Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 13:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Tracklist:
1. The Beholder & Digital Punk - Machine Master
2. Kodex - Insomnia (The Machine Remix)
3. Dark Oscillators - Trapped
4. Donkey Rollers - Voices of Conscience
5. Noisecontrollers - Samara
6. The Beholder & Digital Punk - A Dark Tomorrow
7. Max Enforcer - Loudness
8. Sasha F - Hardstyle Matters
9. Adaro - The Haunter of the Dark
10. Donkey Rollers - We Are One
11. Adaro - The Italian Tribute
12. Thera - Disturbia (The R3belz Remix)
13. Titan - Strength & Fury
14. Clockartz - Humanity
15. TNT - Countdown
16. Phillipe Rochard - Mashup
17. Tiesto - Knock You Down (Clockartz Bootleg)
18. The Beholder & Zany - Midnight
19. Titan & The Machine - Apocalypse
20. Clockartz - Ruthless
21. Clockartz - Triggerman
22. Digital Punk & The R3belz - The Last Remaining Light (Clockartz Remix)
23. Clockartz - Caged
24. The Machine - Don't Touch That Stereo
25. Chris One - Deathmatch
26. Clockartz - In The Army
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is hoe je op Loudness hoort te draaien :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Dit is hoe je op Loudness hoort te draaien :worship:


Precies. Voor dit soort sets kom je naar een Loudness editie! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 13:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik gok dat dit wel de openingsset was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 13:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik gok dat dit wel de openingsset was?

Klopt!
Deze jongens snappen het sowieso wel, als ze later staan draaien ze ook genoeg van dit soort platen.

Hoe dan ook, een ontzettend dikke lijst dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
1. The Beholder & Digital Punk - Machine Master
2. Kodex - Insomnia (The Machine Remix)
3. Dark Oscillators - Trapped
4. Donkey Rollers - Voices of Conscience
5. Noisecontrollers - Samara
6. The Beholder & Digital Punk - A Dark Tomorrow
7. Max Enforcer - Loudness
8. Sasha F - Hardstyle Matters
9. Adaro - The Haunter of the Dark
10. Donkey Rollers - We Are One
11. Adaro - The Italian Tribute
12. Thera - Disturbia (The R3belz Remix)
13. Titan - Strength & Fury
18. The Beholder & Zany - Midnight


:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Loudness waardige set ja! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 15:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pfoe wat een lekker setje zeg! :)

Was er vrij zeker van om bij Myst te openen met Decibel.
Begin nu toch wel te twijfelen, als deze heren ongeveer zo'n openings set in de Loudness area gaan neerzetten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 15:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat blijft Kodex - Insomnia (The Machine Remix) toch gruwelijk goed he :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 15:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HarderDanBiem schreef:
Pfoe wat een lekker setje zeg! :)

Was er vrij zeker van om bij Myst te openen met Decibel.
Begin nu toch wel te twijfelen, als deze heren ongeveer zo'n openings set in de Loudness area gaan neerzetten..


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Briljante tracklist :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Wat blijft Kodex - Insomnia (The Machine Remix) toch gruwelijk goed he :loving:

Ongekend. Waarschijnlijk w mijn favoriete Machine track. Of Renaissance. Fuck :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 18:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Bazen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
HarderDanBiem schreef:
Pfoe wat een lekker setje zeg! :)

Was er vrij zeker van om bij Myst te openen met Decibel.
Begin nu toch wel te twijfelen, als deze heren ongeveer zo'n openings set in de Loudness area gaan neerzetten..


Afbeelding


Tof!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze gasten maakten altijd al leuke afwisselende setjes en leuke producties. Maar nu in 2017 hebben ze zichzelf in zowel producties als dj sets enorm overtroffen. Ben groot fan geworden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 21:06 
 
Artiest
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Wat blijft Kodex - Insomnia (The Machine Remix) toch gruwelijk goed he :loving:

We gonna play that one on Decibel for you :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clockartz schreef:
We gonna play that one on Decibel for you :cool:


:worship:. I'm going to be at the front of the entrance at 11 o' clock. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clockartz schreef:
We gonna play that one on Decibel for you :cool:


:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 09:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

13. Titan - Strength & Fury

Dit is Nightmare.

Voor de rest echt top dat ze al die oude nummers draaien, enige puntje van kritiek is dat er soms wat interessanter gemixt mag worden. Zoals de overgang naar Nightmare mag allemaal wel wat sneller want die track leent zich voor een goede bass-switch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Ben groot fan geworden :thumbsup:

Idem, zowel productie-wise als sets-wise. Enorm vette shit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mmm misschien toch maar naar Clockartz op Decibel en niet naar Devin Wild :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 22:17 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Thanks guys, see you all this saturday
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clockartz schreef:
wootum schreef:
Wat blijft Kodex - Insomnia (The Machine Remix) toch gruwelijk goed he :loving:

We gonna play that one on Decibel for you :cool:


Don't do that to me guys, i can't be there :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rick ga je niet weer mee met dat mooie busje? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Rick ga je niet weer mee met dat mooie busje? :cry:


nee man, ff periode geen festivalletjes voor mij! Mooie zomer geweest ^^ Veel plezier :thumbsup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle