Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2016 13:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-Front | RED | Saturday | Defqon.1 Weekend Festival




Tracklist:
1. B-Front - Blackness
2. Alpha² & B-Front - Liberate (E-Force Remix)
3. B-Frontliner - World Outside
4. B-Front - Undiscovered
5. B-Front & Hard Driver - One By One
6. B-Front - Dream World
7. Alpha² & Ran-D - Blinded
8. B-Front - Silent Scream
9. Noisecontrollers - E=NC²
10. B-Front & Alpha2 - Lost
11. B-Front & Zany - Underworld
12. B-Front & Phuture Noize - The Paradox
13. B-Front - Dark Moon
14. Zaza Front - Grote Dikke Bassplaat
15. B-Freqz - Techno
16. B-Front - We Are One
17. Adaro - Murder
18. B-Front - Mysterias
19. B-Front & Warface - Pandemonium
20. Digital Punk & B-Front ft. MC Alee - Take It All
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2016 14:00 
 
Hardtraxx Addict

4 is B-Front - Undiscovered (en iedereen maakt wel is een fout)
11 is B-Front & Zany - Underworld

en 8 is een nieuwe TBA van B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2016 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JB12394 schreef:
4. ?? ernstige zaak

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2016 14:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pandemonium schreef:
4 is B-Front - Undiscovered (en iedereen maakt wel is een fout)

Foei :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2016 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

9 is niet Surge of Power maar E=NC2. Leuk dat hij die draait trouwens.
Verder was het ook een fijne set :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2016 14:21 
 
Hardtraxxer

The Paradox <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2016 16:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bob is een baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2016 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke set! Vind de collabs met Warface en Digital Punk ook best goed gelukt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2016 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb zo genoten van dit setje, heerlijk weertje, zonnetje dat onder begon te gaan. Het was fantastisch :$

Fanboy overload :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2016 17:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik heb zo genoten van dit setje, heerlijk weertje, zonnetje dat onder begon te gaan. Het was fantastisch :$

Fanboy overload :lol:

Hier ook :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2016 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke haarkleur vermelding in de titel. Verder een heerlijk setje ^^ . Blijft een baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2016 18:24 
 
Donateur

Pff veel beter kom je ze niet tegen (L)
Grote dikke bassplaat mag er van mij wel uit trouwens..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2016 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Rickzel schreef:
Ik heb zo genoten van dit setje, heerlijk weertje, zonnetje dat onder begon te gaan. Het was fantastisch :$

Fanboy overload :lol:

Hier ook :$


Ik ook :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2016 12:43 
 
Hardtraxxer

Silent Scream, wat een pareltje :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2016 13:18 
 
Hardtraxx Veteran

The Paradox! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2016 18:08 
 

kon die Josti met dat fluitje niet beter thuis blijven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2016 23:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Baas set!!

The paradox :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 18:31 
 

stefaneke schreef:
kon die Josti met dat fluitje niet beter thuis blijven?


Vorig jaar ook al bij de helft van de sets 2 hoeren die met fluitjes aandacht willen :nono:

Als ik die een keer tegenkom op een feestje douw ik dat fluitje dr strot in
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 22:49 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Ik heb zo genoten van dit setje, heerlijk weertje, zonnetje dat onder begon te gaan. Het was fantastisch :$

Precies dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pandemonium schreef:
4 is B-Front - Undiscovered (en iedereen maakt wel is een fout)

>.<
Maarja, iedereen maakt wel eens een fout...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry, m'n autisme kon de tracklist in de OP niet handelen. Wat een setje trouwens :love:

1. B-Front - Blackness
2. Alpha² & B-Front - Liberate (E-Force Remix)
3. B-Frontliner - World Outside
4. B-Front - Undiscovered
5. B-Front & Hard Driver - One By One
6. B-Front - Dream World
7. Alpha² & Ran-D - Blinded
8. B-Front - Silent Scream
9. Noisecontrollers - E=NC²
10. B-Front & Alpha2 - Lost
11. B-Front & Zany - Underworld
12. B-Front & Phuture Noize - The Paradox
13. B-Front - Dark Moon
14. Zaza Front - Grote Dikke Bassplaat
15. B-Freqz - Techno
16. B-Front - We Are One
17. Adaro - Murder
18. B-Front - Mysterias
19. B-Front & Warface - Pandemonium
20. Digital Punk & B-Front ft. MC Alee - Take It All
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 14:15 
 
Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
Pandemonium schreef:
4 is B-Front - Undiscovered (en iedereen maakt wel is een fout)

>.<
Maarja, iedereen maakt wel eens een fout...


Godverdomme dat er zulke mensen zoals jouw bestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I see what you did there xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 19:12 
 
Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
I see what you did there xd


???
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jouw
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle