Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
Had gehoopt op The Speed Of Sound :$

05. Isaac & D-Block & S-te-Fan - The Speed Of Sound
?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 00:18 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik heb dit gelukkig op de tribune gevolgd, k heb de set voor mijn gevoel 't zelfde nummer gehoord....
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Gold mocht vervangen worden door iets anders :), Voor de rest wel lekker setje


Dat vond ik samen met Start Rocking Remix het hoogtepunt van deze set! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 15:46 
 
Artiest

heeft dbstf geen uur gedraaid dan, omdat er maar 11nrs staan, of is het niet in zn geheel uitgezonden ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgensmij ben ik 1 van de weinig die dit een lekkere set vondt.. Echt dik dat ze Anger heb ge-edit met normale climax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheDizZorder schreef:
heeft dbstf geen uur gedraaid dan, omdat er maar 11nrs staan, of is het niet in zn geheel uitgezonden ??

Niet heel lang nee.
Wildstylez & NC hadden dus een half uur, Zatox had 80 min en de hardcore act 70 min ofzo. Tijd werd gewonnen bij TNT, DBSTF en PP Live.
Jammer, want kortere setjes hoeft van mij niet ;). Dan heb je nog minder tijd om te varieren en orgineel te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 17:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
TheDizZorder schreef:
heeft dbstf geen uur gedraaid dan, omdat er maar 11nrs staan, of is het niet in zn geheel uitgezonden ??

Niet heel lang nee.
Wildstylez & NC hadden dus een half uur, Zatox had 80 min en de hardcore act 70 min ofzo. Tijd werd gewonnen bij TNT, DBSTF en PP Live.
Jammer, want kortere setjes hoeft van mij niet ;). Dan heb je nog minder tijd om te varieren en orgineel te doen.


Het was echt een klote TT, TNT die maar 40 min aan het draaien waren, en zomaar afgekapt werden.. vet raar allemaal..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwaah een van de mindere setjes, Mad House & Loop Machine vind ik trouwens best wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 00:34 
 
Hardtraxx Newbie

Sjongejonge zeg, de enige plaat die ik écht wilde horen was Revelation en dan komen ze met zo'n fucked up remix aanzetten. 't Origineel is ZOVEEL beter! Precies 't zelfde verhaal voor Evolutions overigens, zullen niet súper veel mensen zijn die de originele plaat kennen, maar ook veel beter dan die wazige remix.. :')
En wat de rest betreft.. DBSTF hadden van mij écht niet gehoeven, niet veel bijzonders aan gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 00:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eline schreef:
Sjongejonge zeg, de enige plaat die ik écht wilde horen was Revelation en dan komen ze met zo'n fucked up remix aanzetten. 't Origineel is ZOVEEL beter! Precies 't zelfde verhaal voor Evolutions overigens, zullen niet súper veel mensen zijn die de originele plaat kennen, maar ook veel beter dan die wazige remix.. :')
En wat de rest betreft.. DBSTF hadden van mij écht niet gehoeven, niet veel bijzonders aan gehad!


Tuurlijk kennen veel mensen Evolutions origineel, iig toen vond ik dbstf nog wel erg vet altijd, dit setje spreekt mij niet egt aan nee, madhouse wel een leuke plaat btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 01:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hunt schreef:
Tijdens deze set hebben we ff een pauze ingelast, maar wat ik ervan heb meegekregen klonk wel netjes. Voor hun doen nog een redelijk tempo en harde set. Viel me op dat de kicks in de nieuwe tracks veel beter zijn als wat ze hiervoor hadden, ze zijn veel voller/zwaarder. Positieve verandering!

Er zit iig meer tempo achter, waardoor de tracks wat krachtiger klinken. Ik kan het alleen maar toejuichen inderdaad (Together had ik dit ook al, maar nu lijken ze ook richting kortere breaks te gaan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 11:47 
 
Hardtraxxer

Hoop dat ze bij anger de anti-climax er hebben uitgehaald want die melodie was Machtig :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 16:16 
 
Hardtraxxer

Speakafreak schreef:
Hoop dat ze bij anger de anti-climax er hebben uitgehaald want die melodie was Machtig :woot:


Laat die anti-climax maar mooi zitten. Kan me niet voorstellen dat die melodie een lekkerdere drive of meer energie heeft dan die anti-climax
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet zeggen.. ik gng aardig los bij anger climax edit :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet zeggen dat ik het best een aardige set vind, luistert lekker weg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 16:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeer lekkere set!! Madhouse, Anger (edit), Loopmachine :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 17:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

madhouse & loopmachine! :bomb: :bomb:

die melo van madhouse vind ik niet zo goed maar die anti is echt :bomb: :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 20:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

moet zeggen dat ik meer had verwacht gezien zij die XQ krijgen..

kaartjes voor XQ komen dus hier het huis niet in
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 16:46 
 
Hardtraxxer

Ze boeken weer eens een beetje vooruitgang na een zeer slechte periode :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://podcast.q-dance.nl/audio/59.Qlim ... -DBSTF.mp3
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 01:28 
 

D-Block & S-te-Fan - Loopmachine :bomb: zo wat is die lekker!!!!

gewoon heerlijke set :thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle