Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 11:22 

Hardtraxxer

Promo Mix November:
http://soundcloud.com/clockkid/promo-mi ... -clock-kid

Tracklist:
01. Crypsis & Chain Reaction - Furious
02. Slim Shore & B-Front - Scary Noises
03. Catatonic Overload Ft. Geck-O - Rotten From the Inside
04. B-Front - Face The Truth (Chemical Vocal)
05. E-Force - Brutality
06. The Pitcher - Little Bitch
07. Wavolizer - Done
08. Degos & Re-Done - Outside the Box
09. VA - Trespassing the Cinemas Sweetshop
10. The Machine - Self Esteem Fund (Geck-O Remix)
11. Delete - Pulse (Co2 Remix)
12. The R3bels - Shade (Son of Torture Vocals)
13. Noisecontrollers - Night After Night
14. Catatonic Overload - The Goddamn Sexuall Thrill
15. Josh & Wesz - I've Lost You (Neilio & Lanoz Edit of the Edit)
16. Alphaverb & The Machine - Chemistry of Sound
17. Ruffneck & Miss Twilight - No Turning Back (High Voltage Remix)

Er zijn wat mash up en edits in verwerkt.
Ik ga vanaf nu elke maand 1 Promo mix vrijgeven met mijn favo tracks.

Feedback is altijd welkom
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 11:37 

Hardtraxx Elite

Openen met Furious :love: :drool: dan kan het al bijna niet meer fout :P Verder weer een dikke TL en mixwerk zal wel weer uitstekend zijn deze gaat mee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 11:37 

Hardtraxx Veteran

Wilde hem net online zetten :P Leest alleen beetje moeilijk zo.

01. Crypsis & Chain Reaction - Furious
02. Slim Shore & B-Front - Scary Noises
03. Catatonic Overload Ft. Geck-O - Rotten From the Inside
04. B-Front - Face The Truth (Chemical Vocal)
05. E-Force - Brutality
06. The Pitcher - Little Bitch
07. Wavolizer - Done
08. Degos & Re-Done - Outside the Box
09. VA - Trespassing the Cinemas Sweetshop
10. The Machine - Self Esteem Fund (Geck-O Remix)
11. Delete - Pulse (Co2 Remix)
12. The R3bels - Shade (Son of Torture Vocals)
13. Noisecontrollers - Night After Night
14. Catatonic Overload - The Goddamn Sexuall Thrill
15. Josh & Wesz - I've Lost You (Neilio & Lanoz Edit of the Edit)
16. Alphaverb & The Machine - Chemestry of Sound
17. Ruffneck & Miss Twilight - No Turning Back (High Voltage Remix)

Doe even zo ;) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 11:39 

Hardtraxxer

Ik koppier hem als je het niet erg vind:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 11:42 

Hardtraxx Veteran

Lekkere mix, alleen de volgorde kan op bepaalde plekken beter. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 11:47 

Hardtraxxer

Nando schreef:

Kun je een voorbeeld noemen? want dat is de 2de die dat al zegt:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 11:52 

Hardtraxx Veteran

Clock Kid schreef:
Nando schreef:

Ik vind bijvoorbeeld Face The Truth, Little Bitch en Brutality niet echt passen na geweld als Furious en Scary Noises. Verder vind ik No Turning Back ook wat te laat in de lijst, helemaal als je je bedenkt dat er best veel dikke afsluiters in de set verspreid zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 11:59 

Hardtraxx Veteran

Clock Kid schreef:
Ik koppier hem als je het niet erg vind:$

Ja joh vind het best, haha

ga hem op me tel zetten. je hoort nog wat ik er van vind, idd de opbouw kan wat beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 12:11 

Hardtraxxer

Nando schreef:
Clock Kid schreef:
Nando schreef:

Ik vind bijvoorbeeld Face The Truth, Little Bitch en Brutality niet echt passen na geweld als Furious en Scary Noises. Verder vind ik No Turning Back ook wat te laat in de lijst, helemaal als je je bedenkt dat er best veel dikke afsluiters in de set verspreid zijn. :P

Cool zal erop letten bedankt:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 12:37 

Hardtraxxer

tracklist ziet er goed uit maar de volgorde had zoals eerder gezegd, beter kunnen zijn. erg benieuwd naar het mixwerk na die superlekkere Defqon set die ik nog steeds wel eens luister :drool: zal deze als ik thuis ben is ff luisteren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 12:53 

Hardtraxx Veteran

Heerlijke tracklist!
Die gaat op mn iPod, luister m wel in de trein :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 13:02 

Hardtraxx Veteran

gaat ook 100% zeker mee. Feedback volgt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 13:05 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:

Waardeer het :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 13:07 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:

Hier ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 13:12 

Hardtraxxer

Maximize schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Hier ook :)

Ik ook, je defqon set vond ik echt fantastisch dit zal ook wel zo goed zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 13:32 

Hardtraxx Veteran

Eerste wat me opvalt is dat het teasen van Done in Furious beetje raar klinkt.. het klinkt niet slecht maar het hoort niet echt.

verder ga ik hem nog luisteren :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 13:40 

Hardtraxxer

Ondanks dat het totaal niet mijn smaak is qua tracks, props voor het creative mixwerk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 13:45 

Artiest

Heel vet chef! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 14:21 

Hardtraxx Elite

Catatonic Overload schreef:
Heel vet chef! :thumbup:

Je bent goed vertegenwoordigt in deze set :thumbup:

Edit: Jullie zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 14:21 

Hardtraxx Veteran

Ik neem hem ook mee! Erg benieuwd naar het mixwerk weer, de volgorde zou inderdaad beter kunnen zoals ik het nu kan zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 14:32 

Hardtraxx Veteran

Vind het erg vet klinken tot nu toe, die mash-ups zijn echt vet gedaan. Alleen vind ik dat er net iets te veel fade-gemixt wordt, maar dat neem ik dan maar voor lief :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 15:05 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Vind het erg vet klinken tot nu toe, die mash-ups zijn echt vet gedaan. Alleen vind ik dat er net iets te veel fade-gemixt wordt, maar dat neem ik dan maar voor lief :)

Ehm wat is fade- gemixt?:p is dat waar je dat pshhhhhhhhhh ding hoort?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 15:09 

Hardtraxx Veteran

Jij bedoeld Phaser geloof ik :P

HIj bedoeld denk ik dat het nummer er traag ingemixt wordt, dus het duurd lang voordat je hem op volle hardheid hoort. Denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 15:15 

Hardtraxxer

Hej held .
Lekker setje hoor.

En snap best dat je substream niet kan blijven draaien voor me :x :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 15:48 

Hardtraxx Veteran

Setje geluisterd, is net als je Defqon Mix goed bevallen! Omdat je erg sterk mixt ga ik extra letten op foutjes, kan er niets aan doen haha. Zal denk ik wel weer een enorme lap tekst worden, daar draait het meestal op uit als ik een setje doorneem.

De eerste mix van Furious naar Scary Noises is lekker maar je had er nog iets meer mee kunnen doen door na de 2e climax van Furious meteen de volle bass van Scary Noises te laten horen. Nu heb je de Low-EQ gekilled terwijl hij makkelijk open had gekund. Verder erg vet dat je hem in de mid-intro laat staan, zo mix ik Scary Noises ook vaak in. De overgang naar Rotten From The Inside is erg vet! Ligt er heerlijk strak op. Jammer dat je aan het eind van de mix Scary Noises 2 of 3 beats te laat weghaalt. Meteen in de intro al teasen met Little Bitch, wederom zo strak als een snaar, vet hoor! En die mix naar Face The Truth.. WTF zo vet! Ligt er heel strak op weer, verder ook vet dat je hem laat staan! Draai je nou 3 platen door elkaar? Volgens mij was de mix van Rotten From The Inside nog niet afgelopen en ik hoor al vocals van Chemical. Of is dit er van te voren in ge-edit? Klinkt in ieder geval zeer konings. Jammer dat de vocals in de climax nog doorlopen, je hoort daar 2 vocals door elkaar heen wat ik nooit zo geslaagd vindt. De mix naar Brutality is een beetje rommelig. Heb je zelf een intro gemaakt met een breakbeat? De mix naar Little Bitch is weer lekker. Vet dat je een mid-intro mix doet op een lege outro, daardoor klinkt het nooit te druk. Overgang naar Done is ook weer strak. Jammer dat je hier weer 2 vocals over elkaar hebt, dat is dan ook het enige. Oja en dat ik Done echt een verschrikkelijke grafplaat vind. Net als Outside The Box trouwens. Toch een wat minder stuk in de mix. Ik heb eigenlijk de behoefte om door te skippen. Ook de Mashup, Self Esteem Fund en Pulse vind ik maar boutplaten. Toch jammer, begin eerlijk gezegd mijn aandacht te verliezen. Toch maar even doorgeskipt naar Shade Daar tease je met Son Of Torture, alleen de maten kloppen niet, je bent een maat te vroeg. Verder niet heel storend. In de climax weer teasen met de vocal, vind het een beetje druk eigenlijk. Past net niet lekker. Dan de mix naar Night After Night. Vraag me toch af hoe je dat zo snel voor elkaar hebt gekregen om daar naar de mid-intro te gaan, te beatmatchen en goed in te cuen en dat allemaal binnen 20 seconden. Ik kan horen dat je hebt zitten rekenen met de beats als je The Sexual Thrill inmixt. Aangezien er nog een minibreakje in de outro zit bij Night After Night met die vocal. Getuigt van platenkennis dat je dus goed uit komt, well done! De mashup van Co2 vind ik een beetje rommelig eerlijk gezegd. Die 2 nummers hoeven ook niet gemashupt te worden imo. De mix naar I've Lost you is ook weer super knap. Erg vet door het breakje tussen de 2e climax en de outro van TST te overlappen met het breakje tussen de intro en de midintro van I've Lost You. Komt mooi uit. WTF die climax edit is echt vet gedaan! Incl goeie pitchkick nog wel. Is deze edit ooit vrijgegeven? Zo ja dan wil ik hem graag hebben! Zeker vet gedaan.. heb je een downloadlinkje voor me? De mix naar Chemistry of Sound ligt aan het begin even scheef, wel goed gecorrigeerd. In de intro dan weer teasen met Substream, erg vet hoor. Teasen met tracks die je uiteindelijk niet draait zorgt gewoon voor spanning in je setje en houdt je aandacht erbij. Klasse! Ook de mix naar No Turning Back getuigt weer van platenkennis doordat je weer goed uitkomt om meteen een bass switch te maken, goed gedaan!

Al met al een heel dik gemixte set. Paar kleine schoonheidsfoutjes met vocals die over elkaar heen lopen is dan ook het enige wat ik als kritiek heb. En zoals de rest al aangeeft de volgorde van de tracks. Het is meestal vetter als je zorgt dat ieder nummer net een tandje harder is dan de vorige. Nu ga je nogal eens van super rauw weer terug naar een medium nummer. Had beter gekund. Verder erg vette set, gaat op me telefoon en zal ongetwijfeld vaker beluisterd worden.

Heb je een link voor die edit van I've Lost you?
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle