ja voor zover ik weet waren ze aan het filmen voor een videoclip van Hollow, maar das al echt lang geleden. misschien komt de videoclip binnenkort ofzowrote:Hoe zit het nou eigenlijk met Hollow? Want eerst mocht die er niet op, omdat ze er nog iets speciaals mee wilden doen oid, maar nu staat hij er wel gewoon tussen? Heb ik iets gemist?
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
HHardtraxxer
- 333 posts member since 2011
- last seen Nov 2016
wrote:
0 mb ?:P
-
HHardtraxxer
- 333 posts member since 2011
- last seen Nov 2016
Digital Punk je bent een held jongen!! Gewoon meteen Firestorm erin gooien zonder het exclusief te houden! Wat een BAZEN plaat !!!
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Mwoh, gaat wel. Wel lekker veel promo's.
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Top episode
de repeat knop staat aan 
Heerlijke episode! Zo mogen er meer volgen. 
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 18 days ago
Nu alweer offline
Benieuwd waar dat mee te maken heeft
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Zal wel met de Stampade remix van The Machine te maken hebben. Was bij Reverze ook zo, Youtube blokt alles wat House/EDM is en niet van het originele label account is.wrote:Nu alweer offlineBenieuwd waar dat mee te maken heeft
Niet de Noisecontrollers platen? Want BYM had laatst ook een video van Noisecontrollers zelf geclaimt.wrote:Zal wel met de Stampade remix van The Machine te maken hebben. Was bij Reverze ook zo, Youtube blokt alles wat House/EDM is en niet van het originele label account is.wrote:Nu alweer offlineBenieuwd waar dat mee te maken heeft
Het Engels van Digital Punk is wel een stuk verbeterd, fijn om te horen.
Aardige episode, maar helaas lijkt de "Radical Redemption" sound met veel hardcore achtige kicks en screeches erg populair te worden en daar heb ik persoonlijk niet zo veel mee. Maar goed, ik kan wel genieten van Starlight, Twist It, Black Out Remix, Noisecontrollers platen en in mindere mate Hollow. Rest is allemaal ook in orde op zich.
Aardige episode, maar helaas lijkt de "Radical Redemption" sound met veel hardcore achtige kicks en screeches erg populair te worden en daar heb ik persoonlijk niet zo veel mee. Maar goed, ik kan wel genieten van Starlight, Twist It, Black Out Remix, Noisecontrollers platen en in mindere mate Hollow. Rest is allemaal ook in orde op zich.
Kan me hier goed in vinden.wrote:Aardige episode, maar helaas lijkt de "Radical Redemption" sound met veel hardcore achtige kicks en screeches erg populair te worden en daar heb ik persoonlijk niet zo veel mee.
Vet dat I'm The King erin zit! Toffe sound
Veruit de dikste unleashed!!
Meteen verliefd op firestorm geworden man man man wat een goede track
De bfront remix mag er ook wezen heel vet!
Meteen verliefd op firestorm geworden man man man wat een goede track
De bfront remix mag er ook wezen heel vet!
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Ik vind dat Rotterdams Engels altijd grappig om te horen.wrote:Het Engels van Digital Punk is wel een stuk verbeterd, fijn om te horen.