Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 17:21 
 
Hardtraxxer

Degos & Re-Done @ Theracords Radioshow 196
https://archive.org/download/196DegosRe ... e-done.mp3

Deze set is uit 2012, dus ik weet niet of dit het juiste topic hiervoor is, maar wilde hem graag even delen want ik denk dat weinigen deze hebben geluisterd en dat velen hier de set zullen waarderen. Heb het maar bij de titel gezet, zodat mensen niet teleurgesteld worden die denken dat het een nieuwe set is.

Voor mij is dit een van de beste sets ooit, perfect gewoon. Het niveau wat Degos & Re-Done toendertijd hadden was echt ongekend, nog steeds vind ik ze erg goed, maar qua platenkeuze vond ik ze destijds beter en een stuk gevarieerder.

In ieder geval, mocht je deze set nog niet geluisterd hebben, zet hem aan en geniet ervan!

Tracklist:

1. Max B. Grant - No Good
2. The Beholder & Max Enforcer - The Underground
3. DHHD - The Anthem
4. Gerardo Roschini - Drummachine
5. Jones & B-front - Lunatick
6. Droid - Ger Man (The Raiders Remix)
7. Speedwave - Hear the Drummer Get Wicked
8. The Beholder & Balistic ft. Max Enforcer - Bigger, Better, Louder!
9. Geck-o - How Low Can You Go
10. DJ Zany - Razr
11. Donkey Rollers - Justice 4 All
12. Degos & Re-Done - Crisis
13. B-Front - Virus
14. Tartaros & Juized - The Dungeon (DJ Thera Remix)
15. Zany Meets The Beholder - Annihilating
16. Degos & Re-Done - Synthgeweld 2012
17. Bloodcage - Strangle & Mutilate (Negative A & Counterfeit Remix)
18. Hamunaptra & Ophidian - Darkness Incarnate
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 07:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mee eens. Degos en re done boeit me al jaren niet meer, maar vond ze een periode lang erg sterke platen en mixjes maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Mee eens. Degos en re done boeit me al jaren niet meer, maar vond ze een periode lang erg sterke platen en mixjes maken.

Dit was hun top periode :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 18:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Leonidas schreef:
Mee eens. Degos en re done boeit me al jaren niet meer, maar vond ze een periode lang erg sterke platen en mixjes maken.

Dit was hun top periode :D

Vergeet deze niet! https://lsdb.nl/set/140703/degos-re-done-q-base-2013-hangar-07-09-13
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 18:38 
 
Hardtraxxer

Of die van Defqon 2013 dan .. pfff zo goed. Heerlijke mix tussen oldschool en nieuwe knallers. Deze jongens deden echt alles goed in die tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 18:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

alexxie schreef:
Of die van Defqon 2013 dan .. pfff zo goed. Heerlijke mix tussen oldschool en nieuwe knallers. Deze jongens deden echt alles goed in die tijd.

Met heerlijk mixwerk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 18:47 
 
Hardtraxxer

Seeker Of Fire schreef:
alexxie schreef:
Of die van Defqon 2013 dan .. pfff zo goed. Heerlijke mix tussen oldschool en nieuwe knallers. Deze jongens deden echt alles goed in die tijd.

Met heerlijk mixwerk :)

Absoluut, dat zijn ze gelukkig ook nog niet verleerd. ;)
Heb hun samen met Crypsis en The Geminizers wel altijd een van de betere gevonden uit de scene qua mix skills.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2016 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

alexxie schreef:
Heb hun samen met Crypsis en The Geminizers wel altijd een van de betere gevonden uit de scene qua mix skills.


:yes: :yes: . D&R is wel een partij afgezakt tegenwoordig qua platenkeuze en al, als je dit soort setjes voorbij ziet komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2016 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker mee eens, wel jammer om te zien dat het nu zoveel minder is geworden. Hun set op Loudness 2013 heb ik ook best vaak geluisterd, tof dat ze er toen best veel ouder spul bij pakten.
https://lsdb.nl/set/144419/degos-re-don ... 3-16-11-13
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2016 13:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Henk-Jan schreef:
Leonidas schreef:
Mee eens. Degos en re done boeit me al jaren niet meer, maar vond ze een periode lang erg sterke platen en mixjes maken.

Dit was hun top periode :D

Vergeet deze niet! https://lsdb.nl/set/140703/degos-re-done-q-base-2013-hangar-07-09-13

Dit was zo vet, Ruff door de hangar :love:

Je ziet helaas wel bij 9/10 artiesten dat ze na verloop van tijd toch steeds meer draaien wat het grootste deel van het publiek wil/verwacht, in plaats van wat ze zelf het liefst zouden willen. Ergens ook wel logisch, maar het komt de diversiteit niet ten goede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2016 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch hebben ze het lang "volgehouden" om erg hun eigen ding te blijven doen, als je ziet wat voor setjes ze op feesten als Defqon en Q-base gedraaid hebben, om te smullen :drool:

Ze zijn sowieso altijd heel snel geweest met het veranderen van hun stijl, er was een periode dat letterlijk elke track weer totaal anders was als de tracks daarvoor, dus wie weet verbazen ze binnenkort weer met een pareltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2016 15:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Zeker mee eens, wel jammer om te zien dat het nu zoveel minder is geworden. Hun set op Loudness 2013 heb ik ook best vaak geluisterd, tof dat ze er toen best veel ouder spul bij pakten.
https://lsdb.nl/set/144419/degos-re-don ... 3-16-11-13


Man man man. Als ze dit nu eens live voorschotelen weet ik niet waar ik het zoeken moet. Zo vet :worship:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle