DJ Mani schreef:
Nu snap ik wat je bedoeld en ik weet ook waar.
M'n timing is dan goed, ik gooi hem er op 1 in (luister maar eens) . Maar sommige producers (vrijwel altijd Italianen) vinden het blijkbaar leuk om in de telling te fucken. Ipv van 32 zitten ze dan zomaar ineens op 24 en binnen doodleuk opnieuw met 1. En daarom kom je dan niet uit. Vaak doen ze dat ook ergens midden in de track, als je hem mixt vanaf de outtro heb je nergens last van.
Luister ook maar eens Zairon - Acid Park (zatox remix), die kun je niet over de break mixen, klopt niks van dan.
Vaak als je de mix over de break heentilt. Maar dat is dan idd mijn fout, dan moet ik hem niet lang willen mixen of aangepast erin gooien. Maar dan hoor je het in de aanloop vreemd aan.
Zo zit er ook 1 track in (dusky noises) die begint gewoon doodleuk met 2 ipv 1.
En breek me de bek niet open over L.O.G.I.C.O. Daar klopt helemaal geen reet van.

Snap me god niet waar het allemaal over gaat, moet me denk ik toch is gaan verdiepen in al de termen van het draaien en wat alles nou inhoud

verder erg lekker setje! Early is bij mij altijd +1(00)
Heb zelf niet veel gemerkt van enigszins verkeerd inmixen, dus voor het minder gedetailleerd luisterend oor een dikke prima

Edit: ben zoveel mogelijk Early nummers aan het zoeken voor me ipod en zitten er weer een paar bij die ik nog niet ken Thanks