Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Haha geweldig dat ze Engels zaten te praten terwijl die gewoon Nederlands is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 22:16 
 

Phonzo schreef:
Phonzo schreef:
DarkSymphony schreef:
ziet er wel goed uit.. alleen de opbouw klopt niet helemaal
maar word meegenomen.. comment over mixwerk deze week ;)

Thanks..Graag uitleg over de opbouw klopt niet ..ken ik niet zoveel mee ;)
Is het inmixxen niet goed of het doormixxen??.Past het niet bijelkaar kwa opbouw??.Ik weet de meeste mensen gaan er van uit dat je hem afkapt bij de break.Ik weet uit ervaring dat dat op veel feesten gewoon irritant is,want elke plaat heeft wel weer een break en dat is zo storend ondanks de breaks wel owke zijn en soms heel vet.Maar als je elke overgang een totaliteit hebt van 2 minuten break per overgang dan zakt de moed soms in mijn schoenen.Ben je lekker aan het losgaan en dan heb je weer zon break en nogmaals hoe tof ie ook soms is en erbij hoort..Op een break kun je niet dansen :P .zo tempo slopend soms.Ik probeer de middenweg te zoeken en soms werkt dat en soms wat minder en soms kun je hem beter save afkappen en zakelijk blijven.Maar dat is niks nieuws onder de zon en in mijn ogen te normaal en niet uitdagend.Ik vind het de kunst om 2 platen bij elkaar te zoeken en te zorgen dat ze elkaar opvullen kwa geluid en percussion en opbouw en afbouw van beide platen te laten werken.Dat is soms moeilijk en een uitdaging opzich en soms klinkt het idd een beetje druk,maar ik vind het niet storend want het past naar mijn mening.En wat ik eerder al heb gezegd je houd het tempo er meer in..En dat is wat ik wil...Ik heb hem net nog even geluisterd en ik vind het goed in elkaar zitten en soms idd tegen de grens van drukheid aan.Maar dat is mijn ongezouten mening...Bedankt voor het luisteren iig en je comment.Altijd goed. :thumbsup:

bijvoorbeeld: Trilolo past daar niet helemaal, de 2 R3bels tracks had je om moet draaien..
mix is goed soms een paar foutjes maar totaal niet storend ;)
good work! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 23:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vond het prima qua tracklist en ook qua mixwerk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 16:41 
 
Hardtraxx Newbie

Convert schreef:
Heb hem zojuist geluisterd. Soms is het inderdaad een beetje rommelig. Maar het blijft ten slotte mensenwerk, niet elke overgang kan even perfect zijn. ;)

Ik vind dat je het knap hebt gedaan met lekker lang doormixen. Weer eens wat anders dan intro/outro! Good job Andrew! ;)

Bedankt jungeh.Zowiezo voor het luisteren :thumbsup: .En geen mix is perfect.Ik ben nog steeds blij met het resultaat.Ik ben nu even een nieuw setje aan het maken.Dat word wel Early Hardstyle deze keer.Dat is toch meer mijn ding..Thanks voor je comment.spreek je.Gr Andrew
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 16:53 
 
Hardtraxx Newbie

Hardstyleking schreef:
ik vond het prima qua tracklist en ook qua mixwerk!

:thumbsup: Bedankt voor het luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 16:53 
 
Hardtraxx Newbie

Pommer schreef:
Haha geweldig dat ze Engels zaten te praten terwijl die gewoon Nederlands is :lol:

My bad :sleep: :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 17:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Klonk over het algemeen erg lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 17:04 
 
Hardtraxx Newbie

bijvoorbeeld: Trilolo past daar niet helemaal, de 2 R3bels tracks had je om moet draaien..
mix is goed soms een paar foutjes maar totaal niet storend ;)
good work! :thumbup:[/quote]
Na het terug hebben geluisterd,kan ik het zeker wel met je mening vinden.Zo leer je nog wat van elkaar. ;).Bedankt voor het luisteren en voor je reactie. :).Gr Andrew
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 17:21 
 
Hardtraxx Newbie

R-Tillary schreef:
Ha Phonzo!

Ook ik heb de moeite genomen om je setje te luisteren.

Heb een paar opmerkingen. Zie het als opbouwende kritiek :D

Je tracklist ziet er prima uit! Mixwerk is ook top en het doormixen van de tracks ligt me ook wel.
Zoals meerdere zeggen is het bij de wat modernere hardstyle lastiger doormixen en klinkt het wat "rommeliger" Het best gaat dat door er zelf edits van te maken. Vaak zijn de originele tracks niet bedoeld voor het doormixen zeg maar. Na een kleine 35 sec komt er vaak na de intro een break. De oldies die je draaide klinken allemaal prima!

Ik las ergens dat je je tracklist met veel zorg hebt samengesteld. Ik vraag me alleen af hoe je dit doet wanneer je een boeking zou hebben. Ikzelf vind het namelijk veel leuker om impulsief te draaien. Ik bereid dus nooit iets voor en weet net voor een boeking ook nooit wat ik zal gaan draaien. Ligt ook aan het publiek dat je treft natuurlijk.

Maar goed, je mix... Leuk gedaan!! Prima mixje!!

Over het algemeen bereid ik altijd wel wat voor.Soms maak ik echt een setje van tevoren.Net zoals dit setje ben ik daar wel wat uurtjes zoet mee.Het probleem daarmee is dat je nooit weet wat er al is gedraaid.Heb wel eens meegemaakt dat ik moest draaien,en die knakker voor mij 3 plaatjes uit mijn set draaide.Das Minder. :) Ik draai meestal ook gewoon los uit de mouw.Ik Onthoud altijd goed wat bij elkaar past en probeer bij elke plaat te zorgen dat ik nog 2 nrs weet die erbij passen zeg maar.Zo heb je altijd meer improvisatie mogelijkheden en altijd platen die bij elkaar passen(na mijn idee dan ;) ).Dus dat oefen ik heel veel.Met voorbereiden kan je het verschil maken.Sommige overgangen moet je goed oefenen.Alleen kwa afstelling van het geluid al.Daar kun je zoveel mee doen om een overgang spannender te maken.Maar wat ook belangrijk is natuurlijk.Kijk na het publiek.Wat slaat aan.Waar daar sta je tenslotte voor.Maar waar ik eigelijk voor kies is toch je eigen ding te doen.Je eigen style maakt wie je bent als Dj :) :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle