Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 21:25 
 
Hardtraxx Newbie

DJ Phonzo-From Early to New Hardstyle
http://www26.zippyshare.com/v/34096784/file.html

Tracklist:
‎1.Coca-Magic Freestyle(original Mix)
2.Hardstyle Masterz-Age of reverse
3.Dj Zany-Sky High(original mix)
4.Dark by design and Symtal-f.e.a.r-(original_mix)
5.Freakface-Speaker overdrive(Ludvigh Van Borgha Mix)
6.Citizen - Toxic.
7.Dj Activator vs overdrive-the no.
8.Wavolizer-Power sabotaged.
9.ru meets Squid and Ben passion-play my shit-(brainkicker oldschool remix shit)
10.Activator-The Head Busser.
11.The R3bels-Bionicle.
12.Dozer-In Full Effect(original mix)
13.D-block and S-te-Fan-Anger.
14.Slim Shore and B-Front-Chemical(original_mix)
15.Max Enforcer ft The Rush-Fade to Black(official black 2010 anthem)
16.Max Enforcer-Gold(Bioweapon Remix)
17.Nitrouz meets Toneshifterz-Tha Bidniz.
18.Tnt-Tritolo(cristalline_mix)
19.Proppy & Heady-Summer Of Hardstyle.
20.Ivan carsten-You try to play me.
21.The R3bels-Motherland.
22.Crypsis-Jealousy.
23.Titan-Nightmare.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 16:44 
 
Hardtraxx Newbie

One of my hardstylemixxen.a nice choice of records and some mixxed togheter for 2 a 3 minutes with good harmony.im really a perfectionist about mixxen even if its good there is always room for improvement..hope you enjoy it..more to come..grtss.Andrew :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

You should kill the track that you mix out when the intro of the track that you mix in has finished. When you don't it sounds pretty messy. For example the mix between Anger and Chemical is good but you should kill Anger at 38.45 min. And you should only have the bass of 1 track on, now you let the bass of both tracks play and this also makes your mix sound bad. For the rest it sounds pretty ok, beatmatching is good but i think it is a PC mix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I like the way you build up a set, there's a thought behind it, especially rhythmwise. The only thing is that at some transitions it sounds a little bit too busy, especially in the more modern hardstyle. The older part though is very nice to listen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 17:54 
 
Hardtraxx Newbie

Gangsterdwerg schreef:
You should kill the track that you mix out when the intro of the track that you mix in has finished. When you don't it sounds pretty messy. For example the mix between Anger and Chemical is good but you should kill Anger at 38.45 min. And you should only have the bass of 1 track on, now you let the bass of both tracks play and this also makes your mix sound bad. For the rest it sounds pretty ok, beatmatching is good but i think it is a PC mix?

I do not really agree with that you ..I like it more when you can skip a break with a kick or sound thats goes on and fits.like that example you said..i think it sounds owke a little bit busy i agree with that.but you keep the tempo and that is what i like to do..with the newer hardstyle you have to many breaks. i dont like it when you have break after break .sometimes a good break i can life with.you can skip a break once in a while ;) but yeah sometimes you get a bit overkill with sounds but sometimes they fill perfect to eachother..And the thing with one bass on..2 kicks can really sound good togehter like at 1120 it gives much more power when you not put out one kick.i usually put the kick that goes out on a 25%.and i know when i break kicks in the most djs pulls it out..its to easy and safe and so the same to eachother..and you can say it supposed to b that way..but i like it when you goes on not always..but in this mix i do.if it sounds right ofcourse.and i think the most sounds can go around with eachother.but thats my opinion and my style of mixxing....And for the beatmapping thing ..i mixxed it with cdj1000mk3 &djm700...im a dj since 1993 started when i was 13 or 14 reallly have to work for it to learn it everyday for 5 or 6 hours but i really i hate bpm and loops and stuf like that really im a basic oldschool mixxer..you have to work for it not read or push some buttons. :sleep: . i see it as a challenge to mix rec 2 min or more toghether.but that my opinion.On a party im more like a action dj.this one is for my standerds very very clean...if practise this set for like 10 to 12 hours and wrote when to put it in and out.. a little cheat hahahaha...thanks for the reaction..every ones opinion counts..cheers.on the end of the month i have i hd webcam and i rec some live videos..i was planned to mix some demo's to promote myself more..thanks again..have a nice wkd.cheers :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:06 
 
Hardtraxx Newbie

Khadber schreef:
I like the way you build up a set, there's a thought behind it, especially rhythmwise. The only thing is that at some transitions it sounds a little bit too busy, especially in the more modern hardstyle. The older part though is very nice to listen.

Yeah i agree with that a bit.Its a challenge to mix 2 rec for a long time together and sometimes its sounds a bit busy but you keep a lot more tempo in the mix if you do it right.i dont like simply mixxing in and out its to easy.Try to melt 2 rec in one and and thats not alway easy especialy with the newer stuff ..but like the nr with sky high and fear togheter for like 3 min it really fills eachother..thats wat i want and try.but i agree with the newer Hardstyle that it sounds sometimes a bit to busy..I try to put the track in after the first kick or stop..most of the time you have more time to for the mix and because it builts up you have more power to control..if you use it right it sound good.hahahaha :cool: ..But i perfer the early for that reason.you can mix it better it goes on and on..and that the way i like it :D .thanks for listening and comment. :) .have a nice wkd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekkere mix hoor !
Maar dat wist je natuurlijk al via hyves:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:48 
 
Hardtraxx Newbie

Delcone schreef:
Lekkere mix hoor !
Maar dat wist je natuurlijk al via hyves:P

Jah hij is wel lekker heh..maar niet iedereen houd van het langere doormix werk heh helaas..maakt ook niet uit.ik wil gewoon proberen 2 platen kwa sound en opbouw afbouw zo goed combineren dat het als 1 geheel klinkt..maar dan word het wek eens wat drukken enzo maar ik vind het gaaf klinken en wat ik al zei ben nooit tevreden en echt een perfectionist en vind deze toch wel goed gelukt..hey prettig wkd..spreek je snel..en bedankt voor het luisteren..groeten Andrew
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 22:07 
 

Deze man weet hoe je moet mixen, lekker divers en vaak lekker verrassend! :worship:
Zag de mix ook op Hyves staan, maar heb hem toen nog niet direct gedownload.
Dus ik zal hem bij deze gaan luisteren, de tracklist ziet er in ieder geval puik uit! :P Je hebt weer eens een paar lekkere early platen uitgezocht! ;)

Phonzo schreef:
Delcone schreef:
Lekkere mix hoor !
Maar dat wist je natuurlijk al via hyves:P

Jah hij is wel lekker heh..maar niet iedereen houd van het langere doormix werk heh helaas..maakt ook niet uit.ik wil gewoon proberen 2 platen kwa sound en opbouw afbouw zo goed combineren dat het als 1 geheel klinkt..maar dan word het wek eens wat drukken enzo maar ik vind het gaaf klinken en wat ik al zei ben nooit tevreden en echt een perfectionist en vind deze toch wel goed gelukt..

Ben benieuwd, ik hou ook van lekker lang doormixen. Zo hou je altijd een clap of kick erin waardoor 't nooit echt 'kaal' klinkt. Of dat je direct overswitch naar de bass van de track die je inmixt. Dus ben benieuwd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 12:29 
 
Hardtraxxer

zitten ze allemaal in het engels te typen, kan hij gewoon nederlands :lol:

vind de overgangen ook wat rumoerig zoals hierboven al is gezegd. maar de tracklist is wel zeer lekker op een paar nummers na. (maar dat blijf je toch houden)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 13:12 
 

ziet er wel goed uit.. alleen de opbouw klopt niet helemaal
maar word meegenomen.. comment over mixwerk deze week ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dude wtf hoezo zit je alles in het engels te typen als je nederlands kan. t is een nederlands forum!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 14:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Euy mister :D

Lekker setje hoor :-),. zou sommige nummers op een andere plaats zetten :-)

K zei toch dat je hier wel reactie zou krijgen :D

groetjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 15:06 
 
Hardtraxx Newbie

decoupeerzaag schreef:
zitten ze allemaal in het engels te typen, kan hij gewoon nederlands :lol:

vind de overgangen ook wat rumoerig zoals hierboven al is gezegd. maar de tracklist is wel zeer lekker op een paar nummers na. (maar dat blijf je toch houden)

..hahaha jah my bad..newby heh ;) ..Kameraad had hem gepost En heb later zelf info bijgezet..bla bla bla.Ben gewend op sites in het engels te reageren..Maar alleen maar beter want mijn engels is niet al te best.Maar goed..Wat ik wil zeggen is:ik weet dat sommige overgangen een beetje druk klinken.Ik probeer er voor te zorgen dat overgangen kunnen doorlopen en je breaks op een goede manier doormixxen door platen bij elkaar te zoeken die dat aanvullen.Maar het klopt het klinkt soms druk,maar ik vind de balance wel goed kwa platen bij elkaar en hoe de platen elkaar opvulleen kwa sounds bij elkaar.AFkappen kan iedereen . :) en is gewoon safe en je maakt in mijn ogen geen onderscheid met andre djs die het zelfde met de platen doen..Het Is gewoon te makkelijk.Dit is ook niet de allernormaalste manier van mixxen voor mij Btw..te zakelijk kwa tricks enzo..wou gewoon een strakke mix maken die goed doorloopt waarbij je het tempo behoud in de mix en dat is nog steeds wat mij betreft goed gelukt..maar het kan altijd beter dat zowiezo..iig bedankt voor het luisteren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 15:10 
 
Hardtraxx Newbie

Gangsterdwerg schreef:
Dude wtf hoezo zit je alles in het engels te typen als je nederlands kan. t is een nederlands forum!

Ik kon deze site niet en wist niet dat het nederlandse site was dude. :( .Ben gewend altijd engels te reageren op sites.Macht der gewoonte..Maar Alleen maar beter want mijn engels sucks:$ .My Bad dude.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 15:15 
 
Hardtraxx Newbie

DarkSymphony schreef:
ziet er wel goed uit.. alleen de opbouw klopt niet helemaal
maar word meegenomen.. comment over mixwerk deze week ;)

Thanks..Graag uitleg over de opbouw klopt niet ..ken ik niet zoveel mee ;)
Is het inmixxen niet goed het doormixxen past het niet bijelkaar kwa opbouw.Ik weet de meeste mensen gaan er van uit dat je hem afkapt bij de break.ik weet uit ervaring dat dat op veel feesten gewoon irritant is want elke plaat heeft wel weer een break en dat is zo storend.ik vind het de kunst op 2 platen bij elkaar te zoeken en te zorgen dat ze elkaar opvullen kwa geluid en percussion en dat is moeilijk en een uitdaging opzich en soms klinkt het te druk maar ik vind het niet storend want het past naar mijn mening en wat ik eerder al heb gezegd je haalt het tempo erin..en dat is wat ik wil...ik heb hem net nog even geluisterd en ik vind het goed in elkaar zitten maar dat is mijn ongezouten mening...bedankt voor het luisteren en je comment.. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 15:19 
 
Hardtraxx Newbie

Deetox schreef:
Euy mister :D

Lekker setje hoor :-),. zou sommige nummers op een andere plaats zetten :-)

K zei toch dat je hier wel reactie zou krijgen :D

groetjes

Ey Lady ;) iedereen heeft zijn idee van wat goed bij elkaar past en op een andre manier.en het kan altijd anders heh..gelukkig maar anders zou het wel een hele saaie meuk worden heh.Ik ben er nog steeds blij mee ook al is ie heel zakelijk voor mijn doen..weinig acktie werk in..maar dat zal in de vgde wel anders zijn ..losse pols werk :D .bedankt voor het luisteren iig ..Waardeer ik ..dat weet je heh :P..spreek je snel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 15:35 
 
Hardtraxx Newbie

decoupeerzaag schreef:
zitten ze allemaal in het engels te typen, kan hij gewoon nederlands :lol:

vind de overgangen ook wat rumoerig zoals hierboven al is gezegd. maar de tracklist is wel zeer lekker op een paar nummers na. (maar dat blijf je toch houden)

Hahahah ..beetje niet slim..Had mijn huiswerk niet gedaan over deze site had hem via Iemand(Deetox)..en niet rekening meegehouden dat ie nederlands was ..My bad. :/
Ben wel heel blij dat er zon site is ..En over dat rumoerigheid ..Ik snap het wel maar ik vind dat het wel kan en niet storend is.Vaak geeft het de overgang toch iets meer power en tempo.als je die doormix overgangen zou afkappen is het na mijn mening gewoon minder spectaculair zijn en uitagend.het is best moeilijk om 2 platen bij elkaar te zoeken die doorlopen ook in de break dat ie doorgaat kwa sounds die bij elkaar passen en afwissellen en tuurlijk dan word het soms wat druk.ik vind dat mixxen inhoud zo lang mogelijk de nrs in de mix houden met een goede balance dat wel en desnoods de track wat later inmixxen zodat ie wat langer kan doorbeuken..Maar gelukkig is iedereen zijn mening daar anders over anders word het allemaal wel saai als we op dezelfde manier zouden inmixxen en uitmixxen en wat er tussen inzit..iig bedankt voor het luisteren en je reactie..word altijd gewardeerd. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 15:40 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Probeer eens wat vaker leestekens te gebruiken en ze op de juiste plekken neer te zetten. Dit valt niet te lezen.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 15:44 
 
Hardtraxxer

Phonzo schreef:
decoupeerzaag schreef:
zitten ze allemaal in het engels te typen, kan hij gewoon nederlands :lol:

vind de overgangen ook wat rumoerig zoals hierboven al is gezegd. maar de tracklist is wel zeer lekker op een paar nummers na. (maar dat blijf je toch houden)

Hahahah ..beetje niet slim..Had mijn huiswerk niet gedaan over deze site had hem via Iemand(Deetox)..en niet rekening meegehouden dat ie nederlands was ..My bad. :/
Ben wel heel blij dat er zon site is ..En over dat rumoerigheid ..Ik snap het wel maar ik vind dat het wel kan en niet storend is.Vaak geeft het de overgang toch iets meer power en tempo.als je die doormix overgangen zou afkappen is het na mijn mening gewoon minder spectaculair zijn en uitagend.het is best moeilijk om 2 platen bij elkaar te zoeken die doorlopen ook in de break dat ie doorgaat kwa sounds die bij elkaar passen en afwissellen en tuurlijk dan word het soms wat druk.ik vind dat mixxen inhoud zo lang mogelijk de nrs in de mix houden met een goede balance dat wel en desnoods de track wat later inmixxen zodat ie wat langer kan doorbeuken..Maar gelukkig is iedereen zijn mening daar anders over anders word het allemaal wel saai als we op dezelfde manier zouden inmixxen en uitmixxen en wat er tussen inzit..iig bedankt voor het luisteren en je reactie..word altijd gewardeerd. :thumbsup:

graag gedaan en een uitleg lijkt me meer dan genoeg ;) ( zie hierboven)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 15:45 
 
Hardtraxx Newbie

Phonzo schreef:
DarkSymphony schreef:
ziet er wel goed uit.. alleen de opbouw klopt niet helemaal
maar word meegenomen.. comment over mixwerk deze week ;)

Thanks..Graag uitleg over de opbouw klopt niet ..ken ik niet zoveel mee ;)
Is het inmixxen niet goed of het doormixxen??.Past het niet bijelkaar kwa opbouw??.Ik weet de meeste mensen gaan er van uit dat je hem afkapt bij de break.Ik weet uit ervaring dat dat op veel feesten gewoon irritant is,want elke plaat heeft wel weer een break en dat is zo storend ondanks de breaks wel owke zijn en soms heel vet.Maar als je elke overgang een totaliteit hebt van 2 minuten break per overgang dan zakt de moed soms in mijn schoenen.Ben je lekker aan het losgaan en dan heb je weer zon break en nogmaals hoe tof ie ook soms is en erbij hoort..Op een break kun je niet dansen :P .zo tempo slopend soms.Ik probeer de middenweg te zoeken en soms werkt dat en soms wat minder en soms kun je hem beter save afkappen en zakelijk blijven.Maar dat is niks nieuws onder de zon en in mijn ogen te normaal en niet uitdagend.Ik vind het de kunst om 2 platen bij elkaar te zoeken en te zorgen dat ze elkaar opvullen kwa geluid en percussion en opbouw en afbouw van beide platen te laten werken.Dat is soms moeilijk en een uitdaging opzich en soms klinkt het idd een beetje druk,maar ik vind het niet storend want het past naar mijn mening.En wat ik eerder al heb gezegd je houd het tempo er meer in..En dat is wat ik wil...Ik heb hem net nog even geluisterd en ik vind het goed in elkaar zitten en soms idd tegen de grens van drukheid aan.Maar dat is mijn ongezouten mening...Bedankt voor het luisteren iig en je comment.Altijd goed. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 15:51 
 
Hardtraxx Newbie

Lyst schreef:
Probeer eens wat vaker leestekens te gebruiken en ze op de juiste plekken neer te zetten. Dit valt niet te lezen.. ;)

En wat kortere verhalen :D .Lijkt wel een boekwerk zo. :oh: .Was ook niet de bedoeling.
Ik zal er de vgd keer om denken. :yes: .Of een mix posten waar iedereen stil van is. ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 18:09 
 

Heb hem zojuist geluisterd. Soms is het inderdaad een beetje rommelig. Maar het blijft ten slotte mensenwerk, niet elke overgang kan even perfect zijn. ;)

Ik vind dat je het knap hebt gedaan met lekker lang doormixen. Weer eens wat anders dan intro/outro! Good job Andrew! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 21:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ha Phonzo!

Ook ik heb de moeite genomen om je setje te luisteren.

Heb een paar opmerkingen. Zie het als opbouwende kritiek :D

Je tracklist ziet er prima uit! Mixwerk is ook top en het doormixen van de tracks ligt me ook wel.
Zoals meerdere zeggen is het bij de wat modernere hardstyle lastiger doormixen en klinkt het wat "rommeliger" Het best gaat dat door er zelf edits van te maken. Vaak zijn de originele tracks niet bedoeld voor het doormixen zeg maar. Na een kleine 35 sec komt er vaak na de intro een break. De oldies die je draaide klinken allemaal prima!

Ik las ergens dat je je tracklist met veel zorg hebt samengesteld. Ik vraag me alleen af hoe je dit doet wanneer je een boeking zou hebben. Ikzelf vind het namelijk veel leuker om impulsief te draaien. Ik bereid dus nooit iets voor en weet net voor een boeking ook nooit wat ik zal gaan draaien. Ligt ook aan het publiek dat je treft natuurlijk.

Maar goed, je mix... Leuk gedaan!! Prima mixje!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:28 
 
Hardtraxx Newbie

Geloof me.., Phonzo draait al heel wat jaartjes mee..
Hij heeft zijn platen kennis en de skills.
En allround he, dus niet alleen hardstyle....
De hardstyle van tegenwoordig is ook niet zijn ding..
Van mij al helemaal niet..
Maar goed de mainstream hardcore van tegenwoordig vind ik ook bagger..
Komt ook nog bij dat hardstyle relatief makkelijk te mixxen is..
Helemaal zoals sommige gasten proberen te draaien met de BPM controler aan..
Maar voor de gene die Phonzo zijn skills wil zien...
USTREAM en zoeken op DJ-PHONZO......
Kunnen jullie de man in aktie zien..
Ga niet reageren op de set zelf want het is mijn ding niet.
Maar wil iedereen wel ff verleiden om de ustream sets te bekijken...
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle