Strep schreef:
De nieuwe tracks en kicks zijn best lekker maar iedereen doet er zo gek over alsof ze helemaal geweldig zijn en roept "CRYPSIS IS BACK !!@#$!@#$#@$!". Nou, vergeleken met tracks als Transmission, Get Hit, Torture, Chaser, Sonic Sabotage of Strike is dit nog steeds niet alles. Een beetje relativeren mag wel.
Blijf dan gewoon op youtube..
Er is in mijn ogen helemaal niets mis met de constatering dat Crypsis met die nieuwe tracks weer de goede kant op gaat. Niet meer niet minder, jij legt onnodig de vergelijking met Strike/Torture. Laat hem nou eerst maar eens met een degelijk album komen en dan mag je daar weer eens naar gaan verlangen.
Daarnaast zat deze set zeer degelijk in elkaar, vooral in verhouding met de andere sets die ik voorbij heb horen komen op de main. Ongelooflijk hoeveel dat NC Live gehypt wordt terwijl ze er echt totaal niks van bakken. Echt ongelooflijk hoeveel scheve intro/outro mixes er voorbij kwamen. Tempo lag er trouwens ook weer er totaal uit. En vertel mij nou eens hoe moeilijk het kan zijn So High een beetje degelijk in te mixen? Wat een wanvertoning.