Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
KickinAzz wrote:Had gehoopt op The Speed Of Sound :$
05. Isaac & D-Block & S-te-Fan - The Speed Of Sound
?
Hardtraxx Newbie
11 posts member since 2010
last seen Jun 2012
Ik heb dit gelukkig op de tribune gevolgd, k heb de set voor mijn gevoel 't zelfde nummer gehoord....
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Lowrenz wrote: Gold mocht vervangen worden door iets anders :), Voor de rest wel lekker setje
Dat vond ik samen met Start Rocking Remix het hoogtepunt van deze set! :)
T
Artiest
1037 posts member since 2009
last seen May 2022
heeft dbstf geen uur gedraaid dan, omdat er maar 11nrs staan, of is het niet in zn geheel uitgezonden ??
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Volgensmij ben ik 1 van de weinig die dit een lekkere set vondt.. Echt dik dat ze Anger heb ge-edit met normale climax!
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
TheDizZorder wrote:heeft dbstf geen uur gedraaid dan, omdat er maar 11nrs staan, of is het niet in zn geheel uitgezonden ??
Niet heel lang nee.
Wildstylez & NC hadden dus een half uur, Zatox had 80 min en de hardcore act 70 min ofzo. Tijd werd gewonnen bij TNT, DBSTF en PP Live.
Jammer, want kortere setjes hoeft van mij niet ;). Dan heb je nog minder tijd om te varieren en orgineel te doen.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Khadber wrote:
TheDizZorder wrote:heeft dbstf geen uur gedraaid dan, omdat er maar 11nrs staan, of is het niet in zn geheel uitgezonden ??
Niet heel lang nee.
Wildstylez & NC hadden dus een half uur, Zatox had 80 min en de hardcore act 70 min ofzo. Tijd werd gewonnen bij TNT, DBSTF en PP Live.
Jammer, want kortere setjes hoeft van mij niet ;). Dan heb je nog minder tijd om te varieren en orgineel te doen.
Het was echt een klote TT, TNT die maar 40 min aan het draaien waren, en zomaar afgekapt werden.. vet raar allemaal..
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Mwaah een van de mindere setjes, Mad House & Loop Machine vind ik trouwens best wel vet.
E
Hardtraxx Newbie
22 posts member since 2009
last seen Oct 2012
Sjongejonge zeg, de enige plaat die ik écht wilde horen was Revelation en dan komen ze met zo'n fucked up remix aanzetten. 't Origineel is ZOVEEL beter! Precies 't zelfde verhaal voor Evolutions overigens, zullen niet súper veel mensen zijn die de originele plaat kennen, maar ook veel beter dan die wazige remix.. :')
En wat de rest betreft.. DBSTF hadden van mij écht niet gehoeven, niet veel bijzonders aan gehad!
Hardtraxxer
191 posts member since 2010
last seen Aug 2012
Eline wrote:Sjongejonge zeg, de enige plaat die ik écht wilde horen was Revelation en dan komen ze met zo'n fucked up remix aanzetten. 't Origineel is ZOVEEL beter! Precies 't zelfde verhaal voor Evolutions overigens, zullen niet súper veel mensen zijn die de originele plaat kennen, maar ook veel beter dan die wazige remix.. :')
En wat de rest betreft.. DBSTF hadden van mij écht niet gehoeven, niet veel bijzonders aan gehad!
Tuurlijk kennen veel mensen Evolutions origineel, iig toen vond ik dbstf nog wel erg vet altijd, dit setje spreekt mij niet egt aan nee, madhouse wel een leuke plaat btw
Hardtraxxer
394 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Hunt wrote:Tijdens deze set hebben we ff een pauze ingelast, maar wat ik ervan heb meegekregen klonk wel netjes. Voor hun doen nog een redelijk tempo en harde set. Viel me op dat de kicks in de nieuwe tracks veel beter zijn als wat ze hiervoor hadden, ze zijn veel voller/zwaarder. Positieve verandering!
Er zit iig meer tempo achter, waardoor de tracks wat krachtiger klinken. Ik kan het alleen maar toejuichen inderdaad (Together had ik dit ook al, maar nu lijken ze ook richting kortere breaks te gaan).
S
Hardtraxxer
60 posts member since 2010
last seen Sep 2015
Hoop dat ze bij anger de anti-climax er hebben uitgehaald want die melodie was Machtig :woot:
W
Hardtraxxer
568 posts member since 2009
last seen Nov 2015
Speakafreak wrote:Hoop dat ze bij anger de anti-climax er hebben uitgehaald want die melodie was Machtig :woot:
Laat die anti-climax maar mooi zitten. Kan me niet voorstellen dat die melodie een lekkerdere drive of meer energie heeft dan die anti-climax
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Ik moet zeggen.. ik gng aardig los bij anger climax edit :O
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Ik moet zeggen dat ik het best een aardige set vind, luistert lekker weg :P
Hardtraxxer
337 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Zeer lekkere set!! Madhouse, Anger (edit), Loopmachine :bomb:
Hardtraxxer
391 posts member since 2009
last seen Mar 2013
madhouse & loopmachine! :bomb: :bomb:

die melo van madhouse vind ik niet zo goed maar die anti is echt :bomb: :evil:
Hardtraxxer
531 posts member since 2010
last seen Mar 2014
moet zeggen dat ik meer had verwacht gezien zij die XQ krijgen..

kaartjes voor XQ komen dus hier het huis niet in
B
Hardtraxxer
78 posts member since 2009
last seen Dec 2010
Ze boeken weer eens een beetje vooruitgang na een zeer slechte periode :yes:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
G
D-Block & S-te-Fan - Loopmachine :bomb: zo wat is die lekker!!!!

gewoon heerlijke set :thumbsup: