Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2017 08:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben deze gasten op The Qontinent even gaan checken. Echt een hele grote +++ Hun snappen echt hoe je sfeer neerzet en hoe je een mooie afwisseling kan maken tussen melodieus raw en oud. Prima vermaakt. Tussen al dat gebeuk opeens Technoboy - Rage er in gooien is echt heel mooi :love:!

Nice job guys :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 14:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgens mij draaide ze Angel niet Rage
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle