Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 23:33 

Hardtraxx Addict

Dit was echt zo hard genieten. Zo blij dat ik er heen ben gegaan, en goed vooraan stond :loving:
Nieuwe platen zijn baas. Tijdje met Kaasboer gestaan nog, tijdje met mn vriendin in mn nek gestaan, staat ze nog op z'n aftermovie ook :D

Maar echt, die 'Main Motterfucker' plaat gaat live zo snoooooeeeihard
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 23:34 

Hardtraxx Addict

Nerazzurro93 schreef:
Crypsis is dus ook mainstream geworden, erg jammer dit. Ik vind het niks zijn nieuwe kicks. Niet om te zeiken, maar ik vind het gewoon slap.

Niks slap, de kwaliteit van de opname is ruk maar dit gaat live toch anders goed hard kan ik je vertellen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 00:41 

Die kicks in Main Motherfucker zitten in de aftermovie van Crypsis. Ze zijn goed, maar niet heul hard en ze pitchen. Live zal het ongetwijfeld knallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 19:16 

Hardtraxxer

Wat moet diegene hebben op 5:44? xd xd xd xd
Moest écht lachen hahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 20:38 

Hardtraxx Crew

Die gast trouwens die er doorheen zit te zaniken :lol: 'My voice is getting worser and worser.' En 'we're here with you till elf o'clock.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2012 00:57 

Hardtraxx Elite

Wat moeten hier mensen op de main lelijk gekeken hebben. Hhoe je los stond te gaan. Maar verder vind ik het wel een lekker setje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 17:05 

ik vind het nog steeds bizar dat hij op de main stond, maar mee gaat ie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 20:17 

Ran-d & Adaro - Struggle for Existance (Crypsis remix) :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 14:19 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Strep schreef:
De nieuwe tracks en kicks zijn best lekker maar iedereen doet er zo gek over alsof ze helemaal geweldig zijn en roept "CRYPSIS IS BACK !!@#$!@#$#@$!". Nou, vergeleken met tracks als Transmission, Get Hit, Torture, Chaser, Sonic Sabotage of Strike is dit nog steeds niet alles. Een beetje relativeren mag wel.

Blijf dan gewoon op youtube..

Er is in mijn ogen helemaal niets mis met de constatering dat Crypsis met die nieuwe tracks weer de goede kant op gaat. Niet meer niet minder, jij legt onnodig de vergelijking met Strike/Torture. Laat hem nou eerst maar eens met een degelijk album komen en dan mag je daar weer eens naar gaan verlangen.

Daarnaast zat deze set zeer degelijk in elkaar, vooral in verhouding met de andere sets die ik voorbij heb horen komen op de main. Ongelooflijk hoeveel dat NC Live gehypt wordt terwijl ze er echt totaal niks van bakken. Echt ongelooflijk hoeveel scheve intro/outro mixes er voorbij kwamen. Tempo lag er trouwens ook weer er totaal uit. En vertel mij nou eens hoe moeilijk het kan zijn So High een beetje degelijk in te mixen? Wat een wanvertoning.

Hoezo blijf gewoon op youtube?
Er is ook niets mis met de constaterng dat Crypsis met zijn nieuwe tracks de goede kant op gaat, zeker niet, maar ik vind het persoonlijk wel vreemd als mensen nu al gaan roepen dat Crypsis terug is en weet ik veel wat er geroepen wordt. Precies wat je zegt, laat hem eerst maar met een degelijk album voordat men gaat roepen dat hij terug is!

Ik doelde ook niet op de set, want deze liveset is super, zoals een liveset hoort te zijn. Ik heb de liveset van NC niet geluisterd en ga dat ook niet doen maar het lijkt me wel duidelijk dat de set van Crypsis goed in elkaar zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 13:19 

Donateur

Na 11 minuten afgezet; te saai voor oren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 16:15 

Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:

Zelfs struggle for existence remix vond je niks aan? Geweldige track imo! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 16:44 

Donateur

hoebedoelje schreef:

Jij hebt echt een hele rare hardstyle smaak :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 16:49 

Bierkoning

hoebedoelje schreef:

Wel cool om dat 2 weken later nog even te melden, jij bent ook degene die Gunz For Hire niks vind toch, wel rebels man :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 18:05 

Hardtraxx Addict

hoebedoelje schreef:

:lol: :lol:
imo een van de beste sets van heel DQ12 :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 23:03 

Hardtraxx Veteran

Die laatste track... Klinkt echt ziek hard! Als ik zo hoor een kick met een niveau a la pattern 2, maar dat is nog maar gissen door de lage kwaliteit helaas. Hele vette set verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 03:55 

Sorry jongens neem alle woorden over Crypsis terug. Hij is een van mijn helden. Het is maar dat jullie het weten.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle