Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2009 16:41 
 

Download DJ Nazale - Testmix01:
http://www.gigasize.com/get.php?d=154lx1wrzdc
Mirror 1: http://soundcloud.com/jopievanderlinden ... 1/download

Hier is een setje van me. Ik zeg er alvast bij dat het met Virtual DJ (Laptop + Headphones only ^^ ) is gemaakt. Toch denk ik dat je niet meteen een setje hoeft af te schrijven hiervoor. ;)

Ik heb nog wat oefening nodig, maar volgens mij is er al wel een aardige basis gelegd. Geld is het enige wat me in de weg zit om gear te kopen.
Ik zal mijn set eventjes wat toelichten, soms zit ik er qua beatmatching nog naast. Dit komt dus puur om het feit dat ik niet kan horen of het goed is voordat ik hem daadwerkelijk inmix. Al met al, zit ik (van wat ik zelf hoor ;)) 1x fout (Triumph), en 1x qua moment van inmixen. Skeleton kwam daar niet goed.
De trackkeuze hou ik altijd wat aparter, om stiekem de vette nummers, maar wat onbekendere ook goed te leren kennen. Hier zijn het tracks als Air One / The Underground / Pendulum. O, en schrik niet van het tempo. :)

Graag zou ik wel wat feedback verder nog willen, over de manier van mixen/trackkeuze/snelheid/al het andere!

Tracklist:
Max B. Grant - Love Is Gone
Scope DJ - The Portal
Ivan Carsten - Triumph
Activator - Lullaby
Stephy - Air One
DJ Isaac - The Sound of the Underground
Noisecontrollers - Astral
Scope DJ (ft. Maia) - Surreality
Tat vs. Zat - Skeleton
Noisecontrollers vs. Speedy Bas - Control the noise
The Machine - Pendulum
The Prophet - Recession
The Atmozfears - Mental Atmosphere
Max Enforcer & The Beholder - The Underground

Oh, en het filebestand heet 41e mix. Dit klopt wel, maar goed daarvoor zitten ook een ontzettende hoop knakenmixjes tussen. Zal jullie daar niet mee lastigvallen, en vooral mezelf ook niet meer. Heb mezelf alles aangeleerd ;)

Alvast bedankt voor de reacties, of in ieder geval het luisteren.

DJ Nazale / Job.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2009 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nette tracklist hoor! Goed afwisselend! Er komt alleen vandaag verschrikkelijk veel groots uit.. Dus ik hoop dat je genoeg luisteraars krijgt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2009 16:51 
 

Ik hoop het ook ;)

Bedankt in ieder geval, laten we dan samen hopen op luisteraars!

*EDIT*

Ik heb een redelijk random uploader gebruikt. Wanneer iemand tips heeft om een betere te gebruiken laat dat vooral ook maar horen! Van rapidshare is het dacht ik zo dat er maar 10 maximale uploads mogelijk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2009 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Ik hoop het ook ;)

Bedankt in ieder geval, laten we dan samen hopen op luisteraars!

*EDIT*

Ik heb een redelijk random uploader gebruikt. Wanneer iemand tips heeft om een betere te gebruiken laat dat vooral ook maar horen! Van rapidshare is het dacht ik zo dat er maar 10 maximale uploads mogelijk zijn.

Megaupload, Zippyshare, Soundcloud en Mediafire werken eigenlijk heel erg goed naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2009 10:32 
 

ik denk dat je gelijk gaat krijgen.. (schaamteloze bump is dit :) ) er zit nu wel een soundcloud missormirror bij. Groeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2009 17:26 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Iedereen moet gewoon multiupload.com gebruiken
Allemaal verschillende links en je hoeft zelf maar 1 keer te uploaden
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2009 16:03 
 

Zal het onthouden. Voor nu is het wel goed denk ik zo :)

Geen luisteraars? Wel jammer, het setje luistert lekker weg vind ik zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2009 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik zal binnenkort eens even luisteren ;)
heb nu nog even geen tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2009 17:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zal ook is luisteren en mijn mening geven omdat dit je eerste mix is
Commentaar volgt


Edit:
Het is leuk om te zien dat je een ouder nummer gebruikt zoals Noisecontrollers vs. Speedy Bas - Control the noise
Voor de rest is de Tl Zeker in orde
En een mooie afwisseling op het einde van bekend naar minder bekend
Alle overgangen zijn gelukt
Zeker geen slecht mixje voor de 1ste keer

Ik geef je een 8.5/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2009 01:36 
 

Een 8.5? ;) Thanks!

Vind ik absoluut geen onaardige score. :) Wel om even iets te zeggen, het is niet m'n eerste mix die ik heb gemaakt. Het is wel de eerste mix die ik graag door andere gehoord wilden hebben! :)
Ik waardeer het dat je geluisterd hebt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2009 15:35 
 
Hardtraxxer

He best lekker mixje ik zou alleen de snelheid wat verlagen:) want lijkt net alsof je hierdoor "laggt" (alsof de muziek door je speakers gedrukt moet worden :D)

van de rest zou ik beetje letten op het tellen. zelf zou ik pas 2 bars (4 x 4 beats (correct me if I'm wrong)) na de melodie inmixen of direct na de melodie.

Van de rest let zou ik erop letten dat je niet teveel geluidjes door elkaar mixt soms klinkt dat een beetje rommelig

Ik weet het, het klinkt alsof ik veel commentaar heb, maar je laat hem toch o.a. horen zodat je er tips op kan krijgen :)

Trackkeuze: 8,5
Mixen: 6,7/7
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2009 19:21 
 

Thanks! Hier kan ik wel wat mee. Ik snap denk ik ook wel wat je bedoelt, het is misschien wat lekkerder om eerst die outro erin te laten kicken en daarna pas te horen welk ander heerlijk nummer erin gaat knallen. ;)

Mag ik wel vragen wat voor geluidjes je bedoelde met dat het rommelig wordt? Kan deze nog niet helemaal plaatsen, maar ik ben leergierig dus als je zou willen zeggen?

Bedankt voor het luisteren iig.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle