Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2009 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delete AUB
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2009 09:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Komen er AUB nog reacties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2009 11:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Net geluisterd
en het is weer een lekkere mix xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2009 13:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ty :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2009 14:35 
 
Hardtraxx Veteran

Neem hem ook mee. Ben bij dat je geen easyshare hebt gebruikt moet daar blijkbaar 500 sec bij wachten dus download ik deze eventjes. Commentaar krijg je zo snel mogelijk nog. Morgen ten laatste! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2009 16:59 
 
Hardtraxxer

kweet niet, kvind het een rare mix ...

die overgangen komen zo plots

en ongepast lijkt me ..

wel een dikke tracklist

mixwerk minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2009 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Addo schreef:
kweet niet, kvind het een rare mix ...

die overgangen komen zo plots

en ongepast lijkt me ..

wel een dikke tracklist

mixwerk minder


Zou niet weten hoe ik het beter moet doen met Traktor 2.6
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2009 03:08 
 
Hardtraxx Newbie

nou ik heb je setje gedownload ff beluisterd en gelet op de overgangen en viel me op dat de overgang van megasound naar push that feeling niet goed gelukt is omdat het niet synchroon liep, naar silentium is goed gelukt naar re generate it, vind ik maar raar omdat silentium ineens weg was zeg maar, naar channel KGBs vind ik te veel van het goeie, het word te druk dan, Naar Just Like you -> liep niet synchroon en is ook te druk omdat de midpart van Justlike you door de outro channel kgbs outro heen loopt en werd ook te druk vind ik, de overgang naar Hardsound was ook uit het niets, naar emotions is ook uit het niets, want ineens komt de opbouw van de qlimax erin, naar Instruments liep niet synchroon naar ti sento liep in het begin niet synchroon maar dat wist je later te verbetere, naar Elements liep ook niet synchroon, en je had ti sento niet door de qlimax van elements moete doorgaan want dat verpest de opbouw naar de qlimax toe, naar A kay A, klinkt niet echt goed omdat je die pas later er doorheen moet late lope als de outro komt, naar Tomorrow and Beyond ging wel goed.. naar Music or noize ben ik niet zo gecharmeerd van :P omdat het weer te veel word, met 2 kicks die door elkaar heen lope.. naar I Just cant stop is ook blijkbaar niet goed gelukt want het klinkt niet echt goed als je de opbouw naar qlimax van I Just cant Stop door de qlimax heen gooit van Music or Noize..

oftewel ik vind het geen goeie mix alhoewel de tracklist top is.

P.S.= Niet te veel aan je Volume zitte!

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2009 11:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Relayy schreef:
nou ik heb je setje gedownload ff beluisterd en gelet op de overgangen en viel me op dat de overgang van megasound naar push that feeling niet goed gelukt is omdat het niet synchroon liep, naar silentium is goed gelukt naar re generate it, vind ik maar raar omdat silentium ineens weg was zeg maar, naar channel KGBs vind ik te veel van het goeie, het word te druk dan, Naar Just Like you -> liep niet synchroon en is ook te druk omdat de midpart van Justlike you door de outro channel kgbs outro heen loopt en werd ook te druk vind ik, de overgang naar Hardsound was ook uit het niets, naar emotions is ook uit het niets, want ineens komt de opbouw van de qlimax erin, naar Instruments liep niet synchroon naar ti sento liep in het begin niet synchroon maar dat wist je later te verbetere, naar Elements liep ook niet synchroon, en je had ti sento niet door de qlimax van elements moete doorgaan want dat verpest de opbouw naar de qlimax toe, naar A kay A, klinkt niet echt goed omdat je die pas later er doorheen moet late lope als de outro komt, naar Tomorrow and Beyond ging wel goed.. naar Music or noize ben ik niet zo gecharmeerd van :P omdat het weer te veel word, met 2 kicks die door elkaar heen lope.. naar I Just cant stop is ook blijkbaar niet goed gelukt want het klinkt niet echt goed als je de opbouw naar qlimax van I Just cant Stop door de qlimax heen gooit van Music or Noize..

oftewel ik vind het geen goeie mix alhoewel de tracklist top is.

P.S.= Niet te veel aan je Volume zitte!

:thumbup:


Ik heb ook niet aan de volume knop gezeten.
Zoiets heet BITRATE.
Maar zoals jij eht allemala afkraakt vind ik erg overdreven.
EN juist de overgang naar Channel KGBS is supper, want in1x hoor je dat stukje dat ie wat vertelt, en dan is net het vorige nmmr met een bass afgelopen.
Dus ik weet neit wat daar zo slecht aan is, want zo gata ie b.v ook in de Top 40 bij Fear FM, dus wou je zeggen dat die ook slecht is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2009 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man leer gewoon tegen kritiek kunnen. :/
En over jezelf praten alsof je alles SUPER doet is nogal hypcriet... Leer gewoon van je fouten en verwerk je kritiek in de volgende mix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2009 15:32 
 
Hardtraxx Newbie

ik geef alleen een paar punten aan waar het verbeterd zou kunne worden. >.< je zet je mix op een site en dan hoef je niet te verwachte dat je de hemel word in geprezen door iedereen, zijn mense (zoals ik dus..) die daar op bepaalde dingen letten en het alleen geven. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2009 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Relayy schreef:
ik geef alleen een paar punten aan waar het verbeterd zou kunne worden. >.< je zet je mix op een site en dan hoef je niet te verwachte dat je de hemel word in geprezen door iedereen, zijn mense (zoals ik dus..) die daar op bepaalde dingen letten en het alleen geven. :)

Dat is prima hoor.
Ik was het met 1 punt alleen neit eens. smaken verschillen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2009 17:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Man leer gewoon tegen kritiek kunnen. :/
En over jezelf praten alsof je alles SUPER doet is nogal hypcriet... Leer gewoon van je fouten en verwerk je kritiek in de volgende mix.


Als jij even het nieuwsbericht terug wil halen waar ik mezelf de hemel is prijs, zou mooi wezen;)
Wens je veel suc-6 met zoeken trouwens.
Ik heb ook nergens gezet dat ik me set SUPER vond, ik zij dat sommige overgangen redelijk gelukt waren.
Lezen is moeilijk tiegenwoordig ofniet PIK
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2009 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Maar zoals jij eht allemala afkraakt vind ik erg overdreven.
EN juist de overgang naar Channel KGBS is supper


maargoed houd lekker de illusie dat je goed tegen kritiek kan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2009 22:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Citaat:
Maar zoals jij eht allemala afkraakt vind ik erg overdreven.
EN juist de overgang naar Channel KGBS is supper


maargoed houd lekker de illusie dat je goed tegen kritiek kan ;)


Als je goed leest, stata daar dat het over 1 overgang gaat, en NIET over d ehele set moat
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2009 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch een beetje raar dat je om opbouwende kritiek vraagt, daarna nogmaals "smeekt" om een reactie en dan zo reageert als iemand zo netjes, vind ik, uitlegt wat hij/zij van je setje vindt.

Ik sla even over deze keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2009 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Toch een beetje raar dat je om opbouwende kritiek vraagt, daarna nogmaals "smeekt" om een reactie en dan zo reageert als iemand zo netjes, vind ik, uitlegt wat hij/zij van je setje vindt.

Ik sla even over deze keer.

Ik vroeg om opbouwende kritiek, niet om afgekraakt te worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2009 14:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DJBravo schreef:

Ik heb ook niet aan de volume knop gezeten.
Zoiets heet BITRATE.
Maar zoals jij eht allemala afkraakt vind ik erg overdreven.
EN juist de overgang naar Channel KGBS is supper, want in1x hoor je dat stukje dat ie wat vertelt, en dan is net het vorige nmmr met een bass afgelopen.
Dus ik weet neit wat daar zo slecht aan is, want zo gata ie b.v ook in de Top 40 bij Fear FM, dus wou je zeggen dat die ook slecht is?


haha dit is echt grappig, je wilt opbouwende kritiek, KRIJG je opbouwende kritiek, moet ie niet zo zeiken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2009 15:40 
 
Hardtraxx Veteran

Jaa terug Ontopic nu! Iemand nog andere opmerkingen ofso? Ik heb hem nog niet kunnen beluisteren! Sorry jongen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2009 15:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Jaa terug Ontopic nu! Iemand nog andere opmerkingen ofso? Ik heb hem nog niet kunnen beluisteren! Sorry jongen :$


Gooi em maar dicht joh;)
Weet toch dat het nog neit helemaal top is die mix, maar ik ben een beginner;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2009 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

DJBravo schreef:
Gooii em maar dicht joh;)
Weet toch dat het nog neit helemaal top is die mix, maar ik ben een beginner;)


Nauw als je juist een beginner bent hoop ik dat je zoveel mogelijk commentaar krijgt ;) Maar als ze over kritiek enzo bezig zijn de hele tijd is het voor jouw ook niet echt prettig om dit de hele tijd te lezen. Daar wijs ik gewoon eventjes op ;) Als je echt wilt dat ik em dicht gooi zeg je het maar, maar ik zou hem nog eventjes open laten hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2009 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
DJBravo schreef:
Gooii em maar dicht joh;)
Weet toch dat het nog neit helemaal top is die mix, maar ik ben een beginner;)


Nauw als je juist een beginner bent hoop ik dat je zoveel mogelijk commentaar krijgt ;) Maar als ze over kritiek enzo bezig zijn de hele tijd is het voor jouw ook niet echt prettig om dit de hele tijd te lezen. Daar wijs ik gewoon eventjes op ;) Als je echt wilt dat ik em dicht gooi zeg je het maar, maar ik zou hem nog eventjes open laten hoor ^^

Is goed;)
Laat em maar even open
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2009 01:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sorry Brt ik hou wel op met mijn flauwe opmerkingen :lol:
vind het een mooie tracklist, maar voor de rest ben ik het deels eens met Relayy, MAAR zeg ik erbij, voor een beginner echt niet slecht :thumbup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle