Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Tracklist:
1. Crypsis - Break Down Low / Minus Militia - Crackin' Your Ribs
2. Chain Reaction - The Record Breaking
3. Crypsis - The Demand
4. Chain Reaction - Lellebel
5. Crypsis - Back Again / Crypsis & Chain Reaction - Furious
6. Crypsis & Chain Reaction - The Attack
7. Crypsis - Say My Name / Chain Reaction - Out With A Bang
8. Chain Reaction - Feed The Flame
9. Crypsis ft. Luna - Torture
10. Crypsis - Chaser
11. Minus Militia - Reign Supreme
12. Crypsis - Tuatara
13. Crypsis - You Know
14. Minus is More & Nolz - Brothers In Sound
15. Chain Reaction - Let Us Fight (Official Free Festival 2018 Hardstyle Anthem)
16. Crypsis & MC Nolz - Fck The Average
17. Crypsis & Sasha F - Get Hit
18. Crypsis - On The Loose
19. Chain Reaction - Greed
20. TBA- TBA ?
21. Radical Redemption & Chain Reaction - Full Throttle
22. Crypsis ft. MC Nolz - Program Hostile
23. Radical Redemption - The Black Demon
24. Crypsis - Strike
25. Crypsis - Punish
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:drool:

Edit: Waarschuwing: er zit een irritante MC in deze liveset. :x
Zou die Nolz in het echt ook zo praten? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was heel vet, vraag me nog steeds af wat er gebeurde op 44:55. Werd ie nou gewoon uitgezet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 12:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:woot: :woot: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 13:53 
 
Hardtraxxer

Wat een mixwerk zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Dit was heel vet, vraag me nog steeds af wat er gebeurde op 44:55. Werd ie nou gewoon uitgezet?

Aan de reactie van Crypsis te zien wel. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 17:53 
 
Hardtraxx Elite

Als ze dit nou ook eens gaan draaien op VWAB :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 19:51 
 
Hardtraxxer

immuunm schreef:
Als ze dit nou ook eens gaan draaien op VWAB :yay:


Dat gaat niet gebeuren denk ik (en hoop ik), want er zit ook best veel nieuw spul tussen.
Die oude MiM platen zijn toch wel een stuk strakker hoor! Alhoewel ‘feed the flame’ en ‘let us fight’ ook 2 nieuwe beste tracks zijn van Chain Reaction.
Wel de beste set van Defqon dit. De kwaliteit vh geluid in de blue was op dat moment wel dramatisch...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 14:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
makrooy schreef:
Dit was heel vet, vraag me nog steeds af wat er gebeurde op 44:55. Werd ie nou gewoon uitgezet?

Aan de reactie van Crypsis te zien wel. :lol:

Hahahaha mooie vent altijd. Heb 'm ook wel eens de boel weer gewoon in zien starten. Of acapella afmaken. Liefde voor het vak straalt er vanaf. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantasy Island toen volgens mij. Startte de organisatie al "welterusten, welterusten, welterusten" in en hij dacht, boeie gewoon nog 1. Met dat welterusten op de achtergrond nog even door gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 14:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol: Qontinent 2011 ofzoiets, was ook nog met CR volgens mij. Grandioze set trouwens, een van de beste
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Fantasy Island toen volgens mij. Startte de organisatie al "welterusten, welterusten, welterusten" in en hij dacht, boeie gewoon nog 1. Met dat welterusten op de achtergrond nog even door gaan.

In qontrol toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha Crypsis is idd echt een vakman, eindbaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Parvuz schreef:
Fantasy Island toen volgens mij. Startte de organisatie al "welterusten, welterusten, welterusten" in en hij dacht, boeie gewoon nog 1. Met dat welterusten op de achtergrond nog even door gaan.

In qontrol toch?

Ja, daar ben ik dus nooit geweest. Was dat niet Noisecontrollers? Maar op Fantasy Island was het zelfde. Ook dat welterusten gedoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 16:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Parvuz schreef:
Fantasy Island toen volgens mij. Startte de organisatie al "welterusten, welterusten, welterusten" in en hij dacht, boeie gewoon nog 1. Met dat welterusten op de achtergrond nog even door gaan.

In qontrol toch?


InQontrol 2010. Behoorlijk vaag was dat. Geluid moest zachter, Crypsis kwaad, hij draait alles weer open (harder), alsnog geluid zachter, vervolgens moest hij eerder stoppen, weltrusten inderdaad er tussendoor, hij draait alsnog gewoon een plaat xd xd

Was wel een dikke set :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inqontrol ben ik dus nooit geweest haha dan heeft hij dus precies hetzelfde op Fantasy Island gehad. Zal wel toeval zijn. Of pech. Maar Crypsis sets zijn eigenlijk altijd goed. Hoop dat hij snel qua tracks ook weer vette dingen laat horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een rebel die Crypsis
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 16:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
InQontrol 2010. Behoorlijk vaag was dat. Geluid moest zachter, Crypsis kwaad, hij draait alles weer open (harder), alsnog geluid zachter, vervolgens moest hij eerder stoppen, weltrusten inderdaad er tussendoor, hij draait alsnog gewoon een plaat xd xd

Was wel een dikke set :thumbup:

Dit was echt een goude actie toen :worship: Best wel wat ophef ook over ontstaan toen der tijd volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
InQontrol 2010. Behoorlijk vaag was dat. Geluid moest zachter, Crypsis kwaad, hij draait alles weer open (harder), alsnog geluid zachter, vervolgens moest hij eerder stoppen, weltrusten inderdaad er tussendoor, hij draait alsnog gewoon een plaat xd xd

Was wel een dikke set :thumbup:



Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 17:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Stoux schreef:
InQontrol 2010. Behoorlijk vaag was dat. Geluid moest zachter, Crypsis kwaad, hij draait alles weer open (harder), alsnog geluid zachter, vervolgens moest hij eerder stoppen, weltrusten inderdaad er tussendoor, hij draait alsnog gewoon een plaat xd xd

Was wel een dikke set :thumbup:





Hahaha heerlijk! Heimwee naar InQontrol als ik dit zie, paar toffe nachten gehad daar tussen 2006 en 2010.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 04:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Valt wel op dat het zondagmiddag was aangezien de helft stil staat terwijl crypsis als een baas staat te draaien. Heerlijke set, dat oude MIM spul is zo veel leuker :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een bazen mixwerk <3 En een paar behoorlijk leuke platen er tussen ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 13:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mcvk schreef:
Valt wel op dat het zondagmiddag was aangezien de helft stil staat terwijl crypsis als een baas staat te draaien. Heerlijke set, dat oude MIM spul is zo veel leuker :drool:


Ligt niet aan de zondag denk ik, eerder aan dat Crypsis niet meer een grote naam is bij het hedendaage Raw publiek en het oude MiM stijltje niet meer zo aanslaat. Bij Supremacy stond die hele zaal ook nog op slaapstand (terwijl ie daar de set van de avond neerzette), en van de beelden die ik van C&C zag leek die zaal nou ook niet te ontploffen bij de nieuwe platen.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle