Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 17:28 

DJ Marino & Nazale - Diva
http://www4.zippyshare.com/v/70836044/file.html

Goedenmiddag allen!
Na een lange tijd weer eens een keer een combimix van ons. Er is zoals gebruikelijk weer vlot doorgemixt, risicootjes genomen die soms echt monsterlijk zijn uitgepakt. Soms was een kleine correctie nodig, maar gelukkig werd die ook gemaakt. Al met al zeer tevreden over de set, en ben benieuwd of dit jullie aanspreekt! Vooral de mixen van Into the Light en I Hate U zijn errrrrg vet.

Comments zijn zeer welkom, hoor graag wat jullie van de tracklist / mixwerk vinden!

Kloppen de namen van de tracklist trouwens? Ik dacht soms dat t niet helemaal correct was..

Tracklist:
01. Organ Donors - Throw A Diva (DJ Isaac Remix)
02. Zatox & A-lusion - No One Excluded
03. F8trix - Flavaa'
04. Wildstylez - Into The Light
05. Joshua Hiroshy - Endovene
06. Headhunterz - Woznotwoz
07. Noisecontrollers - So High
08. Frontliner & B-front - Auditory Nerve
09. Alpha Twins - Let It Go
10. Alphaverb - Overdrive Ya Woofah (No Propah Woofah)
11. Tat & Zat - Skleroxx
12. The Prophet - Recession
13. Zatox - I Hate U
14. The Machine - Audiobot (B-front Remix)
15. Radical Redemption - Into Your Soul
16. Crypsis ft. Dana - Transmission
17. Vinganza - Xenophobia
18. Stereotuners - Housedog
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 17:44 

Hardtraxx Veteran

Heb alleen fftjes het mixje van Recession naar I Hate U geluisterd. Baaaaaaaaas :thumbsup:

Ga hem na het werken of dit weekend luisteren. Leuke tracklist vanaf 6 ;)
Housedog op het einde vind ik persoonlijk wel een beetje raar, maar goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 17:59 

Hardtraxx Veteran

Vind de opbouw niet geweldig, maar zitten wel veel lekkere tracks tussen! Kijken of ik nog een gaatje heb deze week :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 18:02 

G1LL schreef:
Vind de opbouw niet geweldig, maar zitten wel veel lekkere tracks tussen! Kijken of ik nog een gaatje heb deze week :)

Klopt wel, met zn tweeën is t ook wat anders opbouwen dan alleen. We hebben t on the fly gemixt dus niks voorbereid ofzo!

Ik denk dat overdrive ya woofah en housedog misschien iets anders hadden gekund. :) Maar thanks voor de reacties in ieder geval! :) Oh en I Hate U is marino zn mix. Props naar hem! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 18:04 

Hardtraxx Veteran

omg RR promo enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 00:29 

Hardtraxxer

Ik ben een niet kritische luisteraar die met weinig al tevreden is, gaat mee! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 14:15 

Hardtraxx Veteran

Komtie dan.

Leuk lijstje, eigenlijk vind ik alleen Overdrive een beetje misplaatst. Recession zo laat is ook gewaagd, maar vanwege de monsterlijke mix zie ik dat door de vingers!

Dit is toch wel een erg strak gemixte set met een heleboel gewaagde EN geslaagde overgangen! Into The Light, Woznotwoz, So High, Auditory Nerve, Recession en I Hate You zijn allemaal heerlijk gemixt!
Endovene en Skleroxx vond ik toch wel rommelige overgangen. Hij staat op mn telefoon en daar blijft hij ook, goed gedaan boykes!

Wel schraal dat deze set maar 7 reacties heeft, verdient er een hoop meer in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 18:28 

Bierkoning

Inderdaad mooie overgangen die je aangeeft :) Verder ook weer dik in orde zoals altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 18:48 

Thanks boys! Altijd chill om feedback te krijgen, kan me er ook goed in vinden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 16:59 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:

Kloppen de namen van de tracklist trouwens? Ik dacht soms dat t niet helemaal correct was..

Vanaf Into The Light kloppen ze, daarvoor weet ik niet want ben begonnen bij Into The Light. Erg vette mix, had ook nog nooit gehoor dvan die Xenophobia. Vind alleen housedog en Into Your Soul wel nogal kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 17:05 

Hardtraxx Veteran

Pohhh die Xenophobia blijft echt heerlijk :love: Weet nog wel toen Sasha F die draaide in The Magic Show.
Is die al uit? Of is het een promootje van jullie?

Trouwens, ik wilde deze mix zaterdag in de auto naar Penoze luisteren, maar de CD was niet goed gebrand :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 09:22 

Ik denk dat het een promo is... Dat was het in ieder geval maar ik gok dat we m al een jaar in de map hebben. Geen idee waarom die nog niet gereleased is!

En thanks Jolle! En heb je m nou al geluisterd davey? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 17:52 

Hardtraxxer

Yo, Thankz voor de comments. Over housedog, baal er zelf ook van maar had toch nog ff zin om een laatste beuker te doen en dit was de eerste die ik zag maar dat heb ik nou eenmaal met on the fly mixxen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 18:30 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
En heb je m nou al geluisterd davey? ;)

Ben hem nu aan het luisteren, maar ik begin bij Into the Light. Korte comment volgt nog wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 22:25 

Hardtraxx Veteran

Vind het BPM sowieso op het begin al iets te hoog. Vooral bij So High merkte ik dit.
Tracklist is sowieso leuk.

Overgang naar Let it Go vond ik niet vet, ging volgens mij een beetje mis. Rest van de overgangen klinken allemaal wel lekker, met een paar die er echt uitspringen. Sorry voor de korte comment, heb het een beetje op de achtergrond geluisterd. Overgang naar I Hate U is wel heeel bazig inderdaad :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 11:07 

Donateur

Kabump sorry :$ Moest nog zeggen dat ik dit een zeer vermakelijk setje vond :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 11:30 

Trouwe vent ben je ook! :)

Thanks!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle