Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 15:32 
 
Hardtraxx Veteran

Poepislekker schreef:
B-Front - Neophobia


lijkt wel verdacht veel vind je ook niet?


nou synth is wel heel anders,, ritme ook,, kicks gaan stukken harder,, melodie is ook niet hetzelfde maar lijkt er een beetje op. Dat is wel bij meer tracks :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 15:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

13 is epic van max enf en waverider
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 15:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Poepislekker schreef:
B-Front - Neophobia


lijkt wel verdacht veel vind je ook niet?


nou synth is wel heel anders,, ritme ook,, kicks gaan stukken harder,, melodie is ook niet hetzelfde maar lijkt er een beetje op. Dat is wel bij meer tracks :corn:


is gewoon dezelfde track in een nieuw jasje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 16:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

01. Max Enforcer - Gold (Original Mix)
02. Slim Shore - Syren
03. Beat Providers - ID
04. Zany - Psychedelic Trip
05. Digital Punk feat. MC Jeff - Warrior's Redemption
06. Slim Shore - Scars
07. Beat Providers - Stereo Provides
09. Digital Punk & B-Front - Awake
10. Digital Punk & B-Front - Elements
- interviews
11. ID
12. B-Front - Neophobia
13. Max Enforcer & Waverider - Epic
14. Slim Shore & B-Front - Scary Noises
15. Brennan Heart - Face The Enemy (Zany Remix)
16. B-Front - Sleepwalker
17. Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
18. B-Front & Slim Shore - Chemical
19. B-Front & Frontliner - Magic
20. Digital Punk & Profyler - Bringing The Funk
21. Human Resource - Dominator (Slim Shore Remix)
22. ID
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

de helden van de avond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 18:04 
 
Hardtraxx Newbie

01. Max Enforcer - Gold (Original Mix)
02. Slim Shore - Syren
03. Beat Providers - ID
04. Zany - Psychedelic Trip
05. Digital Punk feat. MC Jeff - Warrior's Redemption
06. Slim Shore - Scars
07. Beat Providers - Stereo Provides
08. Digital Punk & B-Front - Awake
09. Digital Punk & B-Front - Elements
10. ID
11. B-Front - Neophobia
12. Max Enforcer & Waverider - Epic
13. Slim Shore & B-Front - Scary Noises
14. Brennan Heart - Face The Enemy (Zany Remix)
15. B-Front - Sleepwalker
16. Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
17. B-Front & Slim Shore - Chemical
18. B-Front & Frontliner - Magic
19. Digital Punk & Profyler - Bringing The Funk
20. Human Resource - Dominator (Slim Shore Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 18:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet normaal deze set.
Diep respect :thumbsup:

Max Enforcer & Waverider - Epic

B-Front - Sleepwalker
:woot:
Heerlijk nunmer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

echt een dikke beukset daar hou ik van

en trouwens lekker feessie nix is te overtreffen xd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt geweldig !! Wat ging dit heerlijk los :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 00:00 
 
Hardtraxxer

Echt een kutset. Alleen maar dat keiharde emotieloze klotegebeuk. Hier hield de avond voor mij er wel mee op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 00:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
Echt een kutset. Alleen maar dat keiharde emotieloze klotegebeuk. Hier hield de avond voor mij er wel mee op..


Zo erg was het toch ook weer niet? Zeer zeker niet na die ''top 25'' en
de standaard set van Wildstylez, Headhunterz, Noisecontrollers & Frontliner.. was 4x niks.
Music made addict.. #2 in de top 25 aller tijden.. jongens jongens..
Mijn avond begon juist weer beter te worden toen deze helden aan de beurt waren.
Hoezo mogen Wildstylez, Headhunterz, Noisecontrollers & Frontliner voor Zany, DR, A2 en DR?
Timetable van niks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 02:45 
 
Hardtraxx Newbie

Mol schreef:
Q-Dominic schreef:
Echt een kutset. Alleen maar dat keiharde emotieloze klotegebeuk. Hier hield de avond voor mij er wel mee op..


Zo erg was het toch ook weer niet? Zeer zeker niet na die ''top 25'' en
de standaard set van Wildstylez, Headhunterz, Noisecontrollers & Frontliner.. was 4x niks.
Music made addict.. #2 in de top 25 aller tijden.. jongens jongens..
Mijn avond begon juist weer beter te worden toen deze helden aan de beurt waren.
Hoezo mogen Wildstylez, Headhunterz, Noisecontrollers & Frontliner voor Zany, DR, A2 en DR?
Timetable van niks?


DAt bedoel ik nou ook, voordat de laatste etappe voor de eindshow aan de gang ik had ik het juist gehad. Teveel van hetzelfde gek, een standaard melodielijn met alleen een andere toon, een pitchende kick wat allang tot het "been-there-done-that" verhaaltje behoort.

BF, BP, DP en SS maakten me juist weer wakker...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 10:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Orphagan schreef:
Mol schreef:
Q-Dominic schreef:
Echt een kutset. Alleen maar dat keiharde emotieloze klotegebeuk. Hier hield de avond voor mij er wel mee op..


Zo erg was het toch ook weer niet? Zeer zeker niet na die ''top 25'' en
de standaard set van Wildstylez, Headhunterz, Noisecontrollers & Frontliner.. was 4x niks.
Music made addict.. #2 in de top 25 aller tijden.. jongens jongens..
Mijn avond begon juist weer beter te worden toen deze helden aan de beurt waren.
Hoezo mogen Wildstylez, Headhunterz, Noisecontrollers & Frontliner voor Zany, DR, A2 en DR?
Timetable van niks?


DAt bedoel ik nou ook, voordat de laatste etappe voor de eindshow aan de gang ik had ik het juist gehad. Teveel van hetzelfde gek, een standaard melodielijn met alleen een andere toon, een pitchende kick wat allang tot het "been-there-done-that" verhaaltje behoort.

BF, BP, DP en SS maakten me juist weer wakker...



nou niet iedereen gaat in jou mening mee het hele stadion stond te stampen dus dan ben jij de enigste ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 10:35 
 

Q-Dominic schreef:
Echt een kutset. Alleen maar dat keiharde emotieloze klotegebeuk. Hier hield de avond voor mij er wel mee op..


Ja, ga maar weer lekker Live the Moment luisteren :').
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 11:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vond dit ook beetje te lang duren eigenlijk, doe mij dan maar hardcore of draai dit eerder
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 14:09 
 
Hardtraxx Newbie

weet niet zeker,
maar volgens mij is nr 3 van beat providers - phoenix
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 14:18 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Q-Dominic schreef:
Echt een kutset. Alleen maar dat keiharde emotieloze klotegebeuk. Hier hield de avond voor mij er wel mee op..


Ja, ga maar weer lekker Live the Moment luisteren :').


oee lekker makkelijk. :')
het lijkt op hardtraxx tegenwoordig wel alsof je alleen een echte liefhebber bent als je alleen maar van de keiharde ''melodie-loze'' hardstyle bent.
nee ik was het niet eens met die top 25 met mma. en live the moment had er ook uit gelaten mogen. Luister zelf vanaf 2004, en had graag ook veel ouder werk gehoord (maarjah de qlubtempo parade maakte veel goed :drool:)
Hou wel van echt hard nummer op z'n tijd maar niet een hele set vol. Heb dan liever beetje laaggepitchte hardcore.
maargoed, ga jij maar weer lekker ''echte'' hardstyle luisteren, ouwe liefhebber dat je bent :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 14:21 
 
Hardtraxxer

Mol schreef:
Q-Dominic schreef:
Echt een kutset. Alleen maar dat keiharde emotieloze klotegebeuk. Hier hield de avond voor mij er wel mee op..


Zo erg was het toch ook weer niet? Zeer zeker niet na die ''top 25'' en
de standaard set van Wildstylez, Headhunterz, Noisecontrollers & Frontliner.. was 4x niks.
Music made addict.. #2 in de top 25 aller tijden.. jongens jongens..
Mijn avond begon juist weer beter te worden toen deze helden aan de beurt waren.
Hoezo mogen Wildstylez, Headhunterz, Noisecontrollers & Frontliner voor Zany, DR, A2 en DR?
Timetable van niks?


die hadden inderdaad omgewisseld moeten worden, maar voor de rest niks te klagen hoor over de timetable :) maargoed mijn mening ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 14:22 
 
Hardtraxx Newbie

DJ Anthraxx schreef:


nou niet iedereen gaat in jou mening mee het hele stadion stond te stampen dus dan ben jij de enigste ;)


En gelijk hebben ze. Ik zat er gewoon doorheen dacht ik, totdat we een tandje gingen bijschakelen.. Zoals je zo'n feest als dit hoort af te maken in mijn ogen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha wat een gezeik, je moest erbij zijn zeg! Wat ging dat lekker op dat podium daar :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 15:52 
 
Hardtraxx Addict

Citaat:
oee lekker makkelijk.
het lijkt op hardtraxx tegenwoordig wel alsof je alleen een echte liefhebber bent als je alleen maar van de keiharde ''melodie-loze'' hardstyle bent.
nee ik was het niet eens met die top 25 met mma. en live the moment had er ook uit gelaten mogen. Luister zelf vanaf 2004, en had graag ook veel ouder werk gehoord (maarjah de qlubtempo parade maakte veel goed )
Hou wel van echt hard nummer op z'n tijd maar niet een hele set vol. Heb dan liever beetje laaggepitchte hardcore.
maargoed, ga jij maar weer lekker ''echte'' hardstyle luisteren, ouwe liefhebber dat je bent


Dit slaat egt nergens op, is Elements melodie loos? Als ik die set even goed luister zit in bijna alle nummers een melodie, dus dat melodieloze klopt niet echt :') En ga idd maar weer MMA luisteren ofzo :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 16:25 
 
Hardtraxxer

WZY schreef:
Citaat:
oee lekker makkelijk.
het lijkt op hardtraxx tegenwoordig wel alsof je alleen een echte liefhebber bent als je alleen maar van de keiharde ''melodie-loze'' hardstyle bent.
nee ik was het niet eens met die top 25 met mma. en live the moment had er ook uit gelaten mogen. Luister zelf vanaf 2004, en had graag ook veel ouder werk gehoord (maarjah de qlubtempo parade maakte veel goed )
Hou wel van echt hard nummer op z'n tijd maar niet een hele set vol. Heb dan liever beetje laaggepitchte hardcore.
maargoed, ga jij maar weer lekker ''echte'' hardstyle luisteren, ouwe liefhebber dat je bent


Dit slaat egt nergens op, is Elements melodie loos? Als ik die set even goed luister zit in bijna alle nummers een melodie, dus dat melodieloze klopt niet echt :') En ga idd maar weer MMA luisteren ofzo :aww:


sterk argument, een nummer eruit pikken waar een duidelijke melodie in zit :') .. denk dat iedereen prima snapt wat ik bedoel.
laat ik het anders maar gewoon raw-hardstyle noemen zoals het nu vaak genoemd wordt.. wordt m'n punt dan duidelijker voor je?
door je laatste opmerking zie ik trouwens ook al dat begrijpend lezen niet je sterkste kwaliteit is.. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 16:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@Q-Dominic: je hoeft nou niet de raw-hardstyle lief hebbers over 1 kant te scheren :thumbup:
Als jij je mening goed kan onderbouw accepteer ik dat dan iemand die alleen maar zegt dat het een goede of slechte release is. Dat is iets waar ik niet tegen kan. Ik discuseer graag namelijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 16:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
Mol schreef:
Q-Dominic schreef:
Echt een kutset. Alleen maar dat keiharde emotieloze klotegebeuk. Hier hield de avond voor mij er wel mee op..


Zo erg was het toch ook weer niet? Zeer zeker niet na die ''top 25'' en
de standaard set van Wildstylez, Headhunterz, Noisecontrollers & Frontliner.. was 4x niks.
Music made addict.. #2 in de top 25 aller tijden.. jongens jongens..
Mijn avond begon juist weer beter te worden toen deze helden aan de beurt waren.
Hoezo mogen Wildstylez, Headhunterz, Noisecontrollers & Frontliner voor Zany, DR, A2 en DR?
Timetable van niks?


die hadden inderdaad omgewisseld moeten worden, maar voor de rest niks te klagen hoor over de timetable :) maargoed mijn mening ;)


Ik snap je punt hoor, kan me wel enigszins voorstellen dat je er moe van wordt, dat raggen.
Gelukkig hou ik er wel van :loving:
@stefaneke: ik ken dominic al langer dan vandaag en dit is echt een opmerking die kant nog wal raakt,
aangezien je zelf nog niet 1 fatsoenlijk feest gehad hebt en zo makkelijk denkt te scoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 16:46 
 
Hardtraxxer

@ Tel:
Ben ik het helemaal mee eens :)
Daarom kan ik ook niet tegen opmerkingen als: ga maar weer lekker live the moment of mma luisteren.
Wil ook zeker niet Raw-Hardstyle liefhebbers over een kam scheren maar heb gewoon de laatste tijd het gevoel dat bepaalde artiesten en ''softere'' stijlen de grond in worden geboord en als iets maar snoeihard is het meteen top is .
Nog niet eens zo heel lang geleden was dat veel minder op hardtraxx..
Omdat iemand iets meer neigt naar de iets commercielere sound wordt die hier meteen de grond in geboord. En dat terwijl ik denk een stuk langer mee te gaan in de muziek dan een groot deel hier..
Ik geef toe dat meestal ik misschien af en toe ononderbouwde meningen in een zin geef (wat een kutset bijv..). Je kunt dan ook zeggen: ''Onderbouw het eens. Waarom dan?''
Ik val niemand persoonlijk aan om z'n smaak in ieder geval. En dat gebeurt te vaak hier tegenwoordig ;)

@ Mol:
Heerlijk meelevendheid! ;)
Was me verder t feestje wel hoor! Fantastisch hoe ze dat geluid zo goed hadden geregeld (in ieder geval waar ik stond!)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle