Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 16:02 

Hardtraxx Addict

DJ Mani schreef:
Nu snap ik wat je bedoeld en ik weet ook waar.

M'n timing is dan goed, ik gooi hem er op 1 in (luister maar eens) . Maar sommige producers (vrijwel altijd Italianen) vinden het blijkbaar leuk om in de telling te fucken. Ipv van 32 zitten ze dan zomaar ineens op 24 en binnen doodleuk opnieuw met 1. En daarom kom je dan niet uit. Vaak doen ze dat ook ergens midden in de track, als je hem mixt vanaf de outtro heb je nergens last van.

Luister ook maar eens Zairon - Acid Park (zatox remix), die kun je niet over de break mixen, klopt niks van dan.

Vaak als je de mix over de break heentilt. Maar dat is dan idd mijn fout, dan moet ik hem niet lang willen mixen of aangepast erin gooien. Maar dan hoor je het in de aanloop vreemd aan.

Zo zit er ook 1 track in (dusky noises) die begint gewoon doodleuk met 2 ipv 1.

En breek me de bek niet open over L.O.G.I.C.O. Daar klopt helemaal geen reet van. :P :whistle:

Snap me god niet waar het allemaal over gaat, moet me denk ik toch is gaan verdiepen in al de termen van het draaien en wat alles nou inhoud :$ verder erg lekker setje! Early is bij mij altijd +1(00)

Heb zelf niet veel gemerkt van enigszins verkeerd inmixen, dus voor het minder gedetailleerd luisterend oor een dikke prima ^^

Edit: ben zoveel mogelijk Early nummers aan het zoeken voor me ipod en zitten er weer een paar bij die ik nog niet ken Thanks :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 23:29 

Hardtraxxer

Erg lekker setje zo. Nu weet ik weer waarom ik van hardstyle hou, en waarom ik te weinig early luister. Deze muziek is echt heerlijk. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 22:34 

Artiest

Kijk! Hier doe ik het voor.

Mensen moeten meer early gaan luisteren. Moet? Juist ja MOET!! :-p

Zonder early was er geen Hardstyle. Elk feest hoor early te hebben, al is het maar 1 uurtje om mee te beginnen.

Thanks, soms sta ik op het punt om te stoppen. Dan heb ik het gevoel dat ik toch niemand bereik, dat er toch geen plek meer is voor early. En geen plek voor Mani.

Maar af en toe zo'n berichtje als hierboven "nu weet ik weer waarom ik van Hardstyle houd". Daar krijg ik weer moed door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 00:02 

Hardtraxxer

Erg fijn dat je er zoveel optimisme uit put :D

Het is inderdaad erg jammer dat early het ondergeschoven kindje in de scene is, want de 33 platen op de vorige pagina (en een heleboel andere tracks) zijn stuk voor stuk pareltjes. Ik vind het fijn dat er toch nog mensen zijn die hun passie willen delen op deze manier en zorgen dat het niet helemaal uitsterft.

Zeker doorgaan dus :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 13:52 

Hardtraxx Addict

DJ Mani schreef:

Zonder early was er geen Hardstyle. Elk feest hoor early te hebben, al is het maar 1 uurtje om mee te beginnen.

Thanks, soms sta ik op het punt om te stoppen. Dan heb ik het gevoel dat ik toch niemand bereik, dat er toch geen plek meer is voor early. En geen plek voor Mani.

Maar af en toe zo'n berichtje als hierboven "nu weet ik weer waarom ik van Hardstyle houd". Daar krijg ik weer moed door.

Dit zijn de berichten! Ik deel je gevoelens Mark :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 20:18 

Hardtraxx Veteran

Heerlijke set :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 23:08 

Hardtraxx Veteran

Silvio Aquila schreef:
DJ Mani schreef:

Dit zijn de berichten! Ik deel je gevoelens Mark :)

Daarom ook de podcast en niet voor niets Reinventing, want iedereen die na de early de scene ingestapt is kent het meestal niet of nauwelijks terwijl het wel echt vet is(en dan vooral die cleane gated kicks in veel tracks) :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 21:46 

Artiest

Ik ben natuurlijk niet heel objectief omdat ik gaande weg met feesten in de hardstyle getrokken werd.

Voor mij speelt dan ook een hoop sentiment mee, juist omdat ik zoveel feesten ben geweest in die tijd.

Ik blijf hopen dat de sound en de drive in early hardstyle mensen blijft aanspreken. En als het juist op feesten gedraait blijft worden gaat er nieuw sentiment gekweekt worden voor de huidige generatie.

Ik hoop dan ook echt vanuit het diepste van mijn hart en sentiment dat het nooit gaat gebeuren dat een podium voor early hardstyle verdwijnt. En dan zeker niet op de grote festivals.

De Festivals zijn de plekken voor de huidige generatie om te proeven aan early, ontdekken en het gewoon eens proberen.

:cool: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 15:04 

Hardtraxx Veteran

DJ Mani schreef:

EENS
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 16:22 

Aan het typen...

De festivals stappen over op de 2005-2010 area. Helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 08:43 

Artiest

Ik zie het ja, jammer. Heel begrijpelijk...

Maar jammer. Als er maar een plekje blijft voor 2000-2005. Geen hele area tot 23:00 ok, maar een paar dj's zou al fijn zijn. Ook al betekend daar nog minder kans voor iemand als ik op zo'n plek.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle