Related topics
- View the latest post: Radical Redemption ft. Tha Watcher - No Normal Salvation (RR003)
- View the latest post: Radical Redemption Ft. MC Tha Watcher - The Spell Of Sin (2019 Edit)
- View the latest post: Tha Playah & Never Surrender & MC Tha Watcher - The Craving (Masters Of Hardcore Austria 2019 Anthem) (MOHDIGI264)
- View the latest post: Tha Playah ft. MC Alee & Tha Watcher - D.H.O. (Q-BASE Warehouse OST 2016)
- View the latest post: Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption (KIU017)
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Hier thuis komen de kicks gewoon niet goed tot zijn recht. Gelukkig weet ik dat deze track live 'unlike others' is 
Dit zijn tenminste platen met energie en tempojambekkie wrote:Ik snap echt niet wat mensen hier nou zo geweldig aan vinden.
Klinkt lekker hoor, weet vooral dat dit live gewoon keihard doordreunt !
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Kicks gaan anders wel hard genoeg hier 
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
ja bij deze wel, misschien iets meer distortion ook erbij?XtD wrote:Ontzettende fan van RR, Crypsis ook altijd tof, de sounds in de track zijn ook ontzettend vet.. alleen ik vind echt dat die climaxes veel te zwak zijn.. Ik weet niet hoe het komt, denk dat een agressievere kick al veel beter zou zijn geweest.
wil deze LIVE wel is meemaken trouwens! Die kick voelt net alsof een dikke hulk met een loden ketting op een betonnen muur met stalen beschermlaag zit te rammen als een gek!
maar toch mist ie nog wat kracht zoals hierboven al gezegd was...
Hoe harder het volume, hoe vetter deze track wordt.
Deze track veel beter nu die gemasterd is. Op de album preview was het alleen maar een hoop gekraak. Dit is live echt een bom van een plaat geloof ik 
Is wel een HEEL stuk beter dan in de preview. Klinkt in ieder geval al minder amateuristisch. Nog steeds niet extreem bijzonder, maar wel aardig.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
dikke anti
hou hier wel van 
Klinkt best vet maar heb nog steeds het gevoel dat er iets mist. Zou 'm wel eens live willen horen 
Eindelijk op fatsoenlijk geluid systeem beluisterd
nou vind ik de kick wel weer fijn