Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2020 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker




Last minute inzending van mijn kant. Ik zag een aantal inzendingen voorbijkomen die al flink knallen voor een openingsset. Met mijn set probeer ik me daarvan te onderscheiden en te focussen op het opwarmen van het publiek. Keuzes zijn hierdoor gevallen op (oude) tracks die naar mijn mening aansluiten op Spoontech en loops van herkenbare Delete tracks zodat andere artiesten eventueel nog de kans hebben om deze te draaien na mij. Mixwerk is vrijwel compleet uit de losse pols, alleen van te voren gekeken welke stukken 'kaal' genoeg waren om een loop op te gooien.


Tracklist:
1. Geck-o - Craving
2. Hardheadz - Wreck Thiz Place
3. JDX - Kick It In Ur Face (w/ D)
4. Machinehead - Chaos Legion (Zatox Mix)
5. Citizen - Face To Face (Rewop Mix) (w/ Eden)
6. Ruff - Mosquito (DJ Ricky T Mix)
7. KAT - Gimme Da Bass (A-Lusion Remix) (w/ Advanced Technology & Evironment Remix)
8. The Beholder & Max Enforcer - Got To Be There
9. DJ Rob - In Your Face (w/ Time Travel)
10. A-Lusion - Voodoo (2009 Hard Mix) (w/ Nacho Remix)
11. Zany - Solar
12. The Machine - Audiobot
13. Virtual Self - Ghost Voices (Clockartz Remix)
14. Chris One - Big Boys
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2020 01:02 
 
Hardtraxxer

Netjes T
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2020 08:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had ook het idee om met bekende spoon tracks te gaan teasen, uiteindelijk mixte ik zo snel dat daar geen tijd/ruimte voor was en ik maar één loopje heb gebruikt. Benieuwd naar jouw uitvoering. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2020 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel idee maat! En lekker om een bepaalde opbouw in je set te hebben :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2020 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks heren :thumbsup:

Roan schreef:
Ik had ook het idee om met bekende spoon tracks te gaan teasen, uiteindelijk mixte ik zo snel dat daar geen tijd/ruimte voor was en ik maar één loopje heb gebruikt. Benieuwd naar jouw uitvoering. ;)

Je moet dat wel voorbereiden kwam ik achter ja. Voor mijn gevoel waren die opbouwende stukken voor mids van Delete tracks best wel clean om een loop mee te maken. Heb toch een aantal keer gewoon de mid moeten pakken omdat de opbouw niet clean genoeg was voor een mooie loop. Dus qua tijd zat ik ook te kutten. Mijn uitvoering had sowieso beter gekund maar voor een losse pols setje ben ik zeker tevreden :P

corneelwr schreef:
Origineel idee maat! En lekker om een bepaalde opbouw in je set te hebben :thumbup:

Zeker! Ook meer sfeervolle tracks en iets minder gericht op drive, past vaak wel goed in een openingsset naar mijn idee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2020 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik het mee eens, niet alleen vollebak rammen maar toch lekker stevig :) De goede tussenweg.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle