Ben deze gasten op The Qontinent even gaan checken. Echt een hele grote +++ Hun snappen echt hoe je sfeer neerzet en hoe je een mooie afwisseling kan maken tussen melodieus raw en oud. Prima vermaakt. Tussen al dat gebeuk opeens Technoboy - Rage er in gooien is echt heel mooi !