heel verslag doen net als KSwoosh :D
Maar is het trouwens geen Unity ipv Unify?
he thanks voor je feedback man! het is inderdaad unity thanks :thumbsup:

kan je misschien uitleggen waarom je bepaalde dingen wat 'rommelig' vond? :whistle:
Ik zou hem deze dagen nog een keer luisteren en dan zal ik er even goed op letten!
Dan kan ik meer zeggen :D
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Atraxisz wrote:
dj-rico01 wrote:
Atraxisz wrote:Lekker mixje, en ook lekker gemixt, maar soms was het iets rommelig. Ik ga geen heel verslag doen net als KSwoosh :D
Maar is het trouwens geen Unity ipv Unify?
he thanks voor je feedback man! het is inderdaad unity thanks :thumbsup:

kan je misschien uitleggen waarom je bepaalde dingen wat 'rommelig' vond? :whistle:
Ik zou hem deze dagen nog een keer luisteren en dan zal ik er even goed op letten!
Dan kan ik meer zeggen :D
:thumbsup: zie er naar uit man :worship:
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Ik moet eerlijk zeggen, nu ik erop gelet heb, dat het een heel lekker mixje is! Het mixwerk zit ook goed in elkaar en het viel reuze mee met het rommelige. Alleen bij Communicate/On the Rise vond ik het een beetje rommelig, maar dat maak je weer goed met de rest van het setje :yay:
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
Atraxisz wrote:Ik moet eerlijk zeggen, nu ik erop gelet heb, dat het een heel lekker mixje is! Het mixwerk zit ook goed in elkaar en het viel reuze mee met het rommelige. Alleen bij Communicate/On the Rise vond ik het een beetje rommelig, maar dat maak je weer goed met de rest van het setje :yay:
Thanks voor je feedback man :thumbsup:
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
haha deze komt weer voorbij dankzij de shuffle in media player, dacht eerst dat het een setje van wildstylez oid was totdaty ik de tiel ging bekijken xd
G
dj-rico01 wrote:haha deze komt weer voorbij dankzij de shuffle in media player, dacht eerst dat het een setje van wildstylez oid was totdaty ik de tiel ging bekijken xd
haha, dat was positief als in goede set :D
of negatief ivm shit die uitviel? :P
M
Hardtraxx Newbie
24 posts member since 2009
last seen Nov 2018
De zippyshare link is stuk, heb je misschien nog een andere link? Ik ben best benieuwd naar deze set in de tot leven gewekte thread :clap:
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
maakt deze eindbaas ook setjes :thumbsup:
Hardtraxxer
202 posts member since 2010
last seen Jun 2012
kan je hem er opnieuw opzetten? file bestaat niet meer :thumbup: