Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 16:10 

Artiest

Hij past niet op Zippy. Ik heb hier nog een Dropbox link voor de liefhebbers. Zou verder even niet weten waar ik hem kan uploaden.

https://www.dropbox.com/s/bkedi101d4duv ... y%20OK.mp3

Voor Reinventing the oldskool way heb ik een set gemixt met mijn favoriete Early Hardstyle tracks gemixt. Helaas bleek 2 uur te weining voor AL mijn favoriete tracks.. Maar ik heb mn best gedaan om er zoveel mogelijk in te krijgen.

Tracklist:
1. K-traxx – Noisetool (Technoboy remix)
2. Showtek – Controller (Dj duro mix)
3. Warmduscher – Auf die fresse
4. Giada – Diamond (Technoboy remix)
5. Southstylers – Pounding senses (Zany & Walt remix)
6. Dj Arne – RIP
7. Warmduscher – 10 Kleine bassdrums (pille palle mix)
8. Dj Arne LII vs. M.I.T.C.H. – Base generator
9. Pacifik Link – Rings of Jupiter (Original mix)
10. Cosmic Gate – The Truth (Dj Isaac remix)
11. Yoda inc. – Definetely (Dj Scot Project remix)
12. Microbots - Cosmic Evolution (Dj Scot Project remix)
13. Bison meets The Quackers – I Got Tonight (Original mix)
14. Julian dj & Davide Sonar – Go go go (Original mix)
15. Psycho Hardstylers – The Game (Original mix)
16. TNT – First Match (Technoboy Remix)
17. Tuneboy – Housensation (Da kicker strikes again!)
18. Warmduscher – Hardcore will never die (Derb remix)
19. Derb – Coole Sau (Dj Isaac remix)
20. H.A.Z.A.R.D. – James Brown is dead 2002 (Gary D. Deadly Hardbass Mixx)
21. Dj Theo & Louis Brain – Trashin’ Madness (Julian Dj & Davide Sonar Vision mix)
22. Jimmy The Sound – L.O.G.I.C.O. (Black Magic version)
23. Analogic Disturbance – Hunting 1.
24. Ultrasonic – Bass MTF
25. Builder – Skyscraper (Dj Luca Antolini Hard mix)
26. Analogic Disturbance – Dusky Noises
27. Hardstyle Masterz – Age of Reverse bass (Technoboy Rude Mix)
28. Jaquin dj – Petting 69 (Kickin’ mix)
29. Tuneboy – Dirty (Dj Stardust remix)
30. Outlaw – Execute
31. Tamok – Resistance Is Futile (Zed & Es mix)
32. Megaphone – H.C.M.F.
33. Speedwave – Hear The Drummer Get Wicked (Raw mix)

Zoals gebruikelijk :p ... Volg me op facebook & Twitter

http://www.facebook.com/DjManiNL
http://www.twitter.com/DjManiNL
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 23:14 

Donateur

lekker setje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 15:32 

Artiest

Wauw! Ik had echt wel wat meer respons verwacht hier op hardtraxx op deze set.

:surrender: :whistle: :whistle: :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 19:04 

Hardtraxx Veteran

Druk weekend gehad. :kiss2:

Wordt deze week beluisterd!
Ps. Sticky.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 19:08 

Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Druk weekend gehad. :kiss2:

Wordt deze week beluisterd!
Ps. Sticky.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 19:55 

Artiest

Sticky?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 20:01 

Hardtraxx Veteran

DJ Mani schreef:
Sticky?

Dat hij bovenaan blijft hangen in deze sectie. Heb er al voor gezorgd trouwens! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 20:17 

Artiest

:clap: dus zo werkt dat. Ik vroeg me al eens af waarom sommige sets bovenaan bleven staan.

Awesome!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 20:41 

Hardtraxx Addict

Lekker lijstje, laatste tijd wat meer in early aan het verdiepen dus kan hier wel wat mee, ken echt de helft van de tracks niet. :D Diamond had je van mij de originele versie mogen draaien, echt verslaafd aan die track de laatste tijd. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 21:19 

Hardtraxxer

Ik kan altijd genieten van je sets! Ik ken niet alle tracks, maar wel lekker dat deze platen bijna allemaal uit het begin van het hardstyle tijdperk komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 21:22 

Artiest

De original ja? Die had ik laatst per ongeluk ergens in gemixt omdat ik vanzelf vanuit ging dat de Technoboy remix de A kant zou zijn. Dit is echter niet het geval. :-p
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 23:10 

Hardtraxx Addict

Ziet er leuk uit, ga ik morgen luisteren! :)
Ik ken aardig wat tracks niet, maar dat is alleen maar positief, dan leer ik ze kennen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 13:14 

Hardtraxx Veteran

Haha ook wel eens leuk om zo'n "hitjeslijst" te zien van jou :P Wel een fijne TL, ga hem wel weer luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 16:32 

Artiest

En ja hitjes zijn ook wel weer eens leuk om te mixen. :clap:

De set is trouwens volledig met vinyl gemixt met een opgevoerde Technics mk2 en een standaard mk5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 13:24 

Hardtraxx Veteran

Lekker lijstje! Toch wel veel platen die vroeger veel luisterde en waardoor ik verliefd werd op de muziek. Eerste uurtje geluisterd nu, fijne platen maar de overgangen liggen er wel erg vaak een paar maten naast, wat niet heel fijn luisterd. Ik vind je manier van teasen ook niet heel fijn, te hard heen en weer maar ieder zijn ding.

Maar toch pluspunten voor het vinyl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 14:14 

Artiest

Dankjewel voor het luisteren :-).

Een paar maten ernaast lijkt me sterk, soms inderdaad wel dat hij er even uitloopt jup. Zelf had ik dat uiteraard ook gehoord. Er zitten wat slordigheidjes in ja.

*edit* of bedoel je dat niet?

Begrijp me niet verkeerd, ik hou van kritisch commentaar :-). Ben normaal ook behoorlijk kritisch op m'n eigen sets, maar ik had geen tijd meer om de set nog een keer te doen. :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 17:26 

Hardtraxx Veteran

Ik bedoel dat de volgende plaat er soms 8 of 4 tellen te laat of vroeg inkomt bij sommige overgangen. Dus op het moment dat je verwacht dat de volgende plaat inkomt, duurt het soms nog een maat. Ik zal vanavond nog eens luisteren en kijken of ik een voorbeeld kan geven :) Dat je af en toe bijstuurt is logisch maar dat bedoelde ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 17:49 

Artiest

Nu snap ik wat je bedoeld en ik weet ook waar.

M'n timing is dan goed, ik gooi hem er op 1 in (luister maar eens) . Maar sommige producers (vrijwel altijd Italianen) vinden het blijkbaar leuk om in de telling te fucken. Ipv van 32 zitten ze dan zomaar ineens op 24 en binnen doodleuk opnieuw met 1. En daarom kom je dan niet uit. Vaak doen ze dat ook ergens midden in de track, als je hem mixt vanaf de outtro heb je nergens last van.

Luister ook maar eens Zairon - Acid Park (zatox remix), die kun je niet over de break mixen, klopt niks van dan.

Vaak als je de mix over de break heentilt. Maar dat is dan idd mijn fout, dan moet ik hem niet lang willen mixen of aangepast erin gooien. Maar dan hoor je het in de aanloop vreemd aan.

Zo zit er ook 1 track in (dusky noises) die begint gewoon doodleuk met 2 ipv 1.

En breek me de bek niet open over L.O.G.I.C.O. Daar klopt helemaal geen reet van. :P :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 23:42 

Hardtraxx Veteran

Precies, dát bedoel ik hahaha en dat is ook precies waar ik mee worstel als ik early draai. De overgangen zijn vaak ook zo lang dat je het niet meer kunt corrigeren maar het viel me nu gewoon op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 19:07 

Hardtraxxer

ja super lekker setje hoor!!! :thumbsup: dat waren mooie tijden!! :loving: sommige nummers weer hoor helemaal terug denken aan bv qlimax 2003 hereveen :worship: :$ en al die andere feesten begin jaren 2000 :worship: zijn zoveel gouden platen van die tijd!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 20:51 

Hardtraxxer

hardstylboy schreef:
ja super lekker setje hoor!!! :thumbsup: dat waren mooie tijden!! :loving: sommige nummers weer hoor helemaal terug denken aan bv qlimax 2003 hereveen :worship: :$ en al die andere feesten begin jaren 2000 :worship: zijn zoveel gouden platen van die tijd!! :yay:

Als je nou 6 smileys minder in je berichten schreef zou men je hier ook nog een beetje serieus nemen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 12:18 

Hardtraxx Crew

Ben benieuwd, staat nu aan in ieder geval :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2014 18:09 

Hardtraxx Veteran

DJ Mani schreef:
Nu snap ik wat je bedoeld en ik weet ook waar.

M'n timing is dan goed, ik gooi hem er op 1 in (luister maar eens) . Maar sommige producers (vrijwel altijd Italianen) vinden het blijkbaar leuk om in de telling te fucken. Ipv van 32 zitten ze dan zomaar ineens op 24 en binnen doodleuk opnieuw met 1. En daarom kom je dan niet uit. Vaak doen ze dat ook ergens midden in de track, als je hem mixt vanaf de outtro heb je nergens last van.

Luister ook maar eens Zairon - Acid Park (zatox remix), die kun je niet over de break mixen, klopt niks van dan.

Vaak als je de mix over de break heentilt. Maar dat is dan idd mijn fout, dan moet ik hem niet lang willen mixen of aangepast erin gooien. Maar dan hoor je het in de aanloop vreemd aan.

Zo zit er ook 1 track in (dusky noises) die begint gewoon doodleuk met 2 ipv 1.

En breek me de bek niet open over L.O.G.I.C.O. Daar klopt helemaal geen reet van. :P :whistle:

Dit vind ik zelf nog het vervelendst bij Hunting 1 van Analogic Disturbance (idd ook weer die Italianen :P ) Die outtro/2e climax begint precies 1 tel te vroeg ofzo. Snap die plaat nog steeds niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2014 19:30 

Hardtraxx Veteran

haha idd echt kut, snap niet hoe je dat als producer voor elkaar krijgt dat ie 1 tel te vroeg begint.
En als je de volgende track vanaf die 2e climax/outro instart, komt er iets later nog een random stukje van 16 tellen tussendoor waardoor dat ook niet echt lekker zal klinken. Soms lijkt het alsof ze niet willen dat er lekkere overgangen gemaakt worden :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2014 21:47 

Artiest

Veel saifams hebben ook zoiets. Zo'n loze 8 tellen ergens tussen stoppen. Builder - her voice heeft dat ook volgens mij.

Rare jongens, die Italianen hehe.

:x

Maarja ik mag eigenlijk niets zeggen, Equensu Ocha samen met Activator loopt ipv 4/4 10/4 :whistle:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle