Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 21:34 

Hardtraxx Newbie

Download Hardstyle Beats:
http://www7.zippyshare.com/v/80306104/file.html

Tracklist:
01. Wasted Penguinz - Resistance
02. TNT - Pulsation
03. Kayem vs. El Grekoz - Dance Like A Pro (Da Tweekaz 'NES' Mix)
04. Josh & Wesz - Rauwe Brok
05. Pradera - Lay Down
06. Josh And Wesz - Lets Get Durty
07. Psyko Punkz - Pull Ya Strings 2010
08. Da Tweekaz - Be Aware
09. Deepack And Josh & Wesz - Keep It Alive
10. Psyko Punkz - Feel The Rhythm
11. D-Block & S-te-Fan - Anger
12. Alphaverb & Intractable One - Roots Of Evil
13. Josh & Wesz - Oblivion

Hey mensen, ben hier al eens geregistreerd geweest, uiteraard kan ik mijn oude account niet meer op, e-mail adres bestaat niet meer etc. Anyway, ik heb dit mixje laatst gemaakt en ben op zoek naar commentaar, tracklist, mixwerk, dat soort dingen, gezien ik al langer mixjes maak maar nog nooit echt opbouwende kritiek heb gehad hierop. Hopelijk kan ik deze hier vinden.

Alvast bedankt, en geniet ervan zou ik zeggen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 23:14 

Allereerste, de TL vind ik niet echt geslaagd, een ietwat vreemde volgorde. Maar dat is ieder zijn mening.
En dit geld ook voor de dj naam, Hardist?.. Autist? Neh ik vind het nergens naar klinken maar ook hier weer ieder zijn mening

De mix zal ik waarschijnlijk morgen luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 23:33 

Donateur

Ducaz schreef:
Allereerste, de TL vind ik niet echt geslaagd, een ietwat vreemde volgorde. Maar dat is ieder zijn mening.
En dit geld ook voor de dj naam, Hardist?.. Autist? Neh ik vind het nergens naar klinken maar ook hier weer ieder zijn mening

*ergert zich aan de oliedomme verbandlegging met hardist & 'autist' >.<*
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 12:44 

Hardtraxx Newbie

Daarom, tracklist kijk ik nooit zo naar, ik doe altijd maar wat, maar dat wil ik niet meer, vandaar dat ik om tips vraag.

En Hardist komt van "Hardstyle Artist", dit heb ik samengevoegd en dat is dus "Hardist" geworden. Maar op de naam verder hoef ik geen commentaar, het gaat zich mij puur om de mix :)

In ieder geval bedankt zover voor de reacties :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 16:04 

frankhardenberg schreef:
Ducaz schreef:

Allereerste, kijk de de naam. voor de rest is er geen verband dus dat haal jij er nu bij. Ten tweede, je was laat normaal ben je er echt meteen bij met reacties (waarbij je kan trollen):P no offence

Edit nvm : link doet het al
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 17:31 

Donateur

Ducaz schreef:
frankhardenberg schreef:
Ducaz schreef:

Allereerste, kijk de de naam. voor de rest is er geen verband dus dat haal jij er nu bij. Ten tweede, je was laat normaal ben je er echt meteen bij met reacties (waarbij je kan trollen):P no offence

ik ben een autist, daar ging het me om.
niemand merkt het aan me en de helft weet niet eens wat het inhoud en spot er wel mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 17:37 

Hardtraxxer

Ik had zelf rauwe brok wel iets later gezet. Voorderest is het mix werk niet slecht.
Maar bij sommige nummers loopt hij niet helemaal lekker.
En ik zou hem misschien niet zo snel zetten in ieder niet gelijk al vanaf het begin.
Gr Robin
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 17:42 

Hardtraxx Veteran

De mix zal ik waarschijnlijk morgen luisteren[/quote]
*ergert zich aan de oliedomme verbandlegging met hardist & 'autist' >.<*[/quote]

Edit nvm : link doet het al[/quote]
niemand merkt het aan me en de helft weet niet eens wat het inhoud en spot er wel mee[/quote]
+1
ik spot er zelf niet mee maar heb genoeg vrienden die het doen en ik erger me er de tyfus aan >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 18:36 

Hardtraxx Newbie

dikke23 schreef:
Ik had zelf rauwe brok wel iets later gezet. Voorderest is het mix werk niet slecht.
Maar bij sommige nummers loopt hij niet helemaal lekker.
En ik zou hem misschien niet zo snel zetten in ieder niet gelijk al vanaf het begin.
Gr Robin

Thanks, daar kan ik wat mee. Had ik ook over zitten denken om die inderdaad later te doen, en inderdaad ook sommige lopen niet altijd even lekker over. Ik ben soms lui en maak iets erg snel. Misschien begin ik straks wel even overnieuw en doe ik een totaal andere volgorde om eens te kijken wat ik ervan kan bakken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 21:14 

Ducaz schreef:
frankhardenberg schreef:
Ducaz schreef:

niemand merkt het aan me en de helft weet niet eens wat het inhoud en spot er wel mee[/quote]

een van mijn beste vrienden heeft een vorm van autisme niks vreemds aan naar mijn idee, zoals je merkt aan mij is dat het punt dus niet. het ging me om de naam, niet het 'autisme'.
Als je goed leest kun je dat ook zien.
Maar sorry als het niet duidelijk was wat ik ermee bedoelde.
Vind de term autisme zowiezo dom iedereen heeft immers een andere mening en eigenschappen. Maargoed dat vind ik van alles waar een naam aan word gegeven. Zo ook de stereotypes voor hardstyle & core.

Maar genoeg hierover. misverstand de wereld uit

Ben atm niet thuis @ locatie maar ik zal het snel genoeg luisteren. beloofd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 16:58 

Even voordat ik verder ga met luisteren... welke bpm is dit? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 19:19 

Hardtraxx Veteran

IDD dit vind ik zelfs te snel :D Smurfen geluidjes in Pull Ya Strings wel vet.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle