Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2018 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker




Tracklist:
0:49 D-Block & S-te-Fan - Gave U My Love
4:06 D-Block & S-te-Fan - Angels & Demons
5:58 D-Block & S-te-Fan - Fired Up
9:03 Dee-Block & S-te-Pack - Rise & Fly
12:06 Blasterjaxx & DBSTF ft. Ryder - Beautiful World (D-Block & S-te-Fan Hardstyle Remix)
13:51 D-Block & S-te-Fan - By Myself
16:48 Headhunterz - Leap Of Faith
19:39 D-Block & S-te-Fan - Forthenite
23:19 D-Block & S-te-Fan - In The Dark (Intro Edit)
27:34 D-Block & S-te-Fan - Music Made Addict (The Prophet Remix)
29:34 D-Block & S-te-Fan - Twilight Zone
32:40 D-Block & S-te-Fan vs. F8trix - Higher vs. Beat As One (D-Block & S-te-Fan Qlimax Edit)
35:15 D-Block & S-te-Fan & DJ Isaac - ID
38:21 D-Block & S-te-Fan & Frequencerz - The Ultimate Celebration (Intents Festival 2018 Anthem)
41:42 Dee-Block & S-te-Pack - Blade Me Now
44:19 Crypsis vs. Chain Reaction vs. Cyber - Break Down Low vs. The Record Breaking vs. MF Bass (D-Block & S-te-Fan Mashup)
45:52 D-Block & S-te-Fan - Ghost Stories
49:34 D-Block & S-te-Fan ft. MC Villain - We Don't Stop (Lights Out)
52:44 D-Block & S-te-Fan - Promised Land
54:53 D-Block & S-te-Fan & Rebourne - Louder (LOUD Edit)
56:08 D-Block & S-te-Fan vs. High Voltage - Kingdom Shiverz (D-Block & S-te-Fan Mashup)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2018 22:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ondanks dat ik op het moment zelf erg genoten heb mag er wel wat meer variatie in hun sets komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 09:17 
 
Hardtraxxer

Variatie ben ik het mee eens, alle tracks van hunzelf behalve 1 track...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 14:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ondanks dat ik op het moment zelf erg genoten heb mag er wel wat meer variatie in hun sets komen.


Eens. Maar dit was (en nu ik het terugluister nog steeds) gewoon heel erg fijn. Zou het wel leuk vinden als ze misschien ook nog een enkele oudere (niet vaak gedraaide) plaat er bij pakken en misschien eens God is A DJ. Verder krijg ik hier voorlopig nog niet echt genoeg van, ook al is het zeker al een jaar lang bijna altijd dezelfde set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Pommer schreef:
Ondanks dat ik op het moment zelf erg genoten heb mag er wel wat meer variatie in hun sets komen.


Eens. Maar dit was (en nu ik het terugluister nog steeds) gewoon heel erg fijn. Zou het wel leuk vinden als ze misschien ook nog een enkele oudere (niet vaak gedraaide) plaat er bij pakken en misschien eens God is A DJ. Verder krijg ik hier voorlopig nog niet echt genoeg van, ook al is het zeker al een jaar lang bijna altijd dezelfde set.


Dit heb ik dus ook, vind hun huidige stijl echt heerlijk en kan er geen genoeg van krijgen. Vind het tot nu eigenlijk kwa sound nog best gevarieerd. Niet zoals bij (naar mijn mening) B-Front wat ook vette platen zijn maar je echt het gevoel hebt een uur lang hetzelfde aan te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ondanks dat ik op het moment zelf erg genoten heb mag er wel wat meer variatie in hun sets komen.


Eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 08:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit soort setjes trekken mij totaal niet. 95% kan je op voorhand al invullen.. Doe mij maar het setje van Adaro dan, goede gevarieerde platenkeuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ontzettend geil plaatje die met Isaac.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle