Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 17:23 

Hardtraxx Veteran

Ok, deze gaat nu mee voor op werk! Feedback volgt zsm :) maar die lijst zit er wel zwaar dik uit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 17:31 

Hardtraxxer

@ Gangsterdweg

Ten eerste respect

ten tweede RESPECT

ten 3rde zie boven

echt zwaar bedankt voor de tijd dat je genomen hebt om dat te schrijven ik kan er echt veel mee en ze zijn allemaal goed beargumenteerd dat zie je niet vaak en al helemaal niet in zo een formaat. FF een paar dingen ter opklaring probeer mezelf niet te verdedigen maar dat je de situatie iets meer begrijpt.

Furious -> scary noises, het kon idd maar dan had ik helaas geen boxen meer over ik heb in het verleden 2 bassen opengezet en ja dat was leuk voor 10 sec daarna kan je wel raden wat er gebeurde:P

In de mix zelf tenzij aangegeven is heb ik nisk van te voren ge-dit alles is gewoon live gedaan met 3 spelers (2 x cdj 800 en 1 cdj-400) dus alle mash ups, vocals toevoegingen enzo is live gedaan natuurlijk zat hier wat voorbereiding bij.

Brutality: nope is gewoon de orginele plaat heb hem vroeg ingemixt

Theracords platen: Tja daar kan ik niks aan doen ikzelf vind ze geweldige platen die een set kunnen maken of breken wat het precies doet verschilt per persoon maar ik snap waar je vandaan komt:)

Met het rekenen klopt ik gebruik the sexual thrill heel vaak in mijn sets dus ik ken hem ook van binnen en buiten en het truckje zit hem niet in het tellen maar op verschillende plekken cuen en dan kijken of het klopt zo niet gewoon simpele overgang. Je hoort in de mix ook met welke tracks ik vaak te werk ga en welke niet.

Ik had iid niet echt op de trackkeuze gelet ik was kwaad toen ik begon en realizeerde pas later dat het iets te heftig was voor de nummers die ik erna had gekozen kon hem wel opnieuw opnemen maar live ga je ook niet opeens: Owww kut sorry verkeerde plaat wacht ff van vooraf aan doen dus dit is gewoon hoe ik mix.

Edit:

My bad was vergeten van de i've lost you, van mij mag je die hebben maar dit is een edit die ik in een paar min gemaakt heb dus voel niet dat ik een zeg heb of dat ik hem wel online mag gooien ik zal het aan onno vragen of hij het goed vind

Nogmaals zwaar bedankt voor deze kritiek zitten punten bij waarbij ik veel mee kan en zal er ook zeker iets mee doen heb het al 3 x gezegd maar REPSECTZZZZZZZZZZ
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 17:59 

Hardtraxx Veteran

Poeh wat een tracklist! Hier ga ik straks is even goed voor zitten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 18:15 

Helemaal geluisterd.. en zoals ik al op twitter zei:
Dikke vette respect.. puik mixwerk en mooie mash-ups!

Ga zo deur!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 18:47 

Hardtraxx Addict

vanavond effe beluisteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 19:55 

Hardtraxx Veteran

Geen Dubstep! Topper!

We hadden het er over op Hardnation haha, en we stonden lijnrecht tegenover elkaar :P . Toch mooi dat 't er niet in zit :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 20:09 

Donateur

G1LL schreef:
Geen Dubstep! Topper!

We hadden het er over op Hardnation haha, en we stonden lijnrecht tegenover elkaar :P . Toch mooi dat 't er niet in zit :D !

Perfect :) . Vind 't helemaal niks :P

Heerlijke Set! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 20:19 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Geen Dubstep! Topper!

VA - Trespassing the Cinemas Sweetshop

is dubstep hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 20:20 

Geen dubstep? :)

Dikke set hoor, bijna altijd eens met gangsterdwerg. Behalve dan dat ik opeens het theracords stuk niet zo storend vond als eerst. Prima! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 21:05 

Hardtraxxer

ik vond je Defqon set wel beter, vooral kwa platenkeuze en opbouw, maar dat neemt niet weg dat deze set gewoon weer heel erg lekker weg luistert! geniaal mixwerk.. Deze ga ik zeker nog wel een paar keer terughoren en ik kijk nu al uit naar je volgende mix :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 21:25 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:

Geen dubstep? :)

Dikke set hoor, bijna altijd eens met gangsterdwerg. Behalve dan dat ik opeens het theracords stuk niet zo storend vond als eerst. Prima! :)

Ooh ik dacht dat het een Theracords ofzo mash-up was aangezien ik Trespassing zag staan snel :P . Bah, toch weer dubstep dus (heb nog niet geluisterd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 21:42 

Hardtraxxer

Ik neem hem mee..heb hem nu een klein stukje geluisterd vond

" De eerste mix van Furious naar Scary Noises is lekker maar je had er nog iets meer mee kunnen doen door na de 2e climax van Furious meteen de volle bass van Scary Noises te laten horen. Nu heb je de Low-EQ gekilled terwijl hij makkelijk open had gekund. Verder erg vet dat je hem in de mid-intro laat staan, zo mix ik Scary Noises ook vaak in "

Dat viel mij ook op
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 23:10 

Kzal'm morgen eens luisteren. Over de tracklist valt iig niet te klagen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 01:34 

Hardtraxx Newbie

neem m mee, morgen even luisteren ter voorbereiding op qlimax :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 13:02 

Hardtraxx Veteran

Was weer een heerlijke mix!

Op je mixwerk heb ik bijna niets aan te merken, vond alleen een beetje raar klinken dat je eerst Done door Furious heen gooide (Klonk echt ziek), en hem er dan plotseling weer uit gooide. Daarnaast vond ik de vocals van Chemical door Face the Truth een beetje onnodig en rommelig, en de edit van The Goddamn Sexual Thrill was ook een beetje chaotisch af en toe. Verder was de volgorde een beetje minder, maar dat is al gezegd (Brutality, Little Bitch na RFTI en Scary Noises.) Verder, echt top gemixt weer :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 14:26 

Hardtraxxer

Haha volgens mij zat ik bij jou in het het honkbal team :P . Echt een lekkere set, goede tl super mix werk kijk al uit naar de volgende!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 14:47 

Hardtraxx Veteran

Heb em gister dus geluisterd :worship: Geniale set. Heb echt zitten genieten van het mixwerk :bomb: Vind dat je echt een eigen style van draaien hebt, en daar mag je wel trots op zijn ook, en hopelijk brengt het je ook verder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 15:13 

Hardtraxxer

Gvd zeg! Is wel een knoepert van een lijst eej :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 15:17 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Heb em gister dus geluisterd :worship: Geniale set. Heb echt zitten genieten van het mixwerk :bomb: Vind dat je echt een eigen style van draaien hebt, en daar mag je wel trots op zijn ook, en hopelijk brengt het je ook verder!

Defqon Blue is al aardig ver toch :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 15:26 

Hardtraxxer

Echt een lekker setje, geweldige hoe je dat (industrial?) nummertje er telkens eventjes door heen haalt.
Precies mijn smaak. Wacht al op je setje voor volgende maand ;-)
Keep it up
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 15:31 

Donateur

Was een 'geil' setje :D Knalde lekker :clap: Gaat mee naar qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 17:38 

Hardtraxx Veteran

Super setje. Wat betreft de opbouw ben ik het met sommige kritiek niet helemaal eens. Voor mij hoeft het per definitie niet te betekenen dat elk nummer steeds ietsjes harder wordt. Juist het feit dat je soms fftjes terugvalt in naar zachter om later weer wat harder te worden kan juist voor een positieve reactie op het gevoel van de luisteraar zorgen. Wel is het belangrijk dat er een niet te groot verschil tussen de verschillende nummers is wat betreft het uiterlijk van de plaat. Om deze reden was voor mij op sommige momenten het verschil net ietwat te groot maar zeker niet bij elke overgang. Het is dan ook zoals de rest al aangaf zeker interessant om nog beter na te denken over je opbouw. Maar gezien, zoals gangsterdwerd al aangaf, is je platenkennis zo goed dat je daar zeker al constant mee bezig bent. Dus om het nogmaals te benadrukken je set hoeft niet pr definitie telkens ietsje harder te worden. Het is mooi dat je dit tegenwoordig veel ziet maar voel je er zeker niet toe verplicht, maar denk gewoon nog creatiever na (dat is immers hoe jij jezelf momenteel voor mij onderscheidt tegenover andere dj's).

Klasse en ik hoop binnenkort een setje van je live te mogen aanschouwen. :worship:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle