Haha geweldig dat ze Engels zaten te praten terwijl die gewoon Nederlands is 
bijvoorbeeld: Trilolo past daar niet helemaal, de 2 R3bels tracks had je om moet draaien..wrote:wrote:Thanks..Graag uitleg over de opbouw klopt niet ..ken ik niet zoveel meewrote:ziet er wel goed uit.. alleen de opbouw klopt niet helemaal
maar word meegenomen.. comment over mixwerk deze week![]()
Is het inmixxen niet goed of het doormixxen??.Past het niet bijelkaar kwa opbouw??.Ik weet de meeste mensen gaan er van uit dat je hem afkapt bij de break.Ik weet uit ervaring dat dat op veel feesten gewoon irritant is,want elke plaat heeft wel weer een break en dat is zo storend ondanks de breaks wel owke zijn en soms heel vet.Maar als je elke overgang een totaliteit hebt van 2 minuten break per overgang dan zakt de moed soms in mijn schoenen.Ben je lekker aan het losgaan en dan heb je weer zon break en nogmaals hoe tof ie ook soms is en erbij hoort..Op een break kun je niet dansen.zo tempo slopend soms.Ik probeer de middenweg te zoeken en soms werkt dat en soms wat minder en soms kun je hem beter save afkappen en zakelijk blijven.Maar dat is niks nieuws onder de zon en in mijn ogen te normaal en niet uitdagend.Ik vind het de kunst om 2 platen bij elkaar te zoeken en te zorgen dat ze elkaar opvullen kwa geluid en percussion en opbouw en afbouw van beide platen te laten werken.Dat is soms moeilijk en een uitdaging opzich en soms klinkt het idd een beetje druk,maar ik vind het niet storend want het past naar mijn mening.En wat ik eerder al heb gezegd je houd het tempo er meer in..En dat is wat ik wil...Ik heb hem net nog even geluisterd en ik vind het goed in elkaar zitten en soms idd tegen de grens van drukheid aan.Maar dat is mijn ongezouten mening...Bedankt voor het luisteren iig en je comment.Altijd goed.
mix is goed soms een paar foutjes maar totaal niet storend
good work!