Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-12-2019, 19:21 

Hardtraxx Veteran

Denkeleda schreef:
Wat was dit geweldig om mee te maken. Hulde aan deze twee heren! :worship:

Eens, was gruwelijk gaaf :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-12-2019, 20:34 

Hardtraxx Veteran

Hier heb ik mijn rug echt op gesloopt :lol: Heerlijke set, stijltje verveelt gewoon niet en klapt er altijd behoorlijk op los. Ook die Feest tracks vervelen mij live gewoon niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-12-2019, 21:53 

Hardtraxx Elite

Ja, dit was echt genieten. Heerlijke set van deze 2 heren. Nu lekker thuis aan het nagenieten. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-12-2019, 01:30 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Precies wat we konden verwachten en oh zo lekker. Als ik dan toch een minpunt op moet noemen, dan is dat het feit dat ze nooit eens platen van Antidote draaien (m.u.v. Promised Land die er ook elke set wel in zit). Zou een gat in de lucht springen als ik eindelijk eens God is a DJ zou horen bijvoorbeeld.

Dit!! Promised Land vind ik persoonlijk ook nog eens een van de saaiere platen van dat album..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-12-2019, 11:27 

Hardtraxx Newbie

Dat stukje op 30:30, van welk nummer is dat? Ik kan er maar niet opkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-12-2019, 11:54 

Hardtraxx Addict

Denkeleda schreef:
Dat stukje op 30:30, van welk nummer is dat? Ik kan er maar niet opkomen.

Ongelezen bericht Geplaatst op 05-12-2019, 12:22 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 05-12-2019, 18:04 

Hardtraxx Addict

Echt een heerlijke set. Die overgang van Twilight Zone naar Lake of Fire, Tweede climax van Love on Fire, Feeling Inside :drool: :loving: En wat een gruwelijk jaar hebben deze heren weer achter de rug zeg. Zit geen enkele matige plaat tussen, stuk voor stuk meesterwerken. B-Front en D-Block & S-Te-Fan by far mijn favoriete artiesten dit jaar, petje af mannen.

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-12-2019, 18:05 

Hardtraxx Veteran

Ik ben helemaal mee met het feit dat hun muziek tegenwoordig echt geweldig klinkt, het zal live ook wel een topset geweest zijn. Had ik hoogst waarschijnlijk zelf ook gevonden. Maar een klein beetje meer variatie had wel gemogen imo. 2 a 3 oudere of meer verrassende platen had de set wel wat meer kleur gegeven. Nieuwe platen zijn overigens ook wel weer van hoge kwaliteit seg!
Antwoord op onderwerp Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle