Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn maandelijkse mix voor de maand november, nieuw en oud spul met uiteraard ook wat Loudness en Qlimax klappers :)


Download: https://www101.zippyshare.com/v/2PDAvD9h/file.html
Tracklist:
1. Phuture Noize - Tell Me Now
2. Abyss & Rapture - Rapture
3. Antifact - Path Of Righteousness
4. Brennan Heart aka Blademasterz - Golden Era (Demotion's Ekte Golden Era Edit)
5. Deepack - The Prophecy
6. Donkey Rollers - What We Are
7. Zany feat. HarmoniK - Evolution
8. Crypsis & B-Front - Universe
9. A-Lusion - World Mashup 1
10. Dynoro & Gigi D'Agostino - In my Mind (Adaro & The Machine Bootleg)
11. Bastille - World Gone Mad (DJ Thera Remix)
12. E-Force & Adaro - Long Hard Summer
13. Phrantic - Loudness Tool
14. Activator ft. K-Projekt - Domination (Delete Remix)
15. Clockartz & Chris One - The Inner Circle (Loudness 2018 OST)
16. Enemy Contact - Earth In Me
17. Vyral - Ashen One
18. Imperion - Kartenhoff
19. Mind Dimension - Devils Trick
20. Mindustries - Other Dimensions
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 00:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere lijst! Kartenhoff vind ik een interessante plaat, alleen de kicks komen niet echt door vanwege de lage frequentie heb ik het idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spanning Tree schreef:
Lekkere lijst! Kartenhoff vind ik een interessante plaat, alleen de kicks komen niet echt door vanwege de lage frequentie heb ik het idee

Thnx Thijs! Ik weet niet zeker of Kartenhoff professioneel gemastered is, maar ik vind Imperion echt vette dingen maken. Produced nog niet super lang, maar past nu al perfect in het Spoontech straatje denk ik. Hij komt geloof ik ook met een collab met The Purge dus dat wordt smullen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijst weer lekker divers! Staat aan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 11:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jup, lekker lijstje! Gisteren opgehad tijdens het lopen en was heerlijk. Veel afwisseling en dat kwam me gisteren wel goed uit :thumbup:. Die E-force & Adaro track beviel me ook wel. Luister nog maar zelden zo een platen omdat ik meestal kies voor de classic mixjes maar die beukte wel lekker door :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Jup, lekker lijstje! Gisteren opgehad tijdens het lopen en was heerlijk. Veel afwisseling en dat kwam me gisteren wel goed uit :thumbup:. Die E-force & Adaro track beviel me ook wel. Luister nog maar zelden zo een platen omdat ik meestal kies voor de classic mixjes maar die beukte wel lekker door :bomb:

:thumbsup: Top! Heb een download linkje toegevoegd aan de OP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele fijne mix inderdaad. Top afwassiling van oud en nieuw voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 23:40 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Spanning Tree schreef:
Lekkere lijst! Kartenhoff vind ik een interessante plaat, alleen de kicks komen niet echt door vanwege de lage frequentie heb ik het idee

Thnx Thijs! Ik weet niet zeker of Kartenhoff professioneel gemastered is, maar ik vind Imperion echt vette dingen maken. Produced nog niet super lang, maar past nu al perfect in het Spoontech straatje denk ik. Hij komt geloof ik ook met een collab met The Purge dus dat wordt smullen :)


Klopt, alle tracks wat ik tot nu toe heb gemaakt heb ik thuis met mijn ATH-M50-X hoofdtelefoon "gemasterd". Wat ook op het moment mijn enigste professionele studiogear in mijn bezit is (dus ook geen KRK's of fancy midi keyboards, zoals de meeste beginnende producers zich aanschaffen). Kartenhoff en Chaos worden dus voor hun release weel nog door een professionele mastering engineer gemasterd.

OT: Wat een dikke lijst weer breur!!! Zo heerlijk gevarieerd, kan niet wachten tot ik zo een set eens live op een dik geluids systeem hoor! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Imperion schreef:
corneelwr schreef:
Spanning Tree schreef:
Lekkere lijst! Kartenhoff vind ik een interessante plaat, alleen de kicks komen niet echt door vanwege de lage frequentie heb ik het idee

Thnx Thijs! Ik weet niet zeker of Kartenhoff professioneel gemastered is, maar ik vind Imperion echt vette dingen maken. Produced nog niet super lang, maar past nu al perfect in het Spoontech straatje denk ik. Hij komt geloof ik ook met een collab met The Purge dus dat wordt smullen :)


Klopt, alle tracks wat ik tot nu toe heb gemaakt heb ik thuis met mijn ATH-M50-X hoofdtelefoon "gemasterd". Wat ook op het moment mijn enigste professionele studiogear in mijn bezit is (dus ook geen KRK's of fancy midi keyboards, zoals de meeste beginnende producers zich aanschaffen). Kartenhoff en Chaos worden dus voor hun release weel nog door een professionele mastering engineer gemasterd.

OT: Wat een dikke lijst weer breur!!! Zo heerlijk gevarieerd, kan niet wachten tot ik zo een set eens live op een dik geluids systeem hoor! :love:

Ah dat verklaart! Bedankt kerel, wie weet ooit een b2btje :cool:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle