Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 19:24 

Hardtraxx Veteran

Juniorstylez schreef:
E-Force en Adaro lijken helaas ook die kant op te gaan...

die weten me anders nog altijd te boeien hoor, soms wat minder maar voor mij blijft het toch interessant
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 19:25 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Hahah, zegt mister Radicalarmy, waar Radical precies hetzelfde doet ;)

radical die verrast je nog wel eens, in februari nog in een vol sportpaleis subsonic gedraaid, ik had nooit verwacht ooit nog in me leven met 20.000 man incl een superdikke show los te kunnen gaan op dat nummer, en zijn producties en vooral die van dit jaar zijn veel en veel beter als die zooi die DP uitpoept
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 20:47 

Hardtraxx Veteran

RadicelArmy schreef:
G1LL schreef:
Hahah, zegt mister Radicalarmy, waar Radical precies hetzelfde doet ;)

Daarnaast sluit Radical meestal een feest af, waarbij dus heel veel tracks al gedraaid zijn.

Dit praat zijn setjes volgepropt met eigen nummers natuurlijk niet goed. Alsof die totaal geen keuze meer uit platen heeft die die avond nog niet gedraaid zijn xd . Zijn laatste producties zijn zeker niet verkeerd, maar de setjes die hij al DJ zijnde neerzet iedere keer zijn nog verre van interessant, zeer voorspelbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 21:06 

Hardtraxx Addict

Vind zowel de setjes van Digital Punk en Radical Redemption allebei veel te voorspelbaar. Het is wat RadicalArmy zegt, bij Digital Punk kan je 80 % van de set invullen, maar bij Radical Redemption is dat zeker niet veel minder. Opzich allemaal niet zo verschrikkelijk, maar het mixwerk is ook niet echt om het te noemen wereldverijkend. Adaro gaat dezelfde kant op. E-Force weet me af en toe nog te boeien, alhoewel Seven zó 2014 is.

Maar het grote publiek eet het allemaal als zoete koek (geen verwijt overigens naar het grote publiek), dus een verandering gaan we voorlopig niet zien denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 21:07 

Hardtraxx Veteran

Het grote publiek valt juist wat te verwijten, omdat het allemaal als zoete koek gegeten wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 21:09 

Hardtraxx Addict

chas1n schreef:
Het grote publiek valt juist wat te verwijten, omdat het allemaal als zoete koek gegeten wordt.

Nee, want het grote publiek weet niet beter (wat wél gevarieerd draaien is, zowel qua tracks al mixwerk).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 22:22 

Hardtraxx Veteran

kevin-field schreef:
chas1n schreef:

Nee, want het grote publiek weet niet beter (wat wél gevarieerd draaien is, zowel qua tracks al mixwerk).

Ja en die onwetendheid is het probleem. Een DP gooit voor de 87e keer hetzelfde setje erop, omdat er toch geen kritiek wordt geuit vanuit het 'grote publiek'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 23:27 

Hardtraxxer

chas1n schreef:

Ja en die onwetendheid is het probleem. Een DP gooit voor de 87e keer hetzelfde setje erop, omdat er toch geen kritiek wordt geuit vanuit het 'grote publiek'.

Eens. Ik kan me nog herinneren dat Radical op Q-Base in het begin van zijn set enkel oude platen draaide. Ik hoorde toen mensen reageren dat ze er niks aan vonden en de 'Brutals' en andere hitjes willen horen. Daar ligt het probleem. Het 'grote publiek' wil alleen de bekende hitjes horen.

Toch vind ik Digital Punk vele malen erger dan Radical Redemption. Hij wil nog wel eens een oude plaat draaien en produceert veel sneller, waardoor er vaker een nieuwe track als 'verrassing' in zijn set zit. Bij Digital Punk weet je de laatste tijd echt voor 99% zeker wat hij gaat draaien. Daarnaast zijn de recente tracks van Radical van een veel hoger niveau dan die van Digital Punk, dus vind je het toch iets minder erg om die opnieuw te horen.

Hopelijk komt er iets meer variatie in de setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 23:52 

Hardtraxx Veteran

RadicelArmy schreef:
chas1n schreef:

Eens. Ik kan me nog herinneren dat Radical op Q-Base in het begin van zijn set enkel oude platen draaide. Ik hoorde toen mensen reageren dat ze er niks aan vonden en de 'Brutals' en andere hitjes willen horen. Daar ligt het probleem. Het 'grote publiek' wil alleen de bekende hitjes horen.

Toch vind ik Digital Punk vele malen erger dan Radical Redemption. Hij wil nog wel eens een oude plaat draaien en produceert veel sneller, waardoor er vaker een nieuwe track als 'verrassing' in zijn set zit. Bij Digital Punk weet je de laatste tijd echt voor 99% zeker wat hij gaat draaien. Daarnaast zijn de recente tracks van Radical van een veel hoger niveau dan die van Digital Punk, dus vind je het toch iets minder erg om die opnieuw te horen.

Hopelijk komt er iets meer variatie in de setjes.

Dit dus. De sets van Radical zijn een maand voor het feest voorspelbaar, maar hij produceert in zo'n rap tempo dat over een half jaar zijn set weer grotendeels vernieuwd is. DP gooit over een half jaar nog vrolijk Rebel to the Grave erop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 00:09 

Hardtraxx Veteran

Digital Punk is sowieso al langer tijd niet meer om aan te zien. De beste man was voor zn A2 tijd en in het begin stuk interessanter. Maar toch met dit droevige niveau bereikt hij de mainstage van Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 16:28 

Donateur

Chroman schreef:
Dit dus. De sets van Radical zijn een maand voor het feest voorspelbaar, maar hij produceert in zo'n rap tempo dat over een half jaar zijn set weer grotendeels vernieuwd is. DP gooit over een half jaar nog vrolijk Rebel to the Grave erop.

Hier wel mee eens. Of KOTU :lol: hakkuhhhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 19:19 

Hardtraxx Elite

kevin-field schreef:
Vind zowel de setjes van Digital Punk en Radical Redemption allebei veel te voorspelbaar. Het is wat RadicalArmy zegt, bij Digital Punk kan je 80 % van de set invullen, maar bij Radical Redemption is dat zeker niet veel minder. Opzich allemaal niet zo verschrikkelijk, maar het mixwerk is ook niet echt om het te noemen wereldverijkend. Adaro gaat dezelfde kant op. E-Force weet me af en toe nog te boeien, alhoewel Seven zó 2014 is.

Maar het grote publiek eet het allemaal als zoete koek (geen verwijt overigens naar het grote publiek), dus een verandering gaan we voorlopig niet zien denk ik :)

Over Adaro ben ik het totaal niet mee eens, als je kijkt naar de Qapital liveset zijn er zeker een ander half handvol tracks die ik van te voren niet had verwacht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 19:28 

Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Over Adaro ben ik het totaal niet mee eens, als je kijkt naar de Qapital liveset zijn er zeker een ander half handvol tracks die ik van te voren niet had verwacht..

Helemaal mee eens. Adaro is in mijn ogen wel een van de laatste die je kunt verwijten dat hij dezelfde setjes draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 22:08 

Hardtraxxer

RadicelArmy schreef:
hotymoty schreef:

Helemaal mee eens. Adaro is in mijn ogen wel een van de laatste die je kunt verwijten dat hij dezelfde setjes draait.

Dan zijn de meningen daar flink over verdeeld. Check de reacties bij zijn set op Qapital maar;
hardstyle/adaro-qapital-2015-t49703.html

Adaro blijft een baas hoor, maar ik merk dat hij in vergelijking met een paar jaar geleden veel minder gevarieerd draait. Ik hoop dus niet dat hij dezelfde kant als Digital Punk op gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 00:12 

Hardtraxx Addict

Juniorstylez schreef:
RadicelArmy schreef:
hotymoty schreef:

Dan zijn de meningen daar flink over verdeeld. Check de reacties bij zijn set op Qapital maar;
hardstyle/adaro-qapital-2015-t49703.html

Adaro blijft een baas hoor, maar ik merk dat hij in vergelijking met een paar jaar geleden veel minder gevarieerd draait. Ik hoop dus niet dat hij dezelfde kant als Digital Punk op gaat.

Juist. Ik vind de setjes van Adaro tegenwoordig vooral tracks bevatten die het grote publiek lijkt te willen horen. Daarnaast is het de laatste tijd teveel van hetzelfde. Vroeger varieerde 'ie veel meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 01:06 

Hardtraxxer

Ik vind het eigenlijk wel meevallen.

1. Slim Shore & Focuz - Wauw!
3. Josh & Wesz ft. D-Clear - Mindgame
8. Solutio - Retaliation
10. Kronos - Kannibals
11. Neroz & Regain - Nothing Like the Oldschool
14. Typhoon - In Other Words
18. The R3belz - Pattern 2
19. Act of Rage - The Rush

Deze tracks had ik van tevoren anders niet direct verwacht hoor. Daarnaast draait hij heel veel (nieuw) werk van andere producers. Dat zie je andere dj's tegenwoordig zelden doen. Het is inderdaad iets minder geworden bij Adaro, want hij draait bijvoorbeeld 'Das Weite Land', 'Answers' etc echt te vaak, maar hij is in mijn ogen een van de laatste die verweten mag worden dat hij niet gevarieerd draait. Zeker als je het vergelijkt met Digital Punk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 01:22 

Hardtraxxer

RadicelArmy schreef:
Ik vind het eigenlijk wel meevallen.

1. Slim Shore & Focuz - Wauw!
3. Josh & Wesz ft. D-Clear - Mindgame
8. Solutio - Retaliation
10. Kronos - Kannibals
11. Neroz & Regain - Nothing Like the Oldschool
14. Typhoon - In Other Words
18. The R3belz - Pattern 2
19. Act of Rage - The Rush

Deze tracks had ik van tevoren anders niet direct verwacht hoor. Daarnaast draait hij heel veel (nieuw) werk van andere producers. Dat zie je andere dj's tegenwoordig zelden doen. Het is inderdaad iets minder geworden bij Adaro, want hij draait bijvoorbeeld 'Das Weite Land', 'Answers' etc echt te vaak, maar hij is in mijn ogen een van de laatste die verweten mag worden dat hij niet gevarieerd draait. Zeker als je het vergelijkt met Digital Punk.

Dat je het niet verwacht wil nog niet meteen zeggen dat het leuk is imo. Wauw! is leuk om weer eens te horen, maar de rest... Mindgame draait hij al ongeveer 3 jaar regelmatig en gaat toch een beetje vervelen als je Adaro al +10 keer hebt zien optreden. Om over Pattern 2 nog maar te zwijgen, al weet ik veel hoe lang verschrikkelijk overplayed en komt me compleet de strot uit. Nothing Like The Oldschool is nog wel te doen maar Retaliation, Kannibals, In Other Words en The Rush vind ik gewoon echt kutplaten. Zijn eigen platen vind ik ook niet meer half zo interessant als 'vroeger' (voor 2014).

Bovendien, écht verrassend draaien betekent af en toe wat onbekendere platen er op gooien, zoals inderdaad Wauw!. Ik zie genoeg andere artiesten die In Other Words en The Rush draaien (en Pattern 2 natuurlijk). De andere platen in zijn set van andere artiesten (bijv Das Weite Land, Push It To The Limit en Go Fuck Yourself) worden (of werden) ook al behoorlijk vaak gedraaid.

De eerste keren dat ik hem zag optreden, een paar keer in 2012, was het elke keer weer een verrassing wat hij ging draaien. Hij draaide toen naar mijn gevoel ook veel minder eigen platen en veel meer onbekende platen. Met uitzondering van Pattern 2 en Mindgame dus, die hij al draait sinds het begin der tijden :lol:

Edit: Maar het ging hier niet per sé over Adaro natuurlijk haha
On topic dan maar even: Ga hem niet luisteren, compleet niet mijn smaak, maar ieder zn ding ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 02:49 

Hardtraxxer

Bever schreef:
Dat je het niet verwacht wil nog niet meteen zeggen dat het leuk is imo. Wauw! is leuk om weer eens te horen, maar de rest... Mindgame draait hij al ongeveer 3 jaar regelmatig en gaat toch een beetje vervelen als je Adaro al +10 keer hebt zien optreden. Om over Pattern 2 nog maar te zwijgen, al weet ik veel hoe lang verschrikkelijk overplayed en komt me compleet de strot uit. Nothing Like The Oldschool is nog wel te doen maar Retaliation, Kannibals, In Other Words en The Rush vind ik gewoon echt kutplaten. Zijn eigen platen vind ik ook niet meer half zo interessant als 'vroeger' (voor 2014).

Bovendien, écht verrassend draaien betekent af en toe wat onbekendere platen er op gooien, zoals inderdaad Wauw!. Ik zie genoeg andere artiesten die In Other Words en The Rush draaien (en Pattern 2 natuurlijk). De andere platen in zijn set van andere artiesten (bijv Das Weite Land, Push It To The Limit en Go Fuck Yourself) worden (of werden) ook al behoorlijk vaak gedraaid.

De eerste keren dat ik hem zag optreden, een paar keer in 2012, was het elke keer weer een verrassing wat hij ging draaien. Hij draaide toen naar mijn gevoel ook veel minder eigen platen en veel meer onbekende platen. Met uitzondering van Pattern 2 en Mindgame dus, die hij al draait sinds het begin der tijden :lol:

Edit: Maar het ging hier niet per sé over Adaro natuurlijk haha
On topic dan maar even: Ga hem niet luisteren, compleet niet mijn smaak, maar ieder zn ding ^^

Klopt, dat je het niet verwacht, wil inderdaad nog niet zeggen dat het leuk is. Dat is namelijk per persoon verschillend. Ik reageerde echter op een reactie waarin iemand beweerde dat Adaro steeds vaker tracks draait die het 'grote publiek' wil horen. De tracks die ik hierboven heb genoemd zijn volgens mij niet echt nummers die het 'grote publiek' wil horen.

Ik vind dat hij nog steeds verrassende setjes neerzet, met veel werk van andere producers. Of daar dan leuke tracks tussen zitten, is voor ieder persoon verschillend. Wellicht is het iets minder geworden. Als je zijn tracklist echter vergelijkt met (bijna) alle andere dj's, dan valt hem in mijn ogen weinig te verwijten, op een enkele uitzondering na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 09:39 

Hardtraxx Addict

RadicelArmy schreef:
Daarnaast draait hij heel veel (nieuw) werk van andere producers. Dat zie je andere dj's tegenwoordig zelden doen.

Nieuwe werk van andere producers is het werk dat je al in een hoop andere sets terughoort van andere artiesten. daarbij: Platen zoals In Other Words en Kannibals zou hij vroeger nooit hebben gedraaid geloof ik. Wat Bever zegt dus.

RadicelArmy schreef:
hij is in mijn ogen een van de laatste die verweten mag worden dat hij niet gevarieerd draait. Zeker als je het vergelijkt met Digital Punk.

Ik vind dat je best artiesten mag verwijten dat ze niet gevarieerd draaien, zeker als dat ook nog eens zo is. De week na Qapital hoorde ik op Rebirth een set van Adaro met een hoop dezelfde platen.

En nog even over platen zoals Pattern 2, Magic, Shiverz, Torture.. Heb je zóveel oude vette platen om uit te kunnen kiezen, kiest een willekeurige artiest zowat altijd één van deze platen (niet dat de platen opzich slecht zijn) :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 17:41 

Hardtraxxer

Juist die platen die ik noemde zie ik als platen die het grote publiek wél wil horen. Lekkere snoeiers-rawstylezz waar je op kan beuken (zie ook bijv Gangsta in dat setje). Dit vind ik dus niet verrassen en persoonlijk vind ik het heel saai omdat het allemaal zo gruwelijk veel op elkaar lijkt.

Wat ik probeer te zeggen is dat zijn sets vroeger erg gevarieerd waren qua sound en dat vond ik zo ontzettend vet. Dat is niet meer zo in mijn ogen en dat vind ik erg zonde. Maar als ik eerlijk ben denk ik dat het meer komt door het huidige publiek en de huidige scene. Nogmaals, ieder zijn ding, je zal mij er niet over horen als je dat leuk vind, maar dit is precies de reden dat mijn interesse in moderne hardstyle zo hard af neemt.
/klaagzang
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 20:34 

Hardtraxx Elite

Jullie snappen toch wel dat elke artiest daar last van heeft, dat ze soms hetzelfde draaien. Ik ben het wel mee eens dat hij bijvoorbeeld Pattern 2 wel thuis mag laten idd. Maar artiesten worden na verloop van tijd soort van 'lui' als ze bekend worden.
Over Answers remix klopt wel dat hij die te vaak draait, maar het is 1 vd beste tracks die hij heeft gemaakt en is aangeslagen als een bom :bomb: . Zijn Defqon 2013 set is een goede voorbeeld van hoe gevarieerd hij draaide:

01. Tuneboy - XY
02. Alpha 2 - Kick Back (E-Force remix)
03. Frequencerz & B-Front - Fitality
04. Adaro - Open Up
05. Slim Shore & Focuz - Wauw!
06. Degos & Re-Done - Nothing is what it seems
07. E-Force & X-Pander - Liberty
08. Artic - Fuck The Fake Shit (Adaro Remix)
09. The R3belz - The Bass Bang
10. Frequencerz - Bitch (Crypsis Remix)
11. Gunz 4 Hire ft. Ellie - Sorrow
12. Crypsis - Damned
13. Solutio & The I's - Mistress
14. Chain Reaction - Answers (Adaro Remix)
15. Radical Redemption - The Resurrected Soul
16. Ran-D & Adaro - Under Attack
17. Crypsis & Luna vs. Alien-T - The Baddest Torture
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 20:42 

Hardtraxxer

Goed dat je het woord 'bom' nog even verduidelijkt met een plaatje van het desbetreffende voorwerp :lol:

Je hebt wel gelijk, ik vind dat die variatie nu weg is. Dit soort lijstjes zou ik heel blij van worden :)

hotymoty schreef:
04. Adaro - Open Up

Maar wat is dit precies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 20:43 

Hardtraxx Elite

Bever schreef:
Goed dat je het woord 'bom' nog even verduidelijkt met een plaatje van het desbetreffende voorwerp :lol:

Je hebt wel gelijk, ik vind dat die variatie nu weg is. Dit soort lijstjes zou ik heel blij van worden :)

hotymoty schreef:
04. Adaro - Open Up

Maar wat is dit precies?

Open up was versie 1 van History, hij heeft de vocalen veranderd en de track hernoemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 20:58 

Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Bever schreef:

hotymoty schreef:
04. Adaro - Open Up

Maar wat is dit precies?

Open up was versie 1 van History, hij heeft de vocalen veranderd en de track hernoemd.

Goed voorbeeld. Het is ook zeker minder geworden, maar hij is in mijn ogen een van de laatste die dit verweten mag worden. Vergelijk het maar eens met de tracklist van veel andere dj's op dit moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 16:33 

Hardtraxx Veteran

Graag haak ik even in op deze boeiende discussie :)

Mij is namelijk het volgende opgevallen en ben benieuwd naar jullie mening:
Nieuwe artiesten die het zelf ''maken'' (lees een carrière), zoals Artifact en de heren van Sound Rush, lukt het wel om interessante setjes neer te zetten en artiesten die heel erg gepushed worden, lees een Act of Rage, totaal niet.

Sta ik hier alleen in of zijn er meerdere die dit zijn opgevallen?
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle