Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 17:02 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
TheSoundOfHardstylez schreef:
Ik heb de set even geupload op mn andere kanaal voor de liefhebbers :)

Er is toch al een download link? :')

:kiss:

Oooooohhhhh yeah wat was dit toch vet zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 17:02 

Hardtraxxer

Ohhh dit was heeerlijk! zo grappig al die mensen die je aankijken als je even flink losgaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 17:10 

Crypsis is dus ook mainstream geworden, erg jammer dit. Ik vind het niks zijn nieuwe kicks. Niet om te zeiken, maar ik vind het gewoon slap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 17:12 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Crypsis is dus ook mainstream geworden, erg jammer dit. Ik vind het niks zijn nieuwe kicks. Niet om te zeiken, maar ik vind het gewoon slap.

Uh, ik denk dat jij niet meer snapt... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 17:37 

Het is gewoon mijn mening maat en die heb je maar te respecteren. Ik vind het slap omdat de kicks teveel stuiteren en dat vind ik niet lekker klinken, mag ik? Ik had er gewoon veel en veel meer van verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 17:47 

Hardtraxx Veteran

Gelijk hierna de circus muziek van Brennan Heart. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 17:58 

Hardtraxxer

Die nieuwe platen van em :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:32 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Het is gewoon mijn mening maat en die heb je maar te respecteren. Ik vind het slap omdat de kicks teveel stuiteren en dat vind ik niet lekker klinken, mag ik? Ik had er gewoon veel en veel meer van verwacht.

Dan vraag ik me af hoe jij Brennan Heart omschrijft, als je Crypsis al mainstream vind...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:44 

Hardtraxx Addict

Die laatste klinkt wel vett.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 19:27 

iMark schreef:
Nerazzurro93 schreef:

Dan vraag ik me af hoe jij Brennan Heart omschrijft, als je Crypsis al mainstream vind...
Dat soort troep beschouw ik niet als hardstyle.

Ik overdrijf natuurlijk, Crypsis is geen standaard zooi en zelfs een van mijn favorieten, maar ik ben gewoon teleurgesteld. Misschien even HQ afwachten voordat ik oordeel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 19:36 

Hardtraxx Veteran

Die kicks van die eerste nieuwe track klinken eindelijk weer een stuk beter dan die stuiterende kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 20:37 

Ze stuiteren nog steeds maar niet zo erg, en er zit nu redelijk wat bas doorheen waardoor ik het niet erg vind. Lekkere frisse sound dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 10:07 

Hardtraxxer

Nerazzurro93 schreef:
Crypsis is dus ook mainstream geworden, erg jammer dit.

Hier ben ik het zeker niet mee eens.

Erg dikke live set naar mijn mening :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 10:34 

Hardtraxxer

ceekah schreef:
Nerazzurro93 schreef:

Dit, hij begon redelijk mainstream te worden, maar hij gaat nu juist weer de goede kant op
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 15:41 

Hardtraxx Addict

De nieuwe tracks en kicks zijn best lekker maar iedereen doet er zo gek over alsof ze helemaal geweldig zijn en roept "CRYPSIS IS BACK !!@#$!@#$#@$!". Nou, vergeleken met tracks als Transmission, Get Hit, Torture, Chaser, Sonic Sabotage of Strike is dit nog steeds niet alles. Een beetje relativeren mag wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 16:09 

Hardtraxx Addict

nummer 6 is echt te gruwelijk voor woorden :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 16:18 

ceekah schreef:
Nerazzurro93 schreef:

Ik heb al toegegeven dat ik overdreef en natuurlijk is hij niet mainstream. Ik heb het in HD geluisterd en dat klinkt wel lekkerder moet ik toegeven. In die set vond ik het tegenvallen, maar dat is dus onterecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 16:37 

Donateur

Nerazzurro93 schreef:

Nerazzurro93 schreef:
Het is gewoon mijn mening maat en die heb je maar te respecteren.

Nerazzurro93 schreef:
Ik overdrijf natuurlijk, Crypsis is geen standaard zooi en zelfs een van mijn favorieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 16:40 

Donateur

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 16:51 

Donateur

Strep schreef:
De nieuwe tracks en kicks zijn best lekker maar iedereen doet er zo gek over alsof ze helemaal geweldig zijn en roept "CRYPSIS IS BACK !!@#$!@#$#@$!". Nou, vergeleken met tracks als Transmission, Get Hit, Torture, Chaser, Sonic Sabotage of Strike is dit nog steeds niet alles. Een beetje relativeren mag wel.

Blijf dan gewoon op youtube..

Er is in mijn ogen helemaal niets mis met de constatering dat Crypsis met die nieuwe tracks weer de goede kant op gaat. Niet meer niet minder, jij legt onnodig de vergelijking met Strike/Torture. Laat hem nou eerst maar eens met een degelijk album komen en dan mag je daar weer eens naar gaan verlangen.

Daarnaast zat deze set zeer degelijk in elkaar, vooral in verhouding met de andere sets die ik voorbij heb horen komen op de main. Ongelooflijk hoeveel dat NC Live gehypt wordt terwijl ze er echt totaal niks van bakken. Echt ongelooflijk hoeveel scheve intro/outro mixes er voorbij kwamen. Tempo lag er trouwens ook weer er totaal uit. En vertel mij nou eens hoe moeilijk het kan zijn So High een beetje degelijk in te mixen? Wat een wanvertoning.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 17:33 

TiMOTHYb schreef:
Nerazzurro93 schreef:

Nerazzurro93 schreef:

Nerazzurro93 schreef:
Ik overdrijf natuurlijk, Crypsis is geen standaard zooi en zelfs een van mijn favorieten.
Leer eens tussen de regels door lezen. Crypsis is meer richting mainstream gegaan dan ooit tevoren dat is mijn mening. Dat ik zeg dat het mainstream is, was overdreven. Verder was Crypsis een van mijn favorieten
. Hij moet me opnieuw overtuigen en dat doet hij deels, omdat zijn kicks softer zijn geworden. Ik hield van zijn harde tracks.

Ik ze toch niks raars dus niet zeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 18:42 

Hardtraxx Addict

Nerazzurro93 schreef:
TiMOTHYb schreef:
Nerazzurro93 schreef:

Nerazzurro93 schreef:

Nerazzurro93 schreef:
Leer eens tussen de regels door lezen. Crypsis is meer richting mainstream gegaan dan ooit tevoren dat is mijn mening. Dat ik zeg dat het mainstream is, was overdreven. Verder was Crypsis een van mijn favorieten
. Hij moet me opnieuw overtuigen en dat doet hij deels, omdat zijn kicks softer zijn geworden. Ik hield van zijn harde tracks.

Ik ze toch niks raars dus niet zeuren.

Je punt is duidelijk maat, je loopt 6 berichten te posten met allerlei shit door elkaar heen. als je het niet goed genoeg vind of te soft of whatever hou het maar voor jezelf dan..
Ik vind zelf een hele verbetering! iedereen liep erg te haten op zijn andere kicks (gangsta shit etc.) zelfs die vond ik nog wel vet. Puur omdat crypsis een echte vette sound heeft.
Zijn oudere waren beter indd maar met deze platen gaat hij wel weer die kant op! Wacht indd is maar is rustig op dat album i.p.v. nu al te roepen dat hij te mainstream is en het slappe zooi is.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 18:50 

Donateur

Vroeger was sowieso iedereen en alles beter, dus daarmee vergelijken heb ik al lang opgegeven :P
Dit is best wel oké, vond hem de laatste tijd erg zwak bezig met die remixen van Place Of Terror en Struggle For Existence.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 11:02 

Aan het typen...

Heb de kicks in Crypsis tracks nog nooit goed gevonden (op die multiple thrusts track na), is meestal een grote muur van bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 16:59 

Hardtraxxer

Heb aardig hard lopen beuken tijdens deze set.
Wat een held!!
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle