Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 16:03 

Bierkoning

Diffused - Heavy Noises #2:
[zippy]http://www36.zippyshare.com/v/73458689/file.html[/zippy]

Tracklist:
1. Wildstylez – Single Sound
2. Zany – Thugs (Noisecontrollers Remix)
3. The Pitcher – Little Bitch
4. The Prophet – Recession
5. TNT - Skinner
6. The Hose – The Piano Song (Collezione Autunno Inverno Mix)
7. Luna – Bring That Shit Back
8. Max Enforcer – Loudness (Original Mix)
9. Phrantic – Become One (Merge Mix)
10. Ruffneck & Miss Twilight – No Turning Back (The Machine Remix)
11. Tuneboy – Money Talks Bullshit Walks (Zatox Remix)
12. Sound Snatcherz – Snatchcity (Vortex & Impakt Remix)
13. Zany & Frequencerz – Quakers
14. Crypsis & Kold Konexion – Dust In Your Eyes (Original Mix)
15. Wash – Radio Alarm (Zatox Remix)
16. Crypsis & B-Front – Universe
17. Donkey Rollers – Innocent
18. The Beholder & Zany – Welcome The Darkness

Ditmaal gekozen voor een hoop (oudere) platen die je niet vaak meer hoort. Heb weer geprobeerd om hier en daar leuk mixwerk neer te zetten, wat wel aardig lukte. Alleen 13>14 is echt heel kut :P Bij het terugluisteren viel me ook op dat er af en toe een klein volumeverschil zit, excuus daarvoor.

Verder veel luisterplezier en feedback wordt zeer op prijs gesteld!

Gemixt met 2x Pioneer CDJ800 & 1x Behringer DDM4000
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 16:20 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Bij het terugluisteren viel me ook op dat er af en toe een klein volumeverschil zit, excuus daarvoor.

Makkelijk op te lossen door bijvoorbeeld het dB metertje op je mengpaneel net niet in het rood laten gaan. Als je dat bij alle platen doet blijft het volume gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 16:22 

Bierkoning

tomac schreef:
Pommer schreef:
Bij het terugluisteren viel me ook op dat er af en toe een klein volumeverschil zit, excuus daarvoor.

Makkelijk op te lossen door bijvoorbeeld het dB metertje op je mengpaneel net niet in het rood laten gaan. Als je dat bij alle platen doet blijft het volume gelijk.

Doe ik ook altijd, maar zat denk ik niet op te letten ofzo. Het is ook maar bij 1 of 2 nummers dat het opvalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 16:46 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
tomac schreef:
Pommer schreef:

Doe ik ook altijd, maar zat denk ik niet op te letten ofzo. Het is ook maar bij 1 of 2 nummers dat het opvalt.

Ah oke :thumbup: Heb even geluisterd, prima setje. Vooral van Thugs Remix naar Little Bitch lekkere overgang.
Laatste overgang en die je al zei waren wat minder. Rest prima, al heb ik een aantal tracks geskipt :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 17:53 

Hardtraxxer

Set luistert erg lekker weg alleen vind Innocent naar Welcome To Darkness een beetje erg groot verschil.. Innocent is namelijk lang niet zo ruig als Welcome To Darkness :P maar complimenten voor het mixwerk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 21:49 

Hardtraxx Veteran

Take this! Take that! UH!

Kijk, dat is gewoon al een kei fijne opening van de set zo :) Ga de rest ff luisteren, als er iets opvalt hoor je het nog wel ;)

EDIT. Van 13 naar 14 ligt hij er echt heel erg naast xd Maakt verder niet uit natuurlijk, iedereen maakt wel eens een kutmix, en gelukkig maak je het in de rest van de set meer dan goed door wel lekker te mixen :) Sowieso een heel erg fijne TL, ik zou zelf altijd de Alla Vecchia mix draaien van The Piano Song, buiten dat kan ik echt alleen maar positief zijn over de TL :) Goeie setjes, Pomerrrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 13:27 

Bierkoning

Bedankt allemaal!

@ UnnaturalSource
Kan ik me voorstellen ja, ik had Innocent sowieso wel wat eerder kunnen draaien.

@ Skribbler
Ja echt heel slecht die overgang haha, maar gelukkig bevalt ie verder :D Ik vind zelf deze mix van The Piano Song vetter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 13:52 

Hardtraxx Veteran

Ontzettend vet! Merge mix heuj, en Snatchcity :worship: hele vette lijst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 23:13 

Bierkoning

JVDM schreef:
Ontzettend vet! Merge mix heuj, en Snatchcity :worship: hele vette lijst.

Thanks! Blijven vette platen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 00:46 

Hardtraxx Veteran

Tracklist is super en zo, maar de geluidskwaliteit van de set is echt niet te doen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 13:45 

Bierkoning

Daveytl schreef:
Tracklist is super en zo, maar de geluidskwaliteit van de set is echt niet te doen :(

Luister je via zippy of heb je hem gedownload? Zit wel een aardig groot verschil in namelijk. Kan er verder niks aan doen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 20:17 

Bierkoning

Het probleem is inmiddels (dankzij Firetrap) opgelost, dus voortaan is de kwaliteit goed :)

Verder misschien nog mensen geluisterd?
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle