Hier ook.wrote:01:37 Adrenalize & B-Front - Elektronic Symphony
05:31 B-Frontliner - World Outside
Verdomme de beste twee platen net gemist
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
Ja ik dacht aan het einde van het set exact hetzelfde, dat ik gewoon letterlijk alleen maar fantastische tracks gehoord heb. Was ook al weer even geleden dat ik een B-Front set heb meegemaakt, maar zo'n stage, met het langzaam donker worden en de show die maximaal aangaat + al die vette nummers.
Kip-pen-vel. Wat mega goed was dit
Edit: geluid op de main ook nog nooit zo goed gehad, aantal jaar terug kon je nog zonder oordoppen met elkaar lullen tijdens de laatste setjes, maar dat was dit jaar wel anders.
Kip-pen-vel. Wat mega goed was dit
Edit: geluid op de main ook nog nooit zo goed gehad, aantal jaar terug kon je nog zonder oordoppen met elkaar lullen tijdens de laatste setjes, maar dat was dit jaar wel anders.
Last edited by Rickzel on 02 Jul 2019 12:12, edited 1 time in total.
Alleen die plaat met Rejecta doet me weinig, verder genoten

Hele vette set dit. Mooi dat Q dit gewoon op de Red zet als laatste.
Kwaliteit!
Jep, dit was een hele fijne en waardige afsluiting op de main, de nieuwe platen klinken ook stuk voor stuk goed. Gelukkig nog een aantal platen van andere artiesten er doorheen, wat het verfrissend maakte.
Van begin tot eind genoten van deze set, die nieuwe ID is ook weer heerlijk 
-
FHardtraxxer
- 204 posts member since 2015
Was perfect dat hij na Radical stond. Gaf hem de ruimte om de man van de avond worden. Hij verdient het!
Verdomme, Roughstate heeft 'm verwijderd... 
Waarom?wrote:Verdomme, Roughstate heeft 'm verwijderd...
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Waarschijnlijk door de grote hoeveelheid aan nieuwe/unreleased tracks die B-Front heeft gedraaid.
Ah, 't zou daar wel mee te maken hebben gehad inderdaad. Blij dat ik hem vanmiddag nog even bekeken heb.wrote:Waarschijnlijk door de grote hoeveelheid aan nieuwe/unreleased tracks die B-Front heeft gedraaid.
-
THardtraxx Addict
- last seen Oct 2023
Ik had hem voor de zekerheid een paar dagen geleden gedownload want ik wist 100% zeker dat dit zou gebeuren.wrote:Ah, 't zou daar wel mee te maken hebben gehad inderdaad. Blij dat ik hem vanmiddag nog even bekeken heb.wrote:Waarschijnlijk door de grote hoeveelheid aan nieuwe/unreleased tracks die B-Front heeft gedraaid.
Ik kijk wel ff of ik een zippy online kan gooien.
https://www63.zippyshare.com/v/k3TekduC/file.html
-
JHardtraxxer
- 149 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Dankuuwrote:Ik had hem voor de zekerheid een paar dagen geleden gedownload want ik wist 100% zeker dat dit zou gebeuren.wrote:Ah, 't zou daar wel mee te maken hebben gehad inderdaad. Blij dat ik hem vanmiddag nog even bekeken heb.wrote:Waarschijnlijk door de grote hoeveelheid aan nieuwe/unreleased tracks die B-Front heeft gedraaid.
Ik kijk wel ff of ik een zippy online kan gooien.
https://www63.zippyshare.com/v/k3TekduC/file.html
Das toch raar? Alle Roughstate sets stonden erop namelijk, dat doen ze tenslotte ''zelf'', mijn vermoeden is dat Q hier een handje in heeftwrote:Waarschijnlijk door de grote hoeveelheid aan nieuwe/unreleased tracks die B-Front heeft gedraaid.
Holy shit wat een set
Bewijst maar weer waarom B-Front voor mij de absolute nummer 1 is, en ook altijd zal blijven.
Precies! Hij zou ook altijd mijn nummer 1 blijven wat betreft hardstyle.wrote:Holy shit wat een setBewijst maar weer waarom B-Front voor mij de absolute nummer 1 is, en ook altijd zal blijven.
-
THardtraxx Addict
- last seen Oct 2023
Q-Dance heeft de set upgeload op hun eige channel.
Als je hem dan gelijk ff post?wrote:Q-Dance heeft de set upgeload op hun eige channel.
View on YouTube
-
THardtraxx Addict
- last seen Oct 2023
Ik ben toch de OPwrote:Als je hem dan gelijk ff post?wrote:Q-Dance heeft de set upgeload op hun eige channel.![]()
View on YouTube
Ik had hem gelijk aangepast.
Oh jezus goede avondwrote:Ik ben toch de OPwrote:Als je hem dan gelijk ff post?wrote:Q-Dance heeft de set upgeload op hun eige channel.![]()
View on YouTube![]()
Ik had hem gelijk aangepast.
-
THardtraxx Addict
- last seen Oct 2023
Kan gebeuren, het ziet er naar uit dat je helemaal uitgeput bent en vroeg naar bed gaat vandaag.wrote: Oh jezus goede avond![]()
slaaplekker alvast
gr
Dat is correct!wrote:Kan gebeuren, het ziet er naar uit dat je helemaal uitgeput bent en vroeg naar bed gaat vandaag.wrote: Oh jezus goede avond![]()
slaaplekker alvast
gr
bedankt, jij ook.
Mvg
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Wat een set