Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2020 21:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Tracklist:
01. Ghost Stories - The Enemy (You Cannot See)
02. D-Block & S-te-Fan - Love On Fire
03. D-Block & S-te-Fan - Bla Bla
04. Ghost Stories - Open Your Mind
05. D-Block & S-te-Fan & DJ Isaac - Harder State Of Mind
06. Dee-Block & S-te-Pack - Everybody Set U Free
07. DJ Isaac - Fascinating Rhythm
08. Ghost Stories - Lake Of Fire
09. Walt - Let The Music Play (D-Block & S-te-Fan Edit)
10. D-Block & S-te-Fan & DJ Isaac - World Renowned (Infinity Edit)
11. Dee-Block & S-te-Pack - Rise & Fly
12. D-Block & S-te-Fan - Primal Energy (Official Defqon.1 2020 Anthem)
13. D-Block & S-te-Fan - Wicked Antidote (Qlimax Edit)
14. D-Block & S-te-Fan - Promised Land (Live Edit)
15. Dee-Block & S-te-Pack - Blade Me Now
16. D-Block & S-te-Fan - Feeling Inside
17. D-Block & S-te-Fan & Sub Zero Project - Darkest Hour (The Clock)
18. Dee-Block & S-te-Pack - Love Don't Hurt Me
19. Ghost Stories - Fallen Souls
20. D-Block & S-te-Fan & Villain - Trouble
21. Ghost Stories - Sweet Dreams
22. D-Block & S-te-Fan - Brace Yourself (Official IMPAQT 2019 Anthem)
23. D-Block & S-te-Fan & D-Sturb - Feel It!
24. D-Block & S-te-Fan - Ghost Stories
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2020 21:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Superfijn setje natuurlijk, maar verrassend, origineel? Nop. Kan dit inmiddels wel dromen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2020 21:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tja, ben een groot DBSTF fan maar dit setje kon ik op een enkele track na maanden geleden ook al thuis op de bank luisteren. Hopelijk gaan ze dit nog vaker doen en kijken ze even af bij onder andere Adaro hoe je dit op een leuke manier kunt doen qua tracklist.

Ik kan het me ergens ook wel voorstellen want er zit meer dan genoeg tussen wat nog niet eens gereleased is maar toch had ik gehoopt op veel meer variatie en wat classics.
Of support eens wat talenten van Scantraxx oid.

Wel een onwijs vette setting! Werd er oprecht meteen vrolijk van. Dikke drone beelden tussendoor :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2020 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

9 echt heel gaaf :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2020 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RvD schreef:
Wel een onwijs vette setting! Werd er oprecht meteen vrolijk van. Dikke drone beelden tussendoor :worship:


Dit! Ook blij dat de beelden niet te snel gemonteerd zijn, wou een keer thuis de opname van Wildstylez kijken op Defqon 2018, maar doordat iedere seconde van shot wordt gewisseld is het niet echt lekker rustig kijken.

En DBSTF: Precies wat ik leuk vind aan de Hardstyle van nu. Energiek, afwisselend qua sounds (al zijn de tracks qua opzet wel vergelijkbaar). Als je deze act 1 of 2 keer in het jaar ziet is het helemaal prima :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2020 08:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maar liefst één niet eigen nummer of remix/edit (Isaac - Fascinating Rhythm) xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2020 09:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Superfijn setje natuurlijk, maar verrassend, origineel? Nop. Kan dit inmiddels wel dromen


Doet het op een festival indd erg lekker, maar zo thuis vind ik het leuker als ze wat meer gevarieerd draaien! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2020 10:23 
 
Hardtraxx Veteran

TkTT schreef:
Scotty018 schreef:
Superfijn setje natuurlijk, maar verrassend, origineel? Nop. Kan dit inmiddels wel dromen


Doet het op een festival indd erg lekker, maar zo thuis vind ik het leuker als ze wat meer gevarieerd draaien! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2020 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier zat ik op te wachten :worship:
De sets zijn inderdaad veelal het zelfde en toch gaat het mij niet vervelen. Zitten nu ook weer net wat andere tracks in. Wat een vette hardstyle is er toch tegenwoordig, zelfs om thuis te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2020 16:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

122Stan schreef:
09. Walt - Let The Music Play (D-Block & S-te-Fan Edit)


Hier gaan mijn hormonen wel van tekeer om eerlijk te zijn :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2020 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr. Monster schreef:
Maar liefst één niet eigen nummer of remix/edit (Isaac - Fascinating Rhythm) xd


Welke ook nog eens van Diederik zijn hand komt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2020 19:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Mr. Monster schreef:
Maar liefst één niet eigen nummer of remix/edit (Isaac - Fascinating Rhythm) xd


Welke ook nog eens van Diederik zijn hand komt :P

Maar tis wel een kneiter dikke plaat :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2020 20:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit stijltje, zo tering vet :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2020 23:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jammer dat ze niet weer eens een keer shiverz draaiden
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2020 18:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Dit stijltje, zo tering vet :worship: :loving:

Dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2020 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Hier zat ik op te wachten :worship:
De sets zijn inderdaad veelal het zelfde en toch gaat het mij niet vervelen. Zitten nu ook weer net wat andere tracks in. Wat een vette hardstyle is er toch tegenwoordig, zelfs om thuis te luisteren.


Wordt de laatste jaren inderdaad weer kwaliteit gemaakt gelukkig!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle